Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #26461 Skrevet 19. august 2017 Skal sende deg en bolle med ballongen @Winza
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2017 #26462 Skrevet 19. august 2017 (endret) 5 timer siden, Blair Waldorf skrev: Nå har jeg satt solskinnbolle deigen til heving, aldri laget det før. håper de blir gode. Ooh! Nå fikk jeg også lyst til å lage boller! Kanskje en god idé så får jeg noe annet ut av dagen enn å ligge strak ut, som ofte er det som skjer i mine helger. Så før jeg får sukk for meg og hvilt nok etter uka, så starter jaggu det ei ny uke på an igjen! Bollebaking høres jo ut som en OK aktivitet ... ooog så får man jo boller! @Aldrisur er det lov å spørre hva du skal servere gjestene? Evt. kan jo dere andre komme med et godt tips til lørdagsmiddag for én person. Jeg vil kose meg! Edit: Altså etter alle bildene av kaker, og snakk om boller, og middagsgjester og bilder av sveler ... jeg har vann i munnen. Endret 19. august 2017 av Rainstorm
Gjest Winza Skrevet 19. august 2017 #26463 Skrevet 19. august 2017 12 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Skal sende deg en bolle med ballongen @Winza 4 minutter siden, Rainstorm skrev: Ooh! Nå fikk jeg også lyst til å lage boller! Kanskje en god idé så får jeg noe annet ut av dagen enn å ligge strak ut, som ofte er det som skjer i mine helger. Så før jeg får sukk for meg og hvilt nok etter uka, så starter jaggu det ei ny uke på an igjen! Bollebaking høres jo ut som en OK aktivitet ... ooog så får man jo boller! @Aldrisur er det lov å spørre hva du skal servere gjestene? Evt. kan jo dere andre komme med et godt tips til lørdagsmiddag for én person. Jeg vil kose meg! Edit: Altså etter alle bildene av kaker, og snakk om boller, og middagsgjester og bilder av sveler ... jeg har vann i munnen. Pizza?
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #26464 Skrevet 19. august 2017 5 minutter siden, Rainstorm skrev: Ooh! Nå fikk jeg også lyst til å lage boller! Kanskje en god idé så får jeg noe annet ut av dagen enn å ligge strak ut, som ofte er det som skjer i mine helger. Så før jeg får sukk for meg og hvilt nok etter uka, så starter jaggu det ei ny uke på an igjen! Bollebaking høres jo ut som en OK aktivitet ... ooog så får man jo boller! @Aldrisur er det lov å spørre hva du skal servere gjestene? Evt. kan jo dere andre komme med et godt tips til lørdagsmiddag for én person. Jeg vil kose meg! Edit: Altså etter alle bildene av kaker, og snakk om boller, og middagsgjester og bilder av sveler ... jeg har vann i munnen. Nachos,? Det pleier jeg å lage når jeg skal kose meg på en lørdag.
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2017 #26465 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Pizza? Jeg har faktisk aldri laget pizza til en person før. Så da må jeg finne en sånn mini-oppskrift! Eller ... jeg kan være lat og bestille ferdig. Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Nachos,? Det pleier jeg å lage når jeg skal kose meg på en lørdag. Godt forslag! Men det spiste jeg borte på besøk i går kveld. Pga deg vurderer jeg å ha boller til middag!
Gjest Winza Skrevet 19. august 2017 #26466 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg har faktisk aldri laget pizza til en person før. Så da må jeg finne en sånn mini-oppskrift! Eller ... jeg kan være lat og bestille ferdig. Godt forslag! Men det spiste jeg borte på besøk i går kveld. Pga deg vurderer jeg å ha boller til middag! Eller grandis?
Gjest supernova_87 Skrevet 19. august 2017 #26467 Skrevet 19. august 2017 5 minutter siden, Winza skrev: Eller grandis? Må innrømme at jeg ikke helt anser den grandisen for å oppfylle ideen om at jeg skal kose meg! Jeg får tenke litt på det.
FruN Skrevet 19. august 2017 #26468 Skrevet 19. august 2017 Vi skal ha Thai Curry (ekte Toro) til middag Så skal vi ha chilimarinert svinefilet og fløtepoteter imorra Vi har spist moffeloffer (lapper) til lunsj
Lille Lerke Skrevet 19. august 2017 #26469 Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, Winza skrev: Er sveler og amerikansk pannekake det samme egentlig? sveler er mindre i diameter, og litt omlag en cm høye. Lite søte i forhold til flate, søte, rikelig-med-egg- Amerikanske pannekaker. Selv sirupen er mye tynnere og søtere enn Norsk sirup. Sveler er "fergemat", Amerikanske pannekaker er frokostmat for dem over de. 1
Severus Skrevet 19. august 2017 #26470 Skrevet 19. august 2017 Jeg forstrakk skulderen idag, så nå klarer jeg knapt å løfte henda over hodet
Gjest Winza Skrevet 19. august 2017 #26471 Skrevet 19. august 2017 1 time siden, Severus skrev: Jeg forstrakk skulderen idag, så nå klarer jeg knapt å løfte henda over hodet Jævlig /: har du Paracet?
