Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hvis ikke risikerer hun å bli kågeforfulgt inn på fødestuen tenker jeg :fnise: 

Av denne gjengen her1 :yvonne:

599c7f192e3a6_allesammen.jpg.53f2922a7265ae2a3238f6a6e15d1b2e.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kunne rigget opp en storskjerm inne på fødestuen hvor hun kunne lest hilsenene våres :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

De kunne rigget opp en storskjerm inne på fødestuen hvor hun kunne lest hilsenene våres :fnise:

God idé! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nei av denne gjengen her

IMG_1173.JPG.1fa2a31ecc8720a8f4696b09ad723c34.JPG

Skrevet

Håper hvertfall at det er flinke folk der hun skal g at alt går veldig bra. De har vel litt slekt der som kan passe Lillemor også om det trengs? 

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nettopp! :laugh: 

Skrevet
11 minutter siden, Frøkensina skrev:

Må vel gjøre sånn @FruN :blomst: 

Nei? @FruN

Hei! :vinke: Så fint å se deg tilbake! :klemmer: 

8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Kanskje det skjer noe med henne i denne stund? Jeg har ikke sett henne her inne i dag. :sjokkbla:

Det eneste dom skjer her, er oppvarming av middagsrester fra i går og glankng på gale amerikanere som prøver brudekjoler :fnise: 

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Når skulle han komme da? Håper denne fæle influensa/forkjølelsen ikke har kommet til der FruN bor hvertfall.

Termin er 30.august :opplyser: Influensa! Huff, nei, den kan holde seg unna! 

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Terminen henne er nå i disse dager. Jeg har lagt igjen et vink i dagboken hennes, så dukker hun vel opp snart. :)

Må bare gjøre litt forberedelser til avreise :Nikke: Har ikke lyst til å komme hjem til masse husarbeid.. 

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hvis ikke risikerer hun å bli kågeforfulgt inn på fødestuen tenker jeg :fnise: 

:overrasket: 

1 minutt siden, Winza skrev:

:overrasket::hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Håper hvertfall at det er flinke folk der hun skal g at alt går veldig bra. De har vel litt slekt der som kan passe Lillemor også om det trengs? 

Var veldig fornøyd med sykehuset sist ihvertfall :jepp: Og vi skal først til svigermor imorra, så en sjekk på sykehuset før vi drar til foreldrene mine på torsdag :Nikke: Så blir Lillemor der så lenge HerrN klarer seg uten ho :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

:yvonne: Hei snuppa! Godt å se deg også! Husarbeid :sjokk:  hvor har du gjort av undersåttene dine? 

Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Var veldig fornøyd med sykehuset sist ihvertfall :jepp: Og vi skal først til svigermor imorra, så en sjekk på sykehuset før vi drar til foreldrene mine på torsdag :Nikke: Så blir Lillemor der så lenge HerrN klarer seg uten ho :fnise: 

Puh, det var godt du stakk innom. :klem1:

Høres ut som du/dere har kommet til en grei ordning.

Nå ble jeg så sulten at jeg må finne meg noe mat. :bond:

• Liker 1
Skrevet

Det høres veldig bra ut alt sammen, da kan vi ta en lettelsens kaffe eller kakao :jepp::kaffekopp: 

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Sant nå kan du slappe av en stund :jepp::ler: Ta deg litt mat, høres ut som en god ide for meg også om jeg finner noe. 

• Liker 1
Skrevet

:yvonne: Hei snuppa! Godt å se deg også! Husarbeid :sjokk:  hvor har du gjort av undersåttene dine? 

Han har hjulpet til altså :ler: 

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:nigo: 

Skal bli godt å slippe å tenke på noe særlig matlaging, oppvask etc. Mamma pleier å være grei der :ler: Svigermor og for den saks skyld :Nikke: 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Det høres veldig bra ut alt sammen, da kan vi ta en lettelsens kaffe eller kakao :jepp::kaffekopp: 

:kaffekopp: 

• Liker 1
Skrevet

Han har hjulpet til altså :ler: 

:nigo: 

Skal bli godt å slippe å tenke på noe særlig matlaging, oppvask etc. Mamma pleier å være grei der :ler: Svigermor og for den saks skyld :Nikke: 

:kaffekopp: 

Bra :ler: Jeg husker jo noe om at dere begge holdt på med mye forberedelser til lillebror. Ble det hage også? 

Skrevet

Nei må prøve å spise et eller annet selv om jeg har liten matlyst. Koselig å komme tilbake, takk for det alle sammen :klemmer: 

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Bra :ler: Jeg husker jo noe om at dere begge holdt på med mye forberedelser til lillebror. Ble det hage også? 

Det har blitt veldig lite hage, selv om det har klødd i fingrene etter å få gjort noe :ler: Det har blitt sandkasse da :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Winza skrev:

Nei av denne gjengen her

IMG_1173.JPG.1fa2a31ecc8720a8f4696b09ad723c34.JPG

Han mannen er moderator som holder et øye med oss :fnise:

Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Det har blitt veldig lite hage, selv om det har klødd i fingrene etter å få gjort noe :ler: Det har blitt sandkasse da :jepp: 

Jeg var på Toys r us og kjøpte nesten en sandkasse formet som et eple for å plante i den :ler: Det går seg nok til etterhvert med hage når det passer seg for dere. 

Skrevet
12 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg var på Toys r us og kjøpte nesten en sandkasse formet som et eple for å plante i den :ler: Det går seg nok til etterhvert med hage når det passer seg for dere. 

Det hadde vært litt kult :ler: 

Nå kom jeg til å tenke på dessertsettet til farmor og farfar, det var formet som epler :rodmer: Jeg hadde det en periode, men vet ikke hvor det er lengre :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Min sekk var lilla,rosa og gul, å på lokket var det brodert en kattemor med kattunger som lekte med et garnnøste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...