Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen dugnad heller

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Du er jo ikke slappfisk når du har vært på jobb i 12 timer og lover å beise senere... daaaa vet du. :sjarmor:

Vanligvis er jeg streng når det gjelder dugnad også, men, ikke i dag.

Dessuten har vi nesten ingen fellesområder å ha dugnad på, alle har jo egne hager, så man står mest å feier med en kost i gangveien og skravler med naboene! Koselig det også, men ikke i dag. :fnise:

Enig med deg Aldri- det kan ikke kalles latskap My!

Da trenger du ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet nei! De andre klarer helt sikkert å holde skravla i gang uten bidrag fra dere i år :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

Ja, ikke sant. Han følte grooven :)

Skrevet

:blomst: Herlig!

I dag har jeg fått meg mang en god latter her inne - takket være dere! :takke:

• Liker 1
Skrevet

We aim to please :opplyser:

Skrevet

Men nå er den satt opp og fylt av hageting og tang...

Bare nevner at tang kommer til å lukte litt spesielt etter hvert... :lur:

Ellers får du førstepris og stempel i baken for vel utført dåd i dag!

• Liker 2
Skrevet

Grønn kasser koster jo 17 kr på butikken, det er panten man betaler så de er jo ganske billige og lure.

• Liker 1
Skrevet

Bare nevner at tang kommer til å lukte litt spesielt etter hvert... :lur:

Ellers får du førstepris og stempel i baken for vel utført dåd i dag!

Gammel tang stinker! :laugh:

Takk for stempel i baken, *det er bærre lekkert* :wow:

Grønn kasser koster jo 17 kr på butikken, det er panten man betaler så de er jo ganske billige og lure.

Javisst! :idea: Nå forsto jeg plutselig hvorfor du viste bilde av den eplekassa. Billig og praktiske oppbevaringskasser!

Jeg vil tro herr og fru Aldri er på vei mot et nytt og sunnere liv! :opplyser:

http://www.dinside.no/844072/hva-er-gront-slimete-og-sunt

Sousvideentrecote med tangsuppe! :spise:

Det er så bra tenkt Anje! :5: Men i praksis? :nigo:

--------

God torsdags morgen! :kaffekopp:

Har dere fått med dere Else Kåss Furuseth sin innsats for Flyktningehjelpen? Hun ligger i telt ved Sognsvann om natten og løper på dagtid én runde rundt vannet for hver fadder hun klarer å verve. :ler:

Iført en grønn, glitrende kondomdrakt, Det var en som kommenterte på radioen: "Hun ser ut som en liten grønn slange som nylig har svelget en hamster!" :hoho:

Hun er så goooooood! Det er virkelig sjelden folk tar seg selv så lite høytidelig.

Jeg møtte henne i Torggata her om dagen og fikk veldig lyst til å fortelle henne hvor kul hun er. Men min beksjedenhet holdt meg tilbake.

MEN neste gang jeg møter henne.... :hoppe:

Skrevet

Ingrid Olava :rodmer:

(Sånn fargeskiftekjole som du har Hoppe!) :strix:

• Liker 1
Skrevet

Hun har helt klart vært i garderoben min og rotet....jeg visste nok at det ikke var meg som hadde laget uorden, men så vakkert hun synger, er hun mere enn tilgitt. Navnet hennes er hørt mange ganger, men jeg tror jammen at dette er første gangen jeg lytter og ser henne. Et godt møte var dette! Takk for tipset, Aldri. :)

• Liker 1
Skrevet

Praktisk fordi de kan klappes sammen å bli flate.

Gjest Inggolf
Skrevet

God torsdags morgen! :kaffekopp:

Har dere fått med dere Else Kåss Furuseth sin innsats for Flyktningehjelpen? Hun ligger i telt ved Sognsvann om natten og løper på dagtid én runde rundt vannet for hver fadder hun klarer å verve. :ler:

Iført en grønn, glitrende kondomdrakt, Det var en som kommenterte på radioen: "Hun ser ut som en liten grønn slange som nylig har svelget en hamster!" :hoho:

Hun er så goooooood! Det er virkelig sjelden folk tar seg selv så lite høytidelig.

Jeg møtte henne i Torggata her om dagen og fikk veldig lyst til å fortelle henne hvor kul hun er. Men min beksjedenhet holdt meg tilbake.

MEN neste gang jeg møter henne.... :hoppe:

Jaaaaaaa jeg vet :hoho: Jeg digger den dama! Hun er så ekte, så jordnær, tar seg selv så lite høytidelig og jeg bare elsker henne rett og slett! Har egentlig så lyst til å dra opp å løpe sammen henne, men vet ikke helt om jeg får tid rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Hun sa det med grønn slange som hadde spist en hamster om seg selv faktisk :ler: jeg og kollegaen lo lenge av den i går :fnise:

Jeg så to unge nonner i full nonnehabbit i går midt i sentrum. Første gang jeg har sett nonner i Norge. Det kan ikke være så mange av de.

Skulle ikke jobbe overtid i dag jeg... Det var planen... :sukk: jaja, kanskje neste uke.

Gjest Inggolf
Skrevet

Hun sa det med grønn slange som hadde spist en hamster om seg selv faktisk :ler: jeg og kollegaen lo lenge av den i går :fnise:

Jeg så to unge nonner i full nonnehabbit i går midt i sentrum. Første gang jeg har sett nonner i Norge. Det kan ikke være så mange av de.

Skulle ikke jobbe overtid i dag jeg... Det var planen... :sukk: jaja, kanskje neste uke.

Heheee, ja hun sa det om seg selv- jeg la ikke merke til at Aldri skrev at noen andre sa det om henne før nå. Selvironi har denne artige dama ihvertfall :Hehe: (Ble faktisk litt forundret over at hun brukte ordet hamster, og ikke et litt større dyr, men det er da bra da).

Nææ-æh, jeg så også en Nonne i Oslo i dag, men hun var godt voksen og vel så det. Og vet dere!?? Her for noen dager siden, kanskje en ukes tid, så stod jeg på toget og litt bortenfor meg så var det en nonne. Hun var knallsøt, rett og slett et vakkert ansikt. Type 22-23 år. Og hun gråt!!! :sad: Stille og forsiktig i sitt sinn, men man så tydelig at hun gråt. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Toget var overfylt i rushen og jeg var redd for å trenge meg på henne. Tenker stadig på henne og jeg har så ufattelig dårlig samvittighet for at jeg ikke snakket til henne. Er det mulig!? ...Det hadde jo vært bedre å vite at hun ikke ville snakke med meg (eller at hun forhåpentligvis ville det) enn å gå rundt å angre og ikke vite noenting..Dumme Noz :balltre:

Er du på jobb enda, My!?

Skrevet

Nå er jeg hjemme. Akkurat kommet inn døra. Og det stinker her. Har saumfart leiligheten. Lukta på sko, pledd, søppelkasse, klær. Fant ut at stanken var heftigst på badet, så har hatt hodet i vaskemaskinen, tørketrommelen, nedi skittentøyskurven og skrudd på vasken og dusjen tilfelle det kom fra rørene. Men lukta blir ikke borte, og det er helt sinnsykt.

Det lukter surt. Litt blanding av råtne blomster og sur gass eller noe sånt. Kjempesterkt. Det river i nesa. Ikke sånn kvalmende lukt, bare sånn at det stikker litt i nesa når man puster inn...

Det kan komme fra en annen leilighet og, for jeg får matlukta til en av naboene inn på badet hver kveld. Men ingen av de er hjemme. De åpnet hvertfall ikke døra.

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Har jo ikke vindu på badet. Har lukket døra og skrudd på vifta. Og lufter i stua for å få ut lukta herfra. Yuck.

Skrevet

Tenn masse fyrstikker på badet og la dem brenne ut. Bållukten pleier å kunne fikse sånne problemer om de er litt midlertidige...

• Liker 1
Skrevet

Har ikke fystikker :( Jeg putta badematta i vaskemaskina for sikkerhets skyld. Også skal jeg i dusjen etterpå, får bruke tonnevis med shampo som lukter godt :ler:

Det kan minne ltt om kattepiss på en måte den lukta.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...