Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha en fotrefelig fin tirsdag :vinke: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Severus skrev:

20953826_10154838990326570_1640147096905

Så mange førsteklassinger hadde sin første skoledag idag. Jeg tror dette er noen dager før min, for det regna voldsomt på min første skoledag men jeg hadde andre klær på. 

Så søt :rodmer: her er meg før første skoledag :P

IMG_3645.thumb.JPG.85c21673af42044bf14343f05c71a6f6.JPG

Husker jeg grudde meg så mye, hadde ikke lyst å være separert fra mamma :P

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Du var også veldig søt, tror de fleste barn kjenner på følelsen av å ikke vil være separert fra mamma når de begynner i første klasse. Skummelt å gå fra barnehage å til skole.

• Liker 1
Skrevet

Gurimalla så søte dere var da også. :rodmer:  Jeg får lyst til å være forumreservemamma for de der.

Skrevet
25 minutter siden, Severus skrev:

Du var også veldig søt, tror de fleste barn kjenner på følelsen av å ikke vil være separert fra mamma når de begynner i første klasse. Skummelt å gå fra barnehage å til skole.

Jeg gråt hver eneste dag når jeg ble levert de 2 første årene fordi jeg var så mammadalt :P Husker i andreklasse så var det ei jente fra første som ble så lei seg at hun hoppet oppå frontruta til bilen 😬 Jeg likte aldri skolen egentlig, fra 1 til 12. Husker jeg brukte å grue meg til sommerferien var over fordi feriene var de beste dagene i året :)

Skrevet
14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gurimalla så søte dere var da også. :rodmer:  Jeg får lyst til å være forumreservemamma for de der.

Det kan du være :klem1:

Skrevet
30 minutter siden, Winza skrev:

Jeg gråt hver eneste dag når jeg ble levert de 2 første årene fordi jeg var så mammadalt :P Husker i andreklasse så var det ei jente fra første som ble så lei seg at hun hoppet oppå frontruta til bilen 😬 Jeg likte aldri skolen egentlig, fra 1 til 12. Husker jeg brukte å grue meg til sommerferien var over fordi feriene var de beste dagene i året :)

Jeg tror nok ikke diagnosen din gjorde skoledagen noe lettere, jeg har ei kusine som har samme som deg. Hun ble mye mobbet å var mye alene, men hun er veldig smart. Å har nå klart å komme inn på NTNU, dere er alle forskjellige. Det du sliter med, kan hende noen andre ikke sliter med.

• Liker 2
Skrevet

Severus er inne på noe der ja. :) 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Fantastica skrev:

God natt folkens. Jeg sovner til denne utsikten:

In your mind eller er du ute og reiser?

Er videosnutten fra Tyrkia...eller?

12 timer siden, FruN skrev:

Jeg skal også komme meg i seng, og håpe det blir litt lettere å sovne i kveld enn i går :P Håper ingenting dundrer i gulvet i løpet av natta heller :hoho: 

Har noe dundra i gulvet for deg om natta? Noe jeg ikke har fått med meg? :fnise:

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Ha en fotrefelig fin tirsdag :vinke: 

:vinke: En fot-refelig tirsdag til Lerkefuglen også. :bigfoot:

2 timer siden, Winza skrev:

Hælledussen så liten du var da. Og kjempesøt. 

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Husker ikke min førsteskole dag. 

Jeg husker min kjempegodt. Jeg følte meg stor og selvstendig, gledet meg til å begynne å få lekser og lykken toppet seg når jeg fikk en blyant og et viskelær av den "søte frøkna". 

Jeg hadde skotskrutete skolesekk og en gul bomullskjole med blomster på, men blomstene var det ingen som fikk se, for den kjolen var tatt på vrangt. :gape: Noe jeg ikke oppdaget før jeg kom hjem igjen. I ettertid har jeg tenkt at det var i grunnen var underlig at ikke moren min la merke til det.:fnise:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

In your mind eller er du ute og reiser?

Er videosnutten fra Tyrkia...eller?

Har noe dundra i gulvet for deg om natta? Noe jeg ikke har fått med meg? :fnise:

:vinke: En fot-refelig tirsdag til Lerkefuglen også. :bigfoot:

Hælledussen så liten du var da. Og kjempesøt. 

Jeg husker min kjempegodt. Jeg følte meg stor og selvstendig, gledet meg til å begynne å få lekser og lykken toppet seg når jeg fikk en blyant og et viskelær av den "søte frøkna". 

Jeg hadde skotskrutete skolesekk og en gul bomullskjole med blomster på, men blomstene var det ingen som fikk se, for den kjolen var tatt på vrangt. :gape: Noe jeg ikke oppdaget før jeg kom hjem igjen. I ettertid har jeg tenkt at det var i grunnen var underlig at ikke moren min la merke til det.:fnise:

Rart å tenke på at det er 20 år siden o: tida går fort

Skrevet

Jeg husker ikke hva jeg hadde på meg og det var ingen som hadde spikket et øyeblikksbilde av dagen heller,
men en rød skotskrutete en hadde jeg også. :lur:  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Rart å tenke på at det er 20 år siden o: tida går fort

...og den går bare fortere og fortere jo eldre man blir Winza. :mynona:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg husker ikke hva jeg hadde på meg og det var ingen som hadde spikket et øyeblikksbilde av dagen heller,
men en rød skotskrutete en hadde jeg også. :lur:  

:hoppendeglad: Min var også Rød! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg grudde meg sykt til første videregående skoledag med :P Har vel alltid hatt sosialangst uten å vite det da

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Jeg grudde meg sykt til første videregående skoledag med :P Har vel alltid hatt sosialangst uten å vite det da

Det er veldig trist å tenke på alle de barna som har slitt seg gjennom skoletiden og dermed hele barndommen med å mistrives på skolen.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

...og den går bare fortere og fortere jo eldre man blir Winza. :mynona:

Skriver under på den der. :sukk: Hvor skal det ende. Nei,- det vil jeg ikke tenke på i dag. 

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

:hoppendeglad: Min var også Rød! 

...så vi var innlemmet i rødebrigaden som barn...uten å være klar over det. :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

....jeg har vel alltid hatt min hårfarge. Kom til å tenke på det når jeg så lille-Winza som var helt lys. 
Har han farget seg til mørkt hår kanskje?  :lur:   *og later som ingenting* 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

:fnise: Ja, en knaggrekke som plutselig havnet i gulvet her om natta. Det hang noen ting på den, så det ble et godt brak! Siden et vræl var det neste vi hørte, gikk tankene til at lillemor hadde kommet seg over sengekanten. Men ho svatt jo bare, akkurat som vi gjorde :Nikke: 

Jeg husker ikke hva jeg hadde på første skoledag (det finnes sikkert et bilde av det hos mamma og pappa), men sekken min var lilla og rosa :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

:fnise: Ja, en knaggrekke som plutselig havnet i gulvet her om natta. Det hang noen ting på den, så det ble et godt brak! Siden et vræl var det neste vi hørte, gikk tankene til at lillemor hadde kommet seg over sengekanten. Men ho svatt jo bare, akkurat som vi gjorde :Nikke: 

Jeg husker ikke hva jeg hadde på første skoledag (det finnes sikkert et bilde av det hos mamma og pappa), men sekken min var lilla og rosa :Nikke: 

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Skriver under på den der. :sukk: Hvor skal det ende. Nei,- det vil jeg ikke tenke på i dag. 

...så vi var innlemmet i rødebrigaden som barn...uten å være klar over det. :laugh: 

Ha-ha, ja det var nok det nærmeste jeg kom til den brigaden...:laugh:

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

....jeg har vel alltid hatt min hårfarge. Kom til å tenke på det når jeg så lille-Winza som var helt lys. 
Har han farget seg til mørkt hår kanskje?  :lur:   *og later som ingenting* 

:babygutt: Synes det er veldig vanlig at man er lysere i håret som barn, og så blir det mørkere etter hvert som åra går og så blir man lys igjen. :forvirret: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...