Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ha-ha-ha, jeg skulle ikke ha med dorotta, men klarte ikke å fjerne den. :hoho:Lor og ler. 

Endret av Aldrisur
Lor og ler? Nei nå må jeg gå og legge meg tror jeg.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

De bryr seg egentlig ikke så mye, de har dekken på i regnvær og har leskjul i innhegningen også som de bruker mye, men de bruker det mest i stekende sol, egentlig. Men de pleier å stå å henge ved porten når det regner og de vet de snart skal få komme inn og få nattmat. :rodmer: Og så humrer de når de ser meg komme ut døra. Regnet er verre for meg tror jeg, jeg hater virkelig regn. Det er jeg og kattene, de hater regn de også som katter flest. :fnise: 

Åh, tuuuusen takk! Gjør så godt jeg kan ihvertfall. :klemmer: De er jo øyestenene mine. :hjerte:

Øyestenene dine ja. Godt uttrykk. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Meg når jeg følger med på tråden her :

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Meg når jeg følger med på tråden her :

Løvetannsnacks til underholdningen? :ler:

• Liker 2
Skrevet

Masse god kvalitets underholdning i ballongen og jeg kan skrive under på at løvetann smaker bedre enn popcorn :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Masse god kvalitets underholdning i ballongen og jeg kan skrive under på at løvetann smaker bedre enn popcorn :fnise:

Ha-ha, tror deg. :laugh: Popcorn er oppskrytt. 

• Liker 1
Skrevet

Så hva er det godeste herr frøken mister mademoiselle Aldrisur interesserer seg for i livet? Fra hobbier til både det ene og det andre? :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Så hva er det godeste herr frøken mister mademoiselle Aldrisur interesserer seg for i livet? Fra hobbier til både det ene og det andre? :laugh:

Ja si det du. 

Herr frøken mister mademoiselle er nok mest opptatt av at alle rundt henne skal ha et godt liv.

Bortsett fra det, så er hobbyene mine å spille cello, male akvarell og surre rundt i verden på ulike oppdagelsesreiser. :rodmer: Og en hemmelighet mellom oss: Jeg hadde aldri satt mine ben i en hot-air-balloon! Så er dét sagt.  :sjenert:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja si det du. 

Herr frøken mister mademoiselle er nok mest opptatt av at alle rundt henne skal ha et godt liv.

Bortsett fra det, så er hobbyene mine å spille cello, male akvarell og surre rundt i verden på ulike oppdagelsesreiser. :rodmer: Og en hemmelighet mellom oss: Jeg hadde aldri satt mine ben i en hot-air-balloon! Så er dét sagt.  :sjenert:

Ikke bare er du et multitalent men du er også et ekstremt godt menneske! Jeg bøyer meg i støvet av nesegrus beundring :hug: Du har med andre ord høy kreativ og artistisk intelligens! Hadde resten av verden vært som deg ville verden garantert blitt mye mer fredelig , harmonisk og kunstnerisk :hjerte:

Jeg har heller aldri vært på en luftballong, men det står på min bucket list!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ikke bare er du et multitalent men du er også et ekstremt godt menneske! Jeg bøyer meg i støvet av nesegrus beundring :hug: Du har med andre ord høy kreativ og artistisk intelligens! Hadde resten av verden vært som deg ville verden garantert blitt mye mer fredelig , harmonisk og kunstnerisk :hjerte:

Jeg har heller aldri vært på en luftballong, men det står på min bucket list!

Kult WubWub! Alle skulle hatt en bucket list!

Nå stuper jeg i seng og leser ca. én side i boka mi: *Bienes Historie* - blir aldri ferdig med den fordi jeg legger meg altfor sent hver kveld. :klem1: 

God natt og sov godt. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Kult WubWub! Alle skulle hatt en bucket list!

Nå stuper jeg i seng og leser ca. én side i boka mi: *Bienes Historie* - blir aldri ferdig med den fordi jeg legger meg altfor sent hver kveld. :klem1: 

God natt og sov godt. 

Drøm søtt og godt , forhåpentligvis om bienes historie :ac::ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er utålmodiiig!! :bond: Vil ha telefon fra sykehuset med time for sjekken jeg skal på! 

• Liker 2
Skrevet

old-fashioned-phone-white-isolated-backgJeg setter den nær deg så du kan strekke ut hånden veldig fort. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

old-fashioned-phone-white-isolated-backgJeg setter den nær deg så du kan strekke ut hånden veldig fort. :jepp: 

Takk! :mobil:

• Liker 1
Skrevet

:vinke: En kopp sjokolade mens vi venter? 

a1597bf2f040abc9bf7cd566bdd8a5d1.jpg

God fredag allihopa! :strix:

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Aldrisur skrev:

:sikle: 

God fredag!

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Aldrisur skrev:

54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Skikkelig gammeldags dere :biggrin:

Skrevet

En kopp sjokolade ser usedvanlig deilig ut og jeg liker gammeldagse telefoner.
Mye stiligere enn de nye strømlinjeformede syns jeg. :jepp:  Jeg liker ting med en personlig stil. 

Skrevet

Ikke før på tirsdag han skal komme, vel? Morgenfugl kommer han til å være, og. Dermed basta. :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...