Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26621 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Hvis ikke risikerer hun å bli kågeforfulgt inn på fødestuen tenker jeg Av denne gjengen her1 1
Gjest Winza Skrevet 22. august 2017 #26622 Skrevet 22. august 2017 De kunne rigget opp en storskjerm inne på fødestuen hvor hun kunne lest hilsenene våres
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26623 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: De kunne rigget opp en storskjerm inne på fødestuen hvor hun kunne lest hilsenene våres God idé! 1
Gjest Winza Skrevet 22. august 2017 #26624 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Av denne gjengen her1 Nei av denne gjengen her
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26625 Skrevet 22. august 2017 Håper hvertfall at det er flinke folk der hun skal g at alt går veldig bra. De har vel litt slekt der som kan passe Lillemor også om det trengs?
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26626 Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Av denne gjengen her1 Nettopp!
FruN Skrevet 22. august 2017 #26627 Skrevet 22. august 2017 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Må vel gjøre sånn @FruN Nei? @FruN Hei! Så fint å se deg tilbake! 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Kanskje det skjer noe med henne i denne stund? Jeg har ikke sett henne her inne i dag. Det eneste dom skjer her, er oppvarming av middagsrester fra i går og glankng på gale amerikanere som prøver brudekjoler 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Når skulle han komme da? Håper denne fæle influensa/forkjølelsen ikke har kommet til der FruN bor hvertfall. Termin er 30.august Influensa! Huff, nei, den kan holde seg unna! 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Terminen henne er nå i disse dager. Jeg har lagt igjen et vink i dagboken hennes, så dukker hun vel opp snart. Må bare gjøre litt forberedelser til avreise Har ikke lyst til å komme hjem til masse husarbeid.. 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Hvis ikke risikerer hun å bli kågeforfulgt inn på fødestuen tenker jeg 1 minutt siden, Winza skrev: De kunne rigget opp en storskjerm inne på fødestuen hvor hun kunne lest hilsenene våres 2
FruN Skrevet 22. august 2017 #26628 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Håper hvertfall at det er flinke folk der hun skal g at alt går veldig bra. De har vel litt slekt der som kan passe Lillemor også om det trengs? Var veldig fornøyd med sykehuset sist ihvertfall Og vi skal først til svigermor imorra, så en sjekk på sykehuset før vi drar til foreldrene mine på torsdag Så blir Lillemor der så lenge HerrN klarer seg uten ho 1
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26629 Skrevet 22. august 2017 Hei snuppa! Godt å se deg også! Husarbeid hvor har du gjort av undersåttene dine?
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26630 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Var veldig fornøyd med sykehuset sist ihvertfall Og vi skal først til svigermor imorra, så en sjekk på sykehuset før vi drar til foreldrene mine på torsdag Så blir Lillemor der så lenge HerrN klarer seg uten ho Puh, det var godt du stakk innom. Høres ut som du/dere har kommet til en grei ordning. Nå ble jeg så sulten at jeg må finne meg noe mat. 1
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26631 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Var veldig fornøyd med sykehuset sist ihvertfall Og vi skal først til svigermor imorra, så en sjekk på sykehuset før vi drar til foreldrene mine på torsdag Så blir Lillemor der så lenge HerrN klarer seg uten ho Det høres veldig bra ut alt sammen, da kan vi ta en lettelsens kaffe eller kakao
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26632 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Puh, det var godt du stakk innom. Høres ut som du/dere har kommet til en grei ordning. Nå ble jeg så sulten at jeg må finne meg noe mat. Sant nå kan du slappe av en stund Ta deg litt mat, høres ut som en god ide for meg også om jeg finner noe. 1
FruN Skrevet 22. august 2017 #26633 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Hei snuppa! Godt å se deg også! Husarbeid hvor har du gjort av undersåttene dine? Han har hjulpet til altså 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Puh, det var godt du stakk innom. Høres ut som du/dere har kommet til en grei ordning. Nå ble jeg så sulten at jeg må finne meg noe mat. Skal bli godt å slippe å tenke på noe særlig matlaging, oppvask etc. Mamma pleier å være grei der Svigermor og for den saks skyld 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Det høres veldig bra ut alt sammen, da kan vi ta en lettelsens kaffe eller kakao 1
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26634 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Han har hjulpet til altså Skal bli godt å slippe å tenke på noe særlig matlaging, oppvask etc. Mamma pleier å være grei der Svigermor og for den saks skyld Bra Jeg husker jo noe om at dere begge holdt på med mye forberedelser til lillebror. Ble det hage også?
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26635 Skrevet 22. august 2017 Nei må prøve å spise et eller annet selv om jeg har liten matlyst. Koselig å komme tilbake, takk for det alle sammen
FruN Skrevet 22. august 2017 #26636 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Bra Jeg husker jo noe om at dere begge holdt på med mye forberedelser til lillebror. Ble det hage også? Det har blitt veldig lite hage, selv om det har klødd i fingrene etter å få gjort noe Det har blitt sandkasse da 1
Gjest Winza Skrevet 22. august 2017 #26637 Skrevet 22. august 2017 21 minutter siden, Winza skrev: Nei av denne gjengen her Han mannen er moderator som holder et øye med oss
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26638 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Det har blitt veldig lite hage, selv om det har klødd i fingrene etter å få gjort noe Det har blitt sandkasse da Jeg var på Toys r us og kjøpte nesten en sandkasse formet som et eple for å plante i den Det går seg nok til etterhvert med hage når det passer seg for dere.
FruN Skrevet 22. august 2017 #26639 Skrevet 22. august 2017 12 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg var på Toys r us og kjøpte nesten en sandkasse formet som et eple for å plante i den Det går seg nok til etterhvert med hage når det passer seg for dere. Det hadde vært litt kult Nå kom jeg til å tenke på dessertsettet til farmor og farfar, det var formet som epler Jeg hadde det en periode, men vet ikke hvor det er lengre 1
Severus Skrevet 22. august 2017 #26640 Skrevet 22. august 2017 Min sekk var lilla,rosa og gul, å på lokket var det brodert en kattemor med kattunger som lekte med et garnnøste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå