Mynona Skrevet 18. august 2017 #26421 Skrevet 18. august 2017 19 minutter siden, Aldrisur skrev: Goood helg My! Vel overstått første jobbuke etter ferien. Takk Men det er 3. uka etter ferien allerede Føles like tungt som første enda da 1
Aldrisur Skrevet 18. august 2017 Forfatter #26422 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Takk Men det er 3. uka etter ferien allerede Føles like tungt som første enda da Ja det er det jo! Jeg skjønte egentlig ikke den siste meldingen din, og forstår nå at jeg misforsto den. 1
Lille Lerke Skrevet 18. august 2017 #26423 Skrevet 18. august 2017 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, jeg tenkte på når den nye verdensborgeren kommer ut til oss. Sen kveld tror jeg det blir. Ang Dr. Now...er det han eldgamle som ser ut til å kunne bikke over hvert øyeblikk? Fryktelig skummelt syns jeg det virker. Han bør snart tenke på tilbaketrekkelsen syns jeg. Beklager, jeg fulgte ikke med i timen I kveld er TLC helt ekstrem, en mann med den nette vekt på 455! Kg. Dr. Now.... er ikke en atrakktiv mann å se på, men han sitter på en unik kunnskap og klokskap om overvektige. Han tørr og operere der andre har gitt opp form mange kg siden. 1
Severus Skrevet 19. august 2017 #26424 Skrevet 19. august 2017 4 timer siden, Winza skrev: Googla han og han de bare 72 så litt tidlig Hvem? Iwan Rheon
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2017 #26425 Skrevet 19. august 2017 5 timer siden, Lille Lerke skrev: I kveld er TLC helt ekstrem, en mann med den nette vekt på 455! Kg. Dr. Now.... er ikke en atrakktiv mann å se på, men han sitter på en unik kunnskap og klokskap om overvektige. Han tørr og operere der andre har gitt opp form mange kg siden. Det jeg savner veldig for alle disse folkene som sitter i hengemyra og sliter veldig, er å ha en mental skole samtidig. Det holder ikke å fjerne kiloene hvis det mentale ikke følger med inn i det nye regimet. Gamle vaner og tankemønstre stopper ikke for det om kropp blir ekstremt behandlet. Burde ha vært automatikk i det å gå til samtaler. Alene blir de ensomme i sin unike situasjon. Tror jeg. Godmorgen i tråden forøvrig, uten antydning til annet enn god nærende frokost. 1
WubWub Skrevet 19. august 2017 #26426 Skrevet 19. august 2017 God morgen skjønne mennesker @Aldrisur, @Mynona, @Hoppetaujenta, @FruN, @Lille Lerke, @Salka dere er ute på tur sammens i skogen (ut på tur aldri sur!) en vakker solskinnsdag - underveis ser dere i en gjenstand som skinner under en busk. Etter nærmeste inspeksjon ser dere at det er en lampe ala ; Aldrisur plukker opp den opp å blåser bort støvet og svoooooooosj åpenbarer det seg en stor og mektig blå ånd. Han gir hver av dere et ønske som han vil innfri. Hva ville dere ønsket dere av ånden i lampen? 2
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2017 #26427 Skrevet 19. august 2017 Åhh....tusen takk for denne muligheten. Jeg griper den og ønsker meg uendelige healingkrefter. Det finnes nok av hjelpetrengende der ute og jeg er klar til å påta meg så mye jobb som jeg klarer. 2
FruN Skrevet 19. august 2017 #26428 Skrevet 19. august 2017 Hmmm...jeg tror jeg hadde ønsket jeg var helt frisk. Hvis ikke Hoppe kunne hjulpet meg med det med sine helbredelsesevner Det hadde vært ønsket som gikk direkte på meg personlig ihvertfall Ellers hadde jeg ønsket meg en tryggere verden, der folk klarte å respektere forskjellene seg imellom og leve side om side 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #26429 Skrevet 19. august 2017 Nå har jeg satt solskinnbolle deigen til heving, aldri laget det før. håper de blir gode.
FruN Skrevet 19. august 2017 #26430 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Nå har jeg satt solskinnbolle deigen til heving, aldri laget det før. håper de blir gode. Melder meg som testsmaker 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2017 #26431 Skrevet 19. august 2017 Jeg også er testpilot på bakverk. 2 timer siden, FruN skrev: Hmmm...jeg tror jeg hadde ønsket jeg var helt frisk. Hvis ikke Hoppe kunne hjulpet meg med det med sine helbredelsesevner. Klart at jeg kommer og gjør deg frisk da. Helt gratis er det også. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #26432 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Melder meg som testsmaker Skal sende deg et eksemplar med ballongen, når de er ferdige,
Mynona Skrevet 19. august 2017 #26433 Skrevet 19. august 2017 2 timer siden, WubWub skrev: God morgen skjønne mennesker @Aldrisur, @Mynona, @Hoppetaujenta, @FruN, @Lille Lerke, @Salka dere er ute på tur sammens i skogen (ut på tur aldri sur!) en vakker solskinnsdag - underveis ser dere i en gjenstand som skinner under en busk. Etter nærmeste inspeksjon ser dere at det er en lampe ala ; Aldrisur plukker opp den opp å blåser bort støvet og svoooooooosj åpenbarer det seg en stor og mektig blå ånd. Han gir hver av dere et ønske som han vil innfri. Hva ville dere ønsket dere av ånden i lampen? Det var vanskelig. Må nok fundere litt på den altså. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2017 #26434 Skrevet 19. august 2017 Søtt med små kakesmakeballonger som sendes i skytteltrafikk mellom oss. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2017 #26435 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Søtt med små kakesmakeballonger som sendes i skytteltrafikk mellom oss. Ja, ikke sant Alle skal få
Aldrisur Skrevet 19. august 2017 Forfatter #26436 Skrevet 19. august 2017 God formiddag alle sammen! Det dufter av gjærbakst og gode ønsker her. Ja takk til en liten kakeballong her og. Når det gjelder et ønske fra Aladdins ( @WubWub 's) lampe, så må jeg henge meg på @Hoppetaujenta 's svar, helse før noe annet. (Om jeg da ikke rapper med meg lampen og stikker til skogs med alle de seks ønskene) Dagen i dag blir en fin en føler jeg. Får middagsgjester i dag så nå skal jeg rydde og fikse litt her og deretter innta kjøkkenet. Ha en fin lørdag alle sammen!
