Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hun har internettproblemer. :cry3:

@Fantastica :vetikke: Kanskje hun sitter fanget i sitt skriverom? 

Ser du alt dette fra oven i din Juballong? :hoho: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Ser du alt dette fra oven i din Juballong? :hoho: 

Yes I do. :laugh:

Skrevet

@Rumle har vært riktig så uheldig med sin pc, det er helt sikkert. :Nikke: 

Skrevet

Å male seg inn i et hjørne er jo noe vi har hørt om. Er det mulig å skrive seg inn i et hjørne og :klo: 

Skrevet

@Rumle har vært riktig så uheldig med sin pc, det er helt sikkert. :Nikke: 

Ja, alt er feil liksom. 

Er det ikke det ene så er det det andre sa kjerringa....:laugh: ...og blødde neseblod. :smilorange:

Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Å male seg inn i et hjørne er jo noe vi har hørt om. Er det mulig å skrive seg inn i et hjørne og :klo: 

:overrasket:

Skrevet

I ettermiddag ringte det på døren her. Jeg var litt treg med å åpne så da banket det hardt i dørglasset. Når jeg åpnet så jeg to nydelige, nyvaskede og rødkinnede damer med solskinn i håret og snille fjes. :lillesky::lillesky:

Observerte i øyekroken at de hadde hvert sitt eksemplar av Vakttårnet i hendene. 

:overrasket: Jeg bare: Nei takk, jeg er dessverre ikke interessert, men dere to ser veldig fine ut! Damene ble så forfjupset at de bare smilte og rygget langsomt vekk fra døra mi. 

Det er sånt jeg kan gå å smile av i dagevis etterpå.  :ler:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

I ettermiddag ringte det på døren her. Jeg var litt treg med å åpne så da banket det hardt i dørglasset. Når jeg åpnet så jeg to nydelige, nyvaskede og rødkinnede damer med solskinn i håret og snille fjes. :lillesky::lillesky:

Observerte i øyekroken at de hadde hvert sitt eksemplar av Vakttårnet i hendene. 

:overrasket: Jeg bare: Nei takk, jeg er dessverre ikke interessert, men dere to ser veldig fine ut! Damene ble så forfjupset at de bare smilte og rygget langsomt vekk fra døra mi. 

Den er fin :ler: 

De hadde noen runder her i huset og da husene var nye. Jeg gav dem tilslutt beskjed, etter gjentatte ganger å ha sag ikke interessert og lukket døra, om at vi ikke kom til å endre mening, uansett hvor mange ganger de kom og ringte på. Da ble de og litt forfjamset og rådville. 

De gjør jo på en måte en jobb de har troa på selv. 

Skrevet

Den er fin :ler: 

De hadde noen runder her i huset og da husene var nye. Jeg gav dem tilslutt beskjed, etter gjentatte ganger å ha sag ikke interessert og lukket døra, om at vi ikke kom til å endre mening, uansett hvor mange ganger de kom og ringte på. Da ble de og litt forfjamset og rådville. 

De gjør jo på en måte en jobb de har troa på selv. 

Ja, det gjør de. :)

Jeg merker at jeg reagerer forskjellig utifra hvor sympatiske eller usympatiske *vitnene* er. :laugh: Er de usympatiske kjeppjages de :link:

Skrevet

Med usympatiske mener jeg påtrengende og frekke. :raven:

Skrevet

Jeg sitter og ser på TLC. En fembarnsmor som veier 340 kg, har vært sengeligende i 2 år og 4 mnd. Skremmende!

Skrevet

Jeg sitter og ser på TLC. En fembarnsmor som veier 340 kg, har vært sengeligende i 2 år og 4 mnd. Skremmende!

Herregud! Er ikke de programmene (les: personene) helt tragiske? Jeg blir dårlig av å se å sånt. Så en dame som veide 400 kilo ca. Helt forferdelig - blårød og oppsvulmet over det hele. og klarte ikke en gang å tørke seg i rompa selv. :sjokkbla: Stakkars ulykkelige menneske.

Skrevet
42 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hehe, du er så kul :) 

31 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, det gjør de. :)

Jeg merker at jeg reagerer forskjellig utifra hvor sympatiske eller usympatiske *vitnene* er. :laugh: Er de usympatiske kjeppjages de :link:

Hoho, ser for meg en fly føirrbainna Aldrisur kjeppjage noen forfjamsede vitner! :hoho: 

Jeg ligger i senga og hører på regnet. Det HØLJER ned. Glad jeg fikk satt inn hestene før himmelen åpnet seg. 

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Hehe, du er så kul :) 

Hoho, ser for meg en fly føirrbainna Aldrisur kjeppjage noen forfjamsede vitner! :hoho: 

Jeg ligger i senga og hører på regnet. Det HØLJER ned. Glad jeg fikk satt inn hestene før himmelen åpnet seg. 

Jada, jeg har prøvd den varianten også.:fnise:

Det høljer ned her også! Bra du fikk satt inn hestene!

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jada, jeg har prøvd den varianten også.:fnise:

Det høljer ned her også! Bra du fikk satt inn hestene!

Hehe, ja husker du skrev det. :skratte: 

ja, ofte setter jeg dem ikke inn før ca 01, men sjekket værvarselet og satte dem inn en time før. :regn: Regnet da og, men ikke så ille som nå. 

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Hehe, ja husker du skrev det. :skratte: 

ja, ofte setter jeg dem ikke inn før ca 01, men sjekket værvarselet og satte dem inn en time før. :regn: Regnet da og, men ikke så ille som nå. 

Åå, så bra at fikk dem inn. Ingen liker vel å står ute i mørkt og kaldt pissregn. Ikke mennesker og ikke hester. :riste:

Du er så snill med de dyrene dine du, og det varmer et Aldrisursk :hjerte::klem:

Skrevet

Damene holder fortet til sent på kvelden ser jeg :ohmy: Bra noen passer på :sol:

Skrevet (endret)
4 minutter siden, WubWub skrev:

Damene holder fortet til sent på kvelden ser jeg :ohmy: Bra noen passer på :sol:

:opplyser: Noen må jo ligge på vakt og vokte nattballongen. hiding.gif.12208d8a3b7e48a82c3f5b26610167d7.gif

graphics-toilets-306589.gif

Endret av Aldrisur
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Åå, så bra at fikk dem inn. Ingen liker vel å står ute i mørkt og kaldt pissregn. Ikke mennesker og ikke hester. :riste:

Du er så snill med de dyrene dine du, og det varmer et Aldrisursk :hjerte::klem:

De bryr seg egentlig ikke så mye, de har dekken på i regnvær og har leskjul i innhegningen også som de bruker mye, men de bruker det mest i stekende sol, egentlig. Men de pleier å stå å henge ved porten når det regner og de vet de snart skal få komme inn og få nattmat. :rodmer: Og så humrer de når de ser meg komme ut døra. Regnet er verre for meg tror jeg, jeg hater virkelig regn. Det er jeg og kattene, de hater regn de også som katter flest. :fnise: 

Åh, tuuuusen takk! Gjør så godt jeg kan ihvertfall. :klemmer: De er jo øyestenene mine. :hjerte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...