Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt sen kveldsfugl tror jeg. Før midnatt-fugl. ;) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvitrer du og nå? 

Skrevet

Har jeg misforstått noe nå eller? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Lille Lerke skrev:

Jeg sitter og ser på TLC. En fembarnsmor som veier 340 kg, har vært sengeligende i 2 år og 4 mnd. Skremmende!

Der skal jeg være med en dag

Skrevet (endret)

Fugler kvitrer. Morgenfugler i særdeleshet. Hoppetaujenta er vel ingen fugl :klo: 

3 minutter siden, Severus skrev:

Det håper jeg virkelig at du aldri får behov for. Det er helt grusomt å se på. Men samtidig er det veldig positivt å se hvordan Dr. Now. I Houston klarer å få nesten alle til å endre tankegang, og å gå ned i vekt, både før og etter slankeoperasjon. 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Fugler kvitrer. Morgenfugler i særdeleshet. Hoppetaujenta er vel ingen fugl

Nei, jeg tenkte på når den nye verdensborgeren kommer ut til oss. :)  Sen kveld tror jeg det blir. 

Ang Dr. Now...er det han eldgamle som ser ut til å kunne bikke over hvert øyeblikk? 
Fryktelig skummelt syns jeg det virker. Han bør snart tenke på tilbaketrekkelsen syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Vi skal ihvertfall få ta en titt på denne snart nye verdensborgeren på torsdag :Nikke: Så får vi se om han vil komme før, etter eller om han må hjelpes i gang :P 

• Liker 1
Skrevet

Hmm....så vidt jeg kan huske...så blir han da født i løvens tegn og vil elske å være midtpunkt i verden. :tommelopp: 

• Liker 1
Skrevet

En hektisk jobbuke er over, og jeg er sliiiiten! Har ikke skrevet noe på en stund, har hatt nok med hus og hjem og jobb. Kanskje i helga...

Når kommer lillebror, tro? 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Severus skrev:

Skal du klare å oppnå den ekstremvekta som disse menneskene har må du først skaffe deg en samboer. De klarer nemlig hverken å handle inn mat eller tilberede den fordi de rett og slett ikke klarer å bevege seg i oppreist stilling. Dessuten må du ha noen som vasker deg og pudrer deg mellom valkene så du ikke skal få store sår. Og hvordan de får gjort sitt fornødne, vil jeg ikke en gang prøve å beskrive her. :sjokkbla:

Å nei, du er og blir nok bare ei småjente du Severus. :lillesky:

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, jeg tenkte på når den nye verdensborgeren kommer ut til oss. :)  Sen kveld tror jeg det blir. 

Ang Dr. Now...er det han eldgamle som ser ut til å kunne bikke over hvert øyeblikk? 
Fryktelig skummelt syns jeg det virker. Han bør snart tenke på tilbaketrekkelsen syns jeg.

Jeg hadde helt sikkert synes han var skummel om jeg hadde vært hans pasient i hvert fall. :ohmy:

3 timer siden, FruN skrev:

Vi skal ihvertfall få ta en titt på denne snart nye verdensborgeren på torsdag :Nikke: Så får vi se om han vil komme før, etter eller om han må hjelpes i gang :P 

Vi venter i spenning nå FruN, og krysser fingre, tær og hår og ja, al som kan krysses. :klem:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....så vidt jeg kan huske...så blir han da født i løvens tegn og vil elske å være midtpunkt i verden. :tommelopp: 

En liten løvegutt. :hjerte::babygutt::hjerte:

11 minutter siden, Fantastica skrev:

En hektisk jobbuke er over, og jeg er sliiiiten! Har ikke skrevet noe på en stund, har hatt nok med hus og hjem og jobb. Kanskje i helga...

Som jeg tenkte. Har lest på bloggen din i dag og fikk en veldig sterk følelse av at *den dama er nok opptatt av annet enn KG for tiden...*:5:

Skrevet
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Googla han og han de bare 72 så litt tidlig :P

2 timer siden, Severus skrev:

simon-bellamy-misfits-iwan-rheon.jpg

Hvem?

Skrevet
1 time siden, Fantastica skrev:

Kan vente ei ukes tid nå, synes jeg :ler: 

53 minutter siden, Aldrisur skrev:

Skal du klare å oppnå den ekstremvekta som disse menneskene har må du først skaffe deg en samboer. De klarer nemlig hverken å handle inn mat eller tilberede den fordi de rett og slett ikke klarer å bevege seg i oppreist stilling. Dessuten må du ha noen som vasker deg og pudrer deg mellom valkene så du ikke skal få store sår. Og hvordan de får gjort sitt fornødne, vil jeg ikke en gang prøve å beskrive her. :sjokkbla:

Å nei, du er og blir nok bare ei småjente du Severus. :lillesky:

Jeg hadde helt sikkert synes han var skummel om jeg hadde vært hans pasient i hvert fall. :ohmy:

Vi venter i spenning nå FruN, og krysser fingre, tær og hår og ja, al som kan krysses. :klem:

En liten løvegutt. :hjerte::babygutt::hjerte:

Som jeg tenkte. Har lest på bloggen din i dag og fikk en veldig sterk følelse av at *den dama er nok opptatt av annet enn KG for tiden...*:5:

:5::klem: 

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er godt mulig, har ikke tenkt stort over det :P 

Skrevet

Har det vært en god type hektisk jobbuke, F? :) 

Skrevet
7 minutter siden, FruN skrev:

Har det vært en god type hektisk jobbuke, F? :) 

Oppstarten på skoleåret er alltid litt utenom det vanlige. Har møtt en del nye klasser og må lære meg en haug nye navn, men det går bra. Men deilig at det er helg!

Skrevet
11 minutter siden, Fantastica skrev:

Oppstarten på skoleåret er alltid litt utenom det vanlige. Har møtt en del nye klasser og må lære meg en haug nye navn, men det går bra. Men deilig at det er helg!

Det er utrolig hvor mye man setter pris på helger når man jobber i uka :ler: Lurer på om jeg noensinne får meg en slik jobb :fnise: Helgefri og greier :fnise: 

Skrevet

Helg er herlig!! Første dagen denne uka jeg ikke har falt i koma på sofaen etter jobb da. Det er hardt å komme tilbake til normal jobbrytme igjen :Gjesp: 

Skrevet

Nå er lammespyd og tyrkisk kyllingsalat i magen min, yummy in my tummy! 

057_640x427.JPG

073_640x427.JPG

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Kan vente ei ukes tid nå, synes jeg :ler: 

:5::klem: 

Det er godt mulig, har ikke tenkt stort over det :P 

29 august sa:nordvesta: jeg jo. 

53 minutter siden, Mynona skrev:

Helg er herlig!! Første dagen denne uka jeg ikke har falt i koma på sofaen etter jobb da. Det er hardt å komme tilbake til normal jobbrytme igjen :Gjesp: 

Goood helg My! 

Vel overstått første jobbuke etter ferien. :roser:

17 minutter siden, WubWub skrev:

Nå er lammespyd og tyrkisk kyllingsalat i magen min, yummy in my tummy! 

057_640x427.JPG

073_640x427.JPG

Det der så ikke lite godt ut - for å si det sånn. 

Nå ble jeg sulten. :ler: Søren også. :blink:

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser smash. Nam, nam! Kattene har våknet og løper rundt som gærninger etter hverandre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...