Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Fantastica skrev:

Du har grublet over denne problemstillingen i dag, Aldrisur, mens jeg har gått med en helt irrasjonell følelse av å bli holdt utenfor. Herlighet, jeg er halvveis til nitti og føler meg som en andreklassing som ikke får være med i gjengen. Nei, kanskje bare gå og legge seg først som sist.

Å uff da, det høres ikke noe særlig greit ut. 

grouphugg.gif.50f2703eed72522cd99e2d255b75c057.gif GRUPPEKLEM! Alle er med! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kose-kose-kose! :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Går det bedre eller? :kose:

...hvis jeg kjenner godt etter har jeg litt vondt i skulderen også...:Knegg:

Bittelitt

Skrevet
9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg har gått og undret meg på i (nesten) hele dag jeg, Hva ville du @WubWub ha ønsket deg? :edie:

Jeg har spist amerikanske pannekaker med sirup og sjokoladebiter til frokost når jeg i USA. Det ble med den ene gangen. :fnise:

Det skulle ikke forundre meg. :smilorange:

:Nikke:

Regner med at dette svaret kommer litt sent i forhold til middagstips i dag. Gjestene mine fikk kjøttpudding med innbakt grønnsaker, poteter og saus. Så enkelt. Etter middag stekte vi vafler. :danser:Inspirert av all sveler og pannekakepraten her inne. :kokk:

Går det bedre eller? :kose:

...hvis jeg kjenner godt etter har jeg litt vondt i skulderen også...:Knegg:

Du kan få noen du og :ler: 

6 minutter siden, Fantastica skrev:

Du har grublet over denne problemstillingen i dag, Aldrisur, mens jeg har gått med en helt irrasjonell følelse av å bli holdt utenfor. Herlighet, jeg er halvveis til nitti og føler meg som en andreklassing som ikke får være med i gjengen. Nei, kanskje bare gå og legge seg først som sist.

Hva ville du ønsket deg? :) 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Bittelitt

Bittelitt er bedre enn ikke'no. :Nikke:

Akkurat nå, FruN skrev:

Du kan få noen du og :ler: 

Hva ville du ønsket deg? :) 

Tusen takk snille frue. :ninuskapus:

Skrevet

Jeg skal gå foran med et stearinlys...og legge meg tidlig for fred i verden. :jepp: Natta alle søte.

Skrevet
24 minutter siden, Fantastica skrev:

Den magiske ånden stiller opp for alle i ballong-gjengen, selvfølgelig er du inkludert! Du er jo en av oss :ninuskapus: 

En for alle , alle for en! Hva er det største ønsket ditt i livet? Du får sove på det mens vi andre venter i spenning! :hug:

• Liker 2
Skrevet

Håper dere har en fin helg :) I dag har mormor bursdag og jeg skal opp til henne med gave og feire bursdagen hennes :)

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Håper dere har en fin helg :) I dag har mormor bursdag og jeg skal opp til henne med gave og feire bursdagen hennes :)

:kake: til mormor! 

Gave til mormor fra oss. :gave:

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemte å si: Ha en fin søndag alle sammen! :roser:

Påminnelse til FruN og lillebror bebe26.gif.08e875cc1746d48761dcbfc2abc57ddd.gif I dag er det 20. august. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Fantastica du er på en måte en opphøyd person der du svever i ditt kreative rike. Vi ser deg ikke så ofte,
men du svever igjennom her innimellom. En kunstner i sitt rette element må ha tid og rom til å utøve. 
Vi - din aller største fanskare - sitter ved din side og støvsuger ditt skrivekammers om så skal være. :jepp: 
        *bare skyv meg litt bort om jeg titter for mye nysgjerrig over skulderen din* 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Jeg glemte å si: Ha en fin søndag alle sammen! :roser:

Påminnelse til FruN og lillebror bebe26.gif.08e875cc1746d48761dcbfc2abc57ddd.gif I dag er det 20. august. :Nikke:

Håper du får en fin søndag og :jepp: 

Bare 9 dager igjen til tippedatoen din :fnise: Og om 4 dager skal vi få kikke på han :rodmer: Om han ikke plutselig bestemmer seg for å komme ut før da :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Folk som skal drive å rette på andre her på kg hele tiden er så jævla skadd i hodet sitt :frustrert: Måtte bare få det ut :)

Skrevet

Krise!! :fnise:    ...og hver gang jeg ser at Fruen har skrevet noe her må jeg innom og lese, for det er jo mulig
at hun rett og slett bare MÅ si ifra til oss før det bærer avsted til sykehuset. Veldig viktig å si ifra når en går. lol

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Krise!! :fnise:    ...og hver gang jeg ser at Fruen har skrevet noe her må jeg innom og lese, for det er jo mulig
at hun rett og slett bare MÅ si ifra til oss før det bærer avsted til sykehuset. Veldig viktig å si ifra når en går. lol

Han kan holde seg inne til torsdag, minst! Da slipper jeg en lang ubehagelig reise til sykehuset :ler: Den blir nok lang nok uansett :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange km circus reisevei er det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...