FruN Skrevet 17. august 2017 #26301 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Høres ut som sterk kost til å være baby-TV. Det er jo TV med baby! Men det er stort sett veldig rolig altså De fleste av disse amerikanske damene er enten godt dopet på epidural eller får keisersnitt, og de filmer på en veldig passende måte Mye prat rundt det å få baby mer enn selve fødselen
FruN Skrevet 17. august 2017 #26302 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg kjenner faktisk at jeg er veldig spent på Fruens vegne nå. *og veldig glad for at det ikke er meg, men uansett liksom...wuu-huu!* Takk takk Er spent på hvordan alt går denne gangen 1
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26303 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg kjenner faktisk at jeg er veldig spent på Fruens vegne nå. *og veldig glad for at det ikke er meg, men uansett liksom...wuu-huu!* Jaaa, det kjenner jeg også! Det kan jo ikke være lenge før det skjer noe. Akkurat nå, FruN skrev: Det er jo TV med baby! Men det er stort sett veldig rolig altså De fleste av disse amerikanske damene er enten godt dopet på epidural eller får keisersnitt, og de filmer på en veldig passende måte Mye prat rundt