Lille Lerke Skrevet 19. august 2017 #26437 Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, WubWub skrev: God morgen skjønne mennesker @Aldrisur, @Mynona, @Hoppetaujenta, @FruN, @Lille Lerke, @Salka dere er ute på tur sammens i skogen (ut på tur aldri sur!) en vakker solskinnsdag - underveis ser dere i en gjenstand som skinner under en busk. Etter nærmeste inspeksjon ser dere at det er en lampe ala ; Aldrisur plukker opp den opp å blåser bort støvet og svoooooooosj åpenbarer det seg en stor og mektig blå ånd. Han gir hver av dere et ønske som han vil innfri. Hva ville dere ønsket dere av ånden i lampen? Jeg har et litt stort og spesielt ønske. Jeg ønsker at alle med "ugreie" tanker i hodet får hjerneslag, og mister hukommelsen. Når de så må resette hjernen sin så får de bare plass til gode, positive og kjærlige tanker for sine medmennesker. (Jeg har lest Jill Bolte Taylors bok. Der forteller hun om hvordan hun etter et slag bygger opp igjen sin egen hjerne, forsterker de egenskapene hun vil fokusere på og ignorerer de egenskapene hun ikke ønsker. Hun fikk slag da hun var 37 år gammel, og er hjerneforsker. Derfor kunne hun, noe vi alle burde kunne, uten å få hjerneslag.)
Aldrisur Skrevet 19. august 2017 Forfatter #26438 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Jeg har et litt stort og spesielt ønske. Jeg ønsker at alle med "ugreie" tanker i hodet får hjerneslag, og mister hukommelsen. Når de så må resette hjernen sin så får de bare plass til gode, positive og kjærlige tanker for sine medmennesker. (Jeg har lest Jill Bolte Taylors bok. Der forteller hun om hvordan hun etter et slag bygger opp igjen sin egen hjerne, forsterker de egenskapene hun vil fokusere på og ignorerer de egenskapene hun ikke ønsker. Hun fikk slag da hun var 37 år gammel, og er hjerneforsker. Derfor kunne hun, noe vi alle burde kunne, uten å få hjerneslag.) Det var et veldig flott ønske Lerke. Bøyer meg i støvet for JBT og idéen bak hennes prosjekt. Tenk hvor mye f...skap vi hadde sluppet unna i dagens verden.
Lille Lerke Skrevet 19. august 2017 #26439 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det var et veldig flott ønske Lerke. Bøyer meg i støvet for JBT og idéen bak hennes prosjekt. Tenk hvor mye f...skap vi hadde sluppet unna i dagens verden. Nettopp. Når hjerneforskeren får anledning til å bruke seg selv til å forske på, så kan de utroligste ting skje. Ekstra heldig var hun som hadde gode kollegaer og en mamma som stilte opp 24/7.
Salka Skrevet 19. august 2017 #26440 Skrevet 19. august 2017 (endret) 5 timer siden, WubWub skrev: God morgen skjønne mennesker @Aldrisur, @Mynona, @Hoppetaujenta, @FruN, @Lille Lerke, @Salka dere er ute på tur sammens i skogen (ut på tur aldri sur!) en vakker solskinnsdag - underveis ser dere i en gjenstand som skinner under en busk. Etter nærmeste inspeksjon ser dere at det er en lampe ala ; Aldrisur plukker opp den opp å blåser bort støvet og svoooooooosj åpenbarer det seg en stor og mektig blå ånd. Han gir hver av dere et ønske som han vil innfri. Hva ville dere ønsket dere av ånden i lampen? Åh, tusen takk! Jeg hadde jeg ønsket meg å bli frisk. Er drittlei av å være kronisk, uhelbredelig og alvorlig syk, spesielt den kraftige utmattelsen sykdommen medfører seg. Også ville jeg ønsket å få tilbake min sjelevenn og mitt alt som jeg mistet i des 2015 💔 Ellers hadde jeg ønsket meg slutt på all dyremishandling, menneskemishandling, terror, krig og andre utryggheter. Rett og slett en bedre verden å leve i for alle, både mennesker og dyr. Endret 19. august 2017 av Salka 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå