Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

...er ikke meg du mener nå vel? Jeg gir meg nemlig heller ikke. ALDRI! :hoppe:      ( :laugh: )

Mnei. :Knegg:, jeg mener nei - :riste:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Takk! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg synes det er helt bak mål å henge ut folk på nettet slik de YouTuberne gjør :angry: Jeg tviler veldig sterkt på at hun har lyst at folk skal bli påmint dette i all evig tid

Tror ikke det gjør noe om hun får litt riper i lakken jeg. :mynona:

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Aldrisur skrev:

Tror ikke det gjør noe om hun får litt riper i lakken jeg. :mynona:

Hvorfor ikke?

Skrevet

Hvorfor ikke?

Fordi hun antageligvis aldri har fått kritiske kommentarer i hele sitt liv, og lever (levde) i den tro at hun hadde en mulighet til å komme til topps i Idol. Hun unne jo virkelig ikke synge.

Forøvrig kan jeg være enig i at dommerne var en smule for krasse. 

Vel, for mye selvtillit og for liten virkelighetsoppfatning av seg selv er veldig ukledelig. ----> Og det gjelder for alle mennesker, <------min mening.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Fordi hun antageligvis aldri har fått kritiske kommentarer i hele sitt liv, og lever (levde) i den tro at hun hadde en mulighet til å komme til topps i Idol. Hun unne jo virkelig ikke synge.

Forøvrig kan jeg være enig i at dommerne var en smule for krasse. 

Vel, for mye selvtillit og for liten virkelighetsoppfatning av seg selv er veldig ukledelig. ----> Og det gjelder for alle mennesker, <------min mening.

Men er ikke dette årevis siden?

Skrevet

Men er ikke dette årevis siden?

Nettopp. Men hva har det med saken å gjøre

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nettopp. Men hva har det med saken å gjøre

Litt kjipt om hun skal plages med dette i ettertid, hun har vel vokst siden :)

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Litt kjipt om hun skal plages med dette i ettertid, hun har vel vokst siden :)

Ja vi får håpe hun har det. :)

Skrevet

Hvis jeg husker rett, er det damen som var gjentatte ganger på prøvene, virkelig overbevist om et talent. Fikk til og med fanklubb, om jeg husker rett..   Så ho har egentlig greid å bygge opp den mindre positive omtalen om seg selv.. Det betyr ikke at skal henge ut vedkommende, men ho må dessverre tåle å bli litt ledd av (ikke at jeg hadde gjort det direkte til ho da, eller mener andre skal gjøre det samme) Hadde ho følt det ble alt for ille, hadde ho selv måtte ta grep og bedt om at videoen ble fjernet. Så langt det går, selvfølgelig.. 

• Liker 1
Skrevet

20953826_10154838990326570_1640147096905

Så mange førsteklassinger hadde sin første skoledag idag. Jeg tror dette er noen dager før min, for det regna voldsomt på min første skoledag men jeg hadde andre klær på. 

• Liker 3
Skrevet

Tannløs og fin @Severus:)

Jeg så på The Voice og ble imponert over hvor dyktige artistene er. Dette skal jeg følge med så godt jeg kan, selv om det ikke alltid er så enkelt når det ringer på døra og noen vil på besøk. I kveld var ikke besøket til meg men til han jeg deler TV med.. Heldigvis har vi en i 1.etg også. :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

God natt folkens. Jeg sovner til denne utsikten:

• Liker 2
Skrevet

Jeg så også på. Noe må ha skjedd. Folk pleide ikke å ha så mye selvtillit og knallstemmer før i tiden. :klo: 
Før drømte man om å bli sangstjerner, sang i hårbørsten foran speilet...og lot det bli med det liksom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal også komme meg i seng, og håpe det blir litt lettere å sovne i kveld enn i går :P Håper ingenting dundrer i gulvet i løpet av natta heller :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Jaffal ikke guttungen. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaffal ikke guttungen. :fnise: 

:hoho: 

Du sier noe der :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

:tommelopp:  Godnatt, Fantastica. Sov og samle ledetråder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...