Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26681 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jeg liker ikke den nye plussfunksjonen, bare tull å måtte trykke to ganger og å få et ekstra grønt signal å trykke vekk Oops, er det ikke bare å trykke én gang da? Skjønner itt'no je. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26682 Skrevet 24. august 2017 Nei TO! Én for mye, og en dum rotete ekstrating til å trykke vekk. Nå går det litt sakte for meg med teknologien i tillegg. Men My, hvordan får dere med dere is hjem fra sveadalarna, har dere fryseboks i bilen? 1
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26683 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei TO! Én for mye, og en dum rotete ekstrating til å trykke vekk. Nå går det litt sakte for meg med teknologien i tillegg. Men My, hvordan får dere med dere is hjem fra sveadalarna, har dere fryseboks i bilen? Åh, neida, vi kjøper den i butikken her når det er tilbud. Det var 20 kr for en boks med kronesis på Coop mot slutten av sommern, så da kjøpte han intet mindre enn 8 bokser. Med 6 eller 8 i hver. Sååå mellom 48 og 64 kronesis hadde vi i frysern. Nå har vi bare noen få igjen Tror det var siste uka i juli de ble kjøpt inn jeg! De derre plussegreiene skal fikses sies det.
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26684 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Nei TO! Én for mye, og en dum rotete ekstrating til å trykke vekk. Nå går det litt sakte for meg med teknologien i tillegg. Men My, hvordan får dere med dere is hjem fra sveadalarna, har dere fryseboks i bilen? TEST: Nå trykket jeg en gang. Fikk du en like av meg nå?
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26685 Skrevet 24. august 2017 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Foreldrene sine på torsdag. Smart å lage en middagsplan, og vel så spennende som å finne på middag på impulsen. Å jaaaaa, han er jo så glad i is han. Passer perfekt til å være en KG-mann han der. Jeg har ikke planlagt hvilken dag som skal hva, men jeg har laget en liste som jeg skal velge fra når jeg står der i butikken å lurer Har fått beskjed av doktern å spise fisk 2 ganger i uka også, så da får man vel gjøre det da 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26686 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: TEST: Nå trykket jeg en gang. Fikk du en like av meg nå? Jeg fikk en like, om den var fra deg tør jeg ikke si Men nå bruk jeg ipad så det har kanskje noe med saken å gjøre?
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26687 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg fikk en like, om den var fra deg tør jeg ikke si Men nå bruk jeg ipad så det har kanskje noe med saken å gjøre? Ja, den var nok fra meg. For om jeg trykker to ganger, forsvinner likes igjen. Og det vil vi jo ikke at den skal.
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26688 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Åh, neida, vi kjøper den i butikken her når det er tilbud. Det var 20 kr for en boks med kronesis på Coop mot slutten av sommern, så da kjøpte han intet mindre enn 8 bokser. Med 6 eller 8 i hver. Sååå mellom 48 og 64 kronesis hadde vi i frysern. Nå har vi bare noen få igjen Tror det var siste uka i juli de ble kjøpt inn jeg! De derre plussegreiene skal fikses sies det. Jaja, hadde jeg kommet over Hennig Olsensalg så ville jeg hatt fryseren full av den appelsinkroneisen og sandwich nå.. Godt å høre, fikk litt fnatt av de plussene nå!
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26689 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja, den var nok fra meg. For om jeg trykker to ganger, forsvinner likes igjen. Og det vil vi jo ikke at den skal. Jeg får en gedigen grønn pil opp til høyre for likes'en, osv.
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26690 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg har ikke planlagt hvilken dag som skal hva, men jeg har laget en liste som jeg skal velge fra når jeg står der i butikken å lurer Har fått beskjed av doktern å spise fisk 2 ganger i uka også, så da får man vel gjøre det da Men det en god hjelp. Fisk 2 ganger i uka er en god idè. Jeg tyr gjerne til de frosne langpakkene med hhv. torsk, lake eller ørret dersom jeg ikke får tak i fersk fisk. 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26691 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg får en gedigen grønn pil opp til høyre for likes'en, osv. Nettopp! Den er skremmende. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26692 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Nettopp! Den er skremmende. 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26693 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Hvordan har du det i dag? Jeg glemte å spørre om det. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26694 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Men det en god hjelp. Fisk 2 ganger i uka er en god idè. Jeg tyr gjerne til de frosne langpakkene med hhv. torsk, lake eller ørret dersom jeg ikke får tak i fersk fisk. Det er godt å bake de frosne bitene med laks eller ørret i folie sammen med grønnsaker, litt sitron og krydder. 1
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26695 Skrevet 24. august 2017 (endret) 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Men det en god hjelp. Fisk 2 ganger i uka er en god idè. Jeg tyr gjerne til de frosne langpakkene med hhv. torsk, lake eller ørret dersom jeg ikke får tak i fersk fisk. Jeg skal prøve å bli litt kreativ med fisk. Jeg har liksom et repertoar på 3 fiskeretter. Men laget en skikkelig god fiskesuppe her om dagen, så da har jeg enda en Dette er den ene Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det er godt å bake de frosne bitene med laks eller ørret i folie sammen med grønnsaker, litt sitron og krydder. Endret 24. august 2017 av Mynona 2
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26696 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det er godt å bake de frosne bitene med laks eller ørret i folie sammen med grønnsaker, litt sitron og krydder. ....og en klatt med meierismør... 2
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26697 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Hvordan har du det i dag? Jeg glemte å spørre om det. Føler meg bedre i dag, og gikk bra hos legen. På tirsdag hadde jeg noen veldig høye verdier og hun ville passe på meg. Hvordan har du det i dag? 2
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26698 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Føler meg bedre i dag, og gikk bra hos legen. På tirsdag hadde jeg noen veldig høye verdier og hun ville passe på meg. Hvordan har du det i dag? Det høres bra ut. Betryggende å bli fulgt opp av lege. Jo ta, det humper og det går som @Rumle pleier å si. 2
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26699 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Jeg skal prøve å bli litt kreativ med fisk. Jeg har liksom et repertoar på 3 fiskeretter. Men laget en skikkelig god fiskesuppe her om dagen, så da har jeg enda en Dette er den ene Må le, jeg har også tre fiskeretter på rullering, to av de har vi da felles 2
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26700 Skrevet 24. august 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: ....og en klatt med meierismør... Det hører med til nesten all god mat! Det og/eller fløte. 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Må le, jeg har også tre fiskeretter på rullering, to av de har vi da felles Hvorfor skal fisk være så vanskelig?! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå