Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2017 #26581 Skrevet 22. august 2017 Dusj er det du skal unne deg. Oppvask går ingen steder vettu. 1 time siden, Fantastica skrev: Hoppe, det kommer ikke i tillegg nei, det er derfor hun er så lei seg for at det blir 18 og ikke 15 mnd. Da hadde hun rukket OL. Takk. Så vidt jeg fikk med meg på en nyhet, så trener hun videre for fullt. Det er bra. Ikke gi seg jenta! 22 minutter siden, Aldrisur skrev: Kaffe til Hoppekaka! Ja, det var alt jeg hadde å bidra med i dag. Det er helt nok det. 2
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26583 Skrevet 22. august 2017 Noen som trenger styrketårer på en slik fælsen skidag? 1
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26584 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Heeeeeei Frøkensina! Endelig! 2
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26585 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Heeeeeei Frøkensina! Endelig! Unnsyll og sånn 2
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26586 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Noen som trenger styrketårer på en slik fælsen skidag? Ja takk. Så utrolig hyggelig å se deg. Det der synes jeg var en veldig lang pause? 2
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26587 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja takk. Så utrolig hyggelig å se deg. Det der synes jeg var en veldig lang pause? Ja, ble litt sånn dårligsamvittighetsforlengelse på den pausen der Så glad for å se ballongen hel og godt befolket! 2
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26589 Skrevet 22. august 2017 Du aner ikke hvor savnet du har vært. Og det er kanskje like greit? Har du hatt en fin sommer? 2
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26590 Skrevet 22. august 2017 Håper alle har hatt en fin sommer. Jeg har fått hvertfall to fine turer på hytta, ellers styr med nav av alle ting og har ordnet meg studieplass og forlenget praksisplass som kanskje (veldig sannsynlig) blir en jobb senere når et sted stenges og et annet åpnes i bedriften min. 2
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26591 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hjertelig velkommen tilbake! 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Du aner ikke hvor savnet du har vært. Og det er kanskje like greit? Har du hatt en fin sommer? Søtinger! Har savnet dere også 2
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26592 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Håper alle har hatt en fin sommer. Jeg har fått hvertfall to fine turer på hytta, ellers styr med nav av alle ting og har ordnet meg studieplass og forlenget praksisplass som kanskje (veldig sannsynlig) blir en jobb senere når et sted stenges og et annet åpnes i bedriften min. Dette høres bra ut, bortsett fra det med NAV da. Studieplass? Så spennende. 1
Gjest Winza Skrevet 22. august 2017 #26593 Skrevet 22. august 2017 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Haha...den forsto jeg.
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26594 Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Dette høres bra ut, bortsett fra det med NAV da. Studieplass? Så spennende. Ja, nå har jeg enda ikke fått noe ordentlig svar på det med studier/Nav om jeg tar det på fritiden Fikk nei til å ta ferdig master på AAP hvertfall. Morsomt at de samtidig betaler hundretusen for at noen skal ta ferdig healingskole osv Men veldig mye som skjer ja! Har fått noe influensalignende og er helt utslått etter første universitetsdag i dag. 1
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26596 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ja, nå har jeg enda ikke fått noe ordentlig svar på det med studier/Nav om jeg tar det på fritiden Fikk nei til å ta ferdig master på AAP hvertfall. Morsomt at de samtidig betaler hundretusen for at noen skal ta ferdig healingskole osv Men veldig mye som skjer ja! Har fått noe influensalignende og er helt utslått etter første universitetsdag i dag. Ja Nav er Nav, og nesten like som influensa, det er ikke til å komme vekk fra. Kanskje du skulle overveie den Healingskolen. Håper det går fort over uansett. Min ferie har i hvert fall vært bra.
Gjest Winza Skrevet 22. august 2017 #26597 Skrevet 22. august 2017 Ikke alltid så lett å navigere seg rundt om i nav systemet
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26598 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja Nav er Nav, og nesten like som influensa, det er ikke til å komme vekk fra. Kanskje du skulle overveie den Healingskolen. Håper det går fort over uansett. Min ferie har i hvert fall vært bra. Virkelig noen visdomsord begge deler Godt å høre, håper du badet et varmt og fint sted og og sendte meg en tanke Neste gang er jeg stygt redd for at du må pakke meg med deg 1
Frøkensina Skrevet 22. august 2017 #26599 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Ikke alltid så lett å navigere seg rundt om i nav systemet Nei og slett ikke så lett for de som jobber der å vite hva de driver med bestandig.. 1
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 Forfatter #26600 Skrevet 22. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Virkelig noen visdomsord begge deler Godt å høre, håper du badet et varmt og fint sted og og sendte meg en tanke Neste gang er jeg stygt redd for at du må pakke meg med deg Det gjorde jeg. Jeg har faktisk sendt deg mange varme tanker denne sommeren. Jeg var så redd for at det hadde skjedd noe med deg. Men det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Nå når det viser seg at alt er greit. Jeg reiser igjen om noen uker, så da får jeg ta å slenge deg oppi ballongen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå