Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Enda godt det bare er kg-hjertetrøbbel da! Det er vel en ny font? Men nå har jeg glemt hvordan den pleide å være.. Håper ikke de har tenkt til å beholde det forvirrende hjerte eller plussvalget. 

Jeg har tilbragt dagen kaldsvettende på sofaen og gleder meg ikke til ny blodprøve i morgen. Har i allefall holdt meg i knusende ro som anbefalt. Passer så dårlig å være syk nå :sur: 

Håper du har hatt en fin dag :klemmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Frøkensina skrev:

Hyggelig å se deg også @WubWub og jeg liker veldig godt bildet du har som nick. Ser at det er Botticelli, så googlet og fant ut at det er Pallas and the Centaur :lillesky2:

Det stemmer :) Veldig vakkert maleri av Minerva, den gresk-romerske gudinnen av visdom, poesi, og musikk.

tumblr_lel2bxS4pM1qdfa5lo1_500.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg skal komme med en innrømmelse: Jeg hater forandringer på KG! Det er akkurat som om jeg får lyst til å protestere mot det hele. Ny skrift og hjertetrøbbel, grmfp... + noe udefinerbart anderledes som jeg ikke helt kan sette fingeren på.

Jeg også har det sånn. Det er som å komme inn døra i sitt eget hjem...og så har noen total-designer-endret
alt en kjente og likte, uten ens samtykke. Da blir en både sjokkert og forvirret. :sukk: 
Håper at de får fikset alt som ennå ikke fungerer nå da og at vi får beholde det en lang stund. 

Rettelse: glemte å si god morgen. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Aldrisur skrev:

Go' kveld ballongfarere! :klem1:

Mulig dere har gått og lagt dere alle sammen? 

Jeg skal komme med en innrømmelse: Jeg hater forandringer på KG! :kjefte:Det er akkurat som om jeg får lyst til å protestere mot det hele. Ny skrift og hjertetrøbbel, grmfp... + noe udefinerbart anderledes som jeg ikke helt kan sette fingeren på.

Jeg vet det er bare meg, og snart blir jeg nok vant med forandringene, for jeg har det helt likt hver gang. Jaja, ikke de helt store verdensproblemene som dere forstår. :ball:

Håper dere har hatt en fin onsdag alle sammen. :klemmer:

Jeg hater forandringer også, jeg er et vanedyr så jeg vil at ting skal bli som de er :P

Skrevet

Jeg tror at vi er mange som liker det best sånn Winza. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

God torsdag!:kaffekopp: Føler meg litt bedre, må dra til legen snart likevel. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, WubWub skrev:

Det stemmer :) Veldig vakkert maleri av Minerva, den gresk-romerske gudinnen av visdom, poesi, og musikk.

tumblr_lel2bxS4pM1qdfa5lo1_500.jpg

Blir veldig glad av å se fin kunst her :ninuskapus:Ja, Minerva ble synkretisert fra grekernes Pallas Athena. Har du vært i Roma? Den første dagen jeg var der med studiene gikk vi rett fra hotellet til Capitol, badet i gyldent lys. Hjem til blant annet triaden Jupiter/Juno/Minerva. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner enkelte ting på forumet etter omlegging. Få alt tilbake slik det var, takk. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg savner enkelte ting på forumet etter omlegging. Få alt tilbake slik det var, takk. :sukk: 

Jeg er ikke helt sikker på hva som er borte/forandret, men dere savnere skal få en støtteklem lell :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet

Takk. :)  

• Liker 2
Skrevet

Støtteklem herfra også! :klem1:

Apropos Pallas Athena, jeg kom akkurat hjem fra Harrytur. :nordvesta:Så fint at du føler deg litt bedre i dag @Frøkensina og til deg søte @Hoppetaujenta, i dag er du 13 år og 1 dag - snart fjortis. :laugh:

Jeg skal gå og flatpakke seks kilo karbonadedeig.:murvegg:

• Liker 2
Skrevet

Hum, ja du har i din store visdom spart litt på en svipptur over grensen? :laugh: Huff, skulle ha dratt dit for lenge siden og blant annet kjøpt kaffe, ærlig talt helt håpløst at den er dobbelt så dyr her! 

Gratulerer med 13 og en dagsdagen til Hoppetussa ja :hoppe: Muligens mitt arbeid i happyheimen kan regnes som gave? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det kan det såvisst og takk skal du ha, Frøken. :)  Grattis til Aldri med kjøttervervelsen.
Her skal ingen gå sultne mere. :fnise: Ble det kanskje slik at man kjøpte litt mere enn man hadde tenkt? :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

Hum, ja du har i din store visdom spart litt på en svipptur over grensen? :laugh: Huff, skulle ha dratt dit for lenge siden og blant annet kjøpt kaffe, ærlig talt helt håpløst at den er dobbelt så dyr her! 

Gratulerer med 13 og en dagsdagen til Hoppetussa ja :hoppe: Muligens mitt arbeid i happyheimen kan regnes som gave? 

Jepp, mye som er dobbelt så dyrt her - pærebrusen :perebrus::skaal:for eksempel. :fnise:

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det kan det såvisst og takk skal du ha, Frøken. :)  Grattis til Aldri med kjøttervervelsen.
Her skal ingen gå sultne mere. :fnise: Ble det kanskje slik at man kjøpte litt mere enn man hadde tenkt? :lur: 

Det er helt riktig Hoppe, her skal ingen gå sultne hjem. 

Om jeg kjøper mer enn jeg hadde tenkt mener du? :Knegg: ...knegg...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

:ninuskapus:  @FruN noen som vet noe?

Hun skulle vel reise til foreldrene sine i dag? Om jeg ikke husker feil da. :blink:

Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

:ninuskapus:  @FruN noen som vet noe?

Hun er på besøk hos svigers :) 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Enda godt, her får du nyvasket tøy også :husarbeid:

:engel: 

1 time siden, Aldrisur skrev:

Jepp, mye som er dobbelt så dyrt her - pærebrusen :perebrus::skaal:for eksempel. :fnise:

Det er helt riktig Hoppe, her skal ingen gå sultne hjem. 

Om jeg kjøper mer enn jeg hadde tenkt mener du? :Knegg: ...knegg...

:jepp: Viktig å fylle opp vogna der ja (de er jo bare på størrelse med en liten bil) og ikke glemme fancy sjokolade som Plopp! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Har du hatt jubileum Hoppe?! Grattis :gratulerer:  

Jeg hadde et innfall av middagsinspirasjon i går, så jeg fikk skrevet opp masse retter som vi skal ha den kommende tiden. Smi mens jernet er varmt, for vanligvis er jeg sånn "ååååhhhh hva skal vi ha til middag i dag da?"

Skulle tatt en slik harrytur og, men fryserplassen er desverre for liten til at det lønner seg. Dessuten fyller Paul den bare opp med kronesis :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke den nye plussfunksjonen, bare tull å måtte trykke to ganger og å få et ekstra grønt signal å trykke vekk :snurt: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Hun er på besøk hos svigers :) 

Enda godt, her får du nyvasket tøy også :husarbeid:

:engel: 

:jepp: Viktig å fylle opp vogna der ja (de er jo bare på størrelse med en liten bil) og ikke glemme fancy sjokolade som Plopp! :ler: 

Foreldrene sine på torsdag. :P

Akkurat nå, Mynona skrev:

Har du hatt jubileum Hoppe?! Grattis :gratulerer:  

Jeg hadde et innfall av middagsinspirasjon i går, så jeg fikk skrevet opp masse retter som vi skal ha den kommende tiden. Smi mens jernet er varmt, for vanligvis er jeg sånn "ååååhhhh hva skal vi ha til middag i dag da?"

Skulle tatt en slik harrytur og, men fryserplassen er desverre for liten til at det lønner seg. Dessuten fyller Paul den bare opp med kronesis :ler: 

Smart å lage en middagsplan, og vel så spennende som å finne på middag på impulsen.

Å jaaaaa, han er jo så glad i is han. Passer perfekt til å være en :hjerte:KG-mann han der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...