FruN Skrevet 19. august 2017 #26472 Skrevet 19. august 2017 *sender sjokoladecookies til Severus som trøst* 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2017 #26473 Skrevet 19. august 2017 Hva fikk Severus skulder i ulage? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #26474 Skrevet 19. august 2017 23 minutter siden, FruN skrev: *sender sjokoladecookies til Severus som trøst* Og en bolle fra meg.
Severus Skrevet 19. august 2017 #26475 Skrevet 19. august 2017 1 time siden, Winza skrev: Jævlig /: har du Paracet? Kjøpte på Rema 32 minutter siden, FruN skrev: *sender sjokoladecookies til Severus som trøst* Mmm cookies hjelper alltid 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hva fikk Severus skulder i ulage? Tror jeg må ha gjort en merkelig bevegelse 7 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Og en bolle fra meg. Takk for bolle 2
Lille Lerke Skrevet 19. august 2017 #26476 Skrevet 19. august 2017 Sender helbredende, Snåsamannhender til Severus. 2
Aldrisur Skrevet 19. august 2017 Forfatter #26477 Skrevet 19. august 2017 14 timer siden, WubWub skrev: God morgen skjønne mennesker @Aldrisur, @Mynona, @Hoppetaujenta, @FruN, @Lille Lerke, @Salka dere er ute på tur sammens i skogen (ut på tur aldri sur!) en vakker solskinnsdag - underveis ser dere i en gjenstand som skinner under en busk. Etter nærmeste inspeksjon ser dere at det er en lampe ala ; Aldrisur plukker opp den opp å blåser bort støvet og svoooooooosj åpenbarer det seg en stor og mektig blå ånd. Han gir hver av dere et ønske som han vil innfri. Hva ville dere ønsket dere av ånden i lampen? Jeg har gått og undret meg på i (nesten) hele dag jeg, Hva ville du @WubWub ha ønsket deg? 8 timer siden, Winza skrev: Hehe all den sirupen ser kvalmende ut Foretrekker å heller strø litt sukker over Jeg har spist amerikanske pannekaker med sirup og sjokoladebiter til frokost når jeg i USA. Det ble med den ene gangen. 6 timer siden, Blair Waldorf skrev: Solskinnsbollene ble veldig gode Det skulle ikke forundre meg. 6 timer siden, Winza skrev: Jeg er håpløs.. 6 timer siden, Rainstorm skrev: Ooh! Nå fikk jeg også lyst til å lage boller! Kanskje en god idé så får jeg noe annet ut av dagen enn å ligge strak ut, som ofte er det som skjer i mine helger. Så før jeg får sukk for meg og hvilt nok etter uka, så starter jaggu det ei ny uke på an igjen! Bollebaking høres jo ut som en OK aktivitet ... ooog så får man jo boller! @Aldrisur er det lov å spørre hva du skal servere gjestene? Evt. kan jo dere andre komme med et godt tips til lørdagsmiddag for én person. Jeg vil kose meg! Edit: Altså etter alle bildene av kaker, og snakk om boller, og middagsgjester og bilder av sveler ... jeg har vann i munnen. Regner med at dette svaret kommer litt sent i forhold til middagstips i dag. Gjestene mine fikk kjøttpudding med innbakt grønnsaker, poteter og saus. Så enkelt. Etter middag stekte vi vafler. Inspirert av all sveler og pannekakepraten her inne. 3 timer siden, Severus skrev: Jeg forstrakk skulderen idag, så nå klarer jeg knapt å løfte henda over hodet Går det bedre eller? 1 time siden, FruN skrev: *sender sjokoladecookies til Severus som trøst* ...hvis jeg kjenner godt etter har jeg litt vondt i skulderen også... 1
Fantastica Skrevet 19. august 2017 #26478 Skrevet 19. august 2017 Du har grublet over denne problemstillingen i dag, Aldrisur, mens jeg har gått med en helt irrasjonell følelse av å bli holdt utenfor. Herlighet, jeg er halvveis til nitti og føler meg som en andreklassing som ikke får være med i gjengen. Nei, kanskje bare gå og legge seg først som sist. 3
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2017 #26479 Skrevet 19. august 2017 *Stille seg opp og holde armene rundt Fantastica så hun skal føle seg både elsket og ønsket* *det er rom for flere i gruppeklem her nå altså* 1
Gjest Winza Skrevet 19. august 2017 #26480 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Fantastica skrev: Du har grublet over denne problemstillingen i dag, Aldrisur, mens jeg har gått med en helt irrasjonell følelse av å bli holdt utenfor. Herlighet, jeg er halvveis til nitti og føler meg som en andreklassing som ikke får være med i gjengen. Nei, kanskje bare gå og legge seg først som sist. Noe som har skjedd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå