Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det gjorde jeg. Jeg har faktisk sendt deg mange varme tanker denne sommeren. Jeg var så redd for at det hadde skjedd noe med deg. 

Men det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. :P Nå når det viser seg at alt er greit. :klem1:

Jeg reiser igjen om noen uker, så da får jeg ta å slenge deg oppi ballongen. :danser:

Uff var redd for det at jeg hadde gjort deg bekymret :unsure: Men bedre var jeg ikke enn at jeg gikk i en sånn lås. Jupp da kan vi glemme det da :skaal: Oj, noen uker! Da rekker jeg jo å kjøpe billett :lur: hehehe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten redd for å spørre, men håper Rumle rumler rundt her i blant hun også? 

Hva har resten av dere gjort for ugagn siden sist da? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Uff var redd for det at jeg hadde gjort deg bekymret :unsure: Men bedre var jeg ikke enn at jeg gikk i en sånn lås. Jupp da kan vi glemme det da :skaal: Oj, noen uker! Da rekker jeg jo å kjøpe billett :lur: hehehe

Egentlig så har du min fulle forståelse Frøkensina. Man kan gå i lås og det er i høyeste grad tillatt. Jeg har vært der selv. :)

Rumle har noe krøll med Internett, men jeg vet at hun blir glad når hun ser at det er liv i deg. :5:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Egentlig så har du min fulle forståelse Frøkensina. Man kan gå i lås og det er i høyeste grad tillatt. Jeg har vært der selv. :)

Rumle har noe krøll med Internett, men jeg vet at hun blir glad når hun ser at det er liv i deg. :5:

:hoppendeglad: Nå ble jeg veldig glad, tusen takk for forståelse og vi har ikke mistet Rumle! 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Håper @Rumle kommer tilbake for fullt snart :) Tagger henne så hun vet vi alle tenker på henne :)

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Håper @Rumle kommer tilbake for fullt snart :) Tagger henne så hun vet vi alle tenker på henne :)

Det vet hun, men kan hende hun skynder seg litt mer med å få istand den dumme Internetten sin. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det vet hun, men kan hende hun skynder seg litt mer med å få istand den dumme Internetten sin. :laugh:

Har hun krøllet den lenge nå da? :laugh: Jeg må jo skyndte meg å ta skrytebilder av duftertene mine! :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Har hun krøllet den lenge nå da? :laugh: Jeg må jo skyndte meg å ta skrytebilder av duftertene mine! :hoppe: 

Ja, det føles i hvert fall som det er lenge siden hun var her.

:ninuskapus:Jaaaa, fort deg å ta skrytebilder, kanskje de kan lokke henne litt også! 

Skrevet

Ja, det føles i hvert fall som det er lenge siden hun var her.

:ninuskapus:Jaaaa, fort deg å ta skrytebilder, kanskje de kan lokke henne litt også! 

M-m, men jeg vil først fortsatt finne ut hvordan jeg fjerner stedsinfo etc på bilder, jeg er veldig treig med sånt. Håper hun også fikk duftertene til i år, dette er første gangen jeg har hatt noe skikkelig med blomster på dem :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

M-m, men jeg vil først fortsatt finne ut hvordan jeg fjerner stedsinfo etc på bilder, jeg er veldig treig med sånt. Håper hun også fikk duftertene til i år, dette er første gangen jeg har hatt noe skikkelig med blomster på dem :ninuskapus:

Ja, viktig å fjerne stedsinfo.

Håper duftertene til Rumle har det bra ja. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, viktig å fjerne stedsinfo.

Håper duftertene til Rumle har det bra ja. :fnise:

:hoho: Jammen jeg har tenkt på det! :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

:hoho: Jammen jeg har tenkt på det! :laugh: 

Ellers så sitter vi jo her da, andektig på hver vår stol og venter på at Lillebroren til Lillemor skal komme til verden. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Ellers så sitter vi jo her da, andektig på hver vår stol og venter på at Lillebroren til Lillemor skal komme til verden. :rodmer:

Ja nettopp ja, der ser du sånt har jeg vanskeligere for å huske :fnise: Går det bra FruN?? Håper det! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Må vel gjøre sånn @FruN :blomst: 

Nei? @FruN

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det skjer noe med henne i denne stund? Jeg har ikke sett henne her inne i dag. :sjokkbla:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det skjer noe med henne i denne stund? Jeg har ikke sett henne her inne i dag. :sjokkbla:

Når skulle han komme da? Håper denne fæle influensa/forkjølelsen ikke har kommet til der FruN bor hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Terminen henne er nå i disse dager. Jeg har lagt igjen et vink i dagboken hennes, så dukker hun vel opp snart. :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke risikerer hun å bli kågeforfulgt inn på fødestuen tenker jeg :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...