Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte sms til alle de andre i dette bygget jeg. For å høre om de har merket noe. Bare fått svar fra to foreløpig, som bare har luktet matos. Da kommer det kanskje herfra da :klo:

Får helle salmiak i avløpene også tror jeg.

Det luktet jo ikke noe i morges, så det er litt rart…

Dette er påskekrimmen min :P

Skrevet

Håper det ikke får attenårsgrense da....

Skrevet

Jeg som ser en del på krimserier og leser en del krimbøker tenkte jo fort at kanskje det er noen som er døde i etg over meg :glare: Har jo lest om sånt før. Og den leiligheten har stått tom veldig veldig lenge…

Men det er vel bare krimmen i meg som får en sånn liten tanke plutselig :P

Gjest Inggolf
Skrevet

Så merkelig My :klo: Jeg tenker at det kommer utenifra, altså fra en annen leilighet.

Sikkert via avløpene ja, har merket sånn selv noen ganger før, men det har alltid vært forbigående.

Og sannsynligvis ikke fullt så intenst og jævlig som det er hos deg nå.

Lurer på hva Aldri driver med i dag...Kanskje hun glemte å stoppe å rydde i går, slik at hun har ryddet bort seg selv også? :redd:

Skrevet

Kanskje hun sitter fast i boden?

Skrevet

Kanskje det er tangen hennes som begynner å lukte hos My? :sjokkert:

Skrevet

Kanskje hun *svusj* har kastet datamaskinen ut sammen med alt det andre og nå er nettløs? :fnise:

Der jeg bodde før luktet det av og til (bare sånn annenhver måned eller noe) dolukt fra andre på mitt bad. :ugh: Jeg fant aldri ut hvilken leilighet det kom fra, fordi jeg ikke godt kunne gå rundt og spørre hvem som akkurat hadde vært på do... Men en gang tror jeg de må ha vært matforgiftet, minst. :( Virkelig ekkelt.

Skrevet

Uff, andres dolukt er ikke noe særlig. Det er ikke dolukt her da. Det er noe annet.

Håper ikke Aldri har kastet ut datan på trillebåra og altså… Da må Herr A ut å kjøpe ny!

Skrevet

Det lukter enda like ille? Og du finner ikke ut om det kommer fra rørene eller luftanlegget? :klo:

Bad er det rommet i huset med flest ekle, totalt uforklarlige lukter. Og med det sagt skal jeg ta meg en dusj på mitt bad. :ler:

Skrevet

Jeg har ikke vært der på lenge nå. Håper det lukter salmiak der nå :P Får driste meg inn snart…

Skrevet

I morgen er det første arbeidsdag etter påske buuuuuuuuu

Skrevet

For meg er det siste arbeidsdag i uka etter påske. Hurra!

Skrevet

Imorra er det første dag i en aktivitetsfylt helg for meg :jepp:

Skrevet

Wow...jammen er det fredag igjen straks...jeg begriper det ikke. :klo:

Skrevet

Blir kjedelig helg for meg. Hjemme å spille xbox

Skrevet

Jeg skal på konsert i helgen :jepp:

Og dristet meg inn på badet. En del av lukten var borte med salmiaken og vifta. også brukte jeg masse shampo. Og den (nye) lukta hubba bubba tyggis ;) lar vifta stå på i natt.

Ønsker dere en god natt :)

Skrevet

Håper du våkner i morgen da...og ikke sovner inn av mystiske luftbårne BGH-dråper. :(

Skrevet

Hubba bubba sjampo nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...