Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg liker ikke den nye plussfunksjonen, bare tull å måtte trykke to ganger og å få et ekstra grønt signal å trykke vekk :snurt: 

Oops, er det ikke bare å trykke én gang da? 

Skjønner itt'no je. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei TO! Én for mye, og en dum rotete ekstrating til å trykke vekk. Nå går det litt sakte for meg med teknologien i tillegg. 

Men My, hvordan får dere med dere is hjem fra sveadalarna, har dere fryseboks i bilen?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Nei TO! Én for mye, og en dum rotete ekstrating til å trykke vekk. Nå går det litt sakte for meg med teknologien i tillegg. 

Men My, hvordan får dere med dere is hjem fra sveadalarna, har dere fryseboks i bilen?

Åh, neida, vi kjøper den i butikken her når det er tilbud. Det var 20 kr for en boks med kronesis på Coop mot slutten av sommern, så da kjøpte han intet mindre enn 8 bokser. Med 6 eller 8 i hver. Sååå mellom 48 og 64 kronesis hadde vi i frysern. Nå har vi bare noen få igjen :fnise: Tror det var siste uka i juli de ble kjøpt inn jeg! 

De derre plussegreiene skal fikses sies det. 

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

TEST: Nå trykket jeg en gang. Fikk du en like av meg nå?

Skrevet
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Foreldrene sine på torsdag. :P

Smart å lage en middagsplan, og vel så spennende som å finne på middag på impulsen.

Å jaaaaa, han er jo så glad i is han. Passer perfekt til å være en :hjerte:KG-mann han der. 

Jeg har ikke planlagt hvilken dag som skal hva, men jeg har laget en liste som jeg skal velge fra når jeg står der i butikken å lurer :jepp:  Har fått beskjed av doktern å spise fisk 2 ganger i uka også, så da får man vel gjøre det da :a034:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

TEST: Nå trykket jeg en gang. Fikk du en like av meg nå?

Jeg fikk en like, om den var fra deg tør jeg ikke si :ninja: 

:ler: Men nå bruk jeg ipad så det har kanskje noe med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg fikk en like, om den var fra deg tør jeg ikke si :ninja: 

:ler: Men nå bruk jeg ipad så det har kanskje noe med saken å gjøre?

Ja, den var nok fra meg. For om jeg trykker to ganger, forsvinner likes igjen. Og det vil vi jo ikke at den skal. :laugh:

Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Åh, neida, vi kjøper den i butikken her når det er tilbud. Det var 20 kr for en boks med kronesis på Coop mot slutten av sommern, så da kjøpte han intet mindre enn 8 bokser. Med 6 eller 8 i hver. Sååå mellom 48 og 64 kronesis hadde vi i frysern. Nå har vi bare noen få igjen :fnise: Tror det var siste uka i juli de ble kjøpt inn jeg! 

De derre plussegreiene skal fikses sies det. 

:ler: Jaja, hadde jeg kommet over Hennig Olsensalg så ville jeg hatt fryseren full av den appelsinkroneisen og sandwich nå.. 

Godt å høre, fikk litt fnatt av de plussene nå! 

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja, den var nok fra meg. For om jeg trykker to ganger, forsvinner likes igjen. Og det vil vi jo ikke at den skal. :laugh:

Jeg får en gedigen grønn pil opp til høyre for likes'en, osv. 

Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg har ikke planlagt hvilken dag som skal hva, men jeg har laget en liste som jeg skal velge fra når jeg står der i butikken å lurer :jepp:  Har fått beskjed av doktern å spise fisk 2 ganger i uka også, så da får man vel gjøre det da :a034:

Men det en god hjelp. Fisk 2 ganger i uka er en god idè. Jeg tyr gjerne til de frosne langpakkene med hhv. torsk, lake eller ørret dersom jeg ikke får tak i fersk fisk.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg får en gedigen grønn pil opp til høyre for likes'en, osv. 

Nettopp! Den er skremmende. :ninja:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nettopp! Den er skremmende. :ninja:

:lillesky::lillesky: 

:jepp: 

• Liker 1
Skrevet

:lillesky::lillesky: 

:jepp: 

Hvordan har du det i dag? Jeg glemte å spørre om det.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Men det en god hjelp. Fisk 2 ganger i uka er en god idè. Jeg tyr gjerne til de frosne langpakkene med hhv. torsk, lake eller ørret dersom jeg ikke får tak i fersk fisk.  

Det er godt å bake de frosne bitene med laks eller ørret i folie sammen med grønnsaker, litt sitron og krydder. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg skal prøve å bli litt kreativ med fisk. Jeg har liksom et repertoar på 3 fiskeretter. Men laget en skikkelig god fiskesuppe her om dagen, så da har jeg enda en :) 

Dette er den ene :fnise:

Det er godt å bake de frosne bitene med laks eller ørret i folie sammen med grønnsaker, litt sitron og krydder. 

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

....og en klatt med meierismør...:nori:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hvordan har du det i dag? Jeg glemte å spørre om det.

Føler meg bedre i dag, og gikk bra hos legen. På tirsdag hadde jeg noen veldig høye verdier og hun ville passe på meg. Hvordan har du det i dag? 

• Liker 2
Skrevet

Føler meg bedre i dag, og gikk bra hos legen. På tirsdag hadde jeg noen veldig høye verdier og hun ville passe på meg. Hvordan har du det i dag? 

Det høres bra ut. Betryggende å bli fulgt opp av lege.

Jo ta, det humper og det går som @Rumle pleier å si. :laugh:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg skal prøve å bli litt kreativ med fisk. Jeg har liksom et repertoar på 3 fiskeretter. Men laget en skikkelig god fiskesuppe her om dagen, så da har jeg enda en :) 

Dette er den ene :fnise:

Må le, jeg har også tre fiskeretter på rullering, to av de har vi da felles :ler: 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

....og en klatt med meierismør...:nori:

Det hører med til nesten all god mat! Det og/eller fløte.

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Må le, jeg har også tre fiskeretter på rullering, to av de har vi da felles :ler: 

:fnise:  Hvorfor skal fisk være så vanskelig?! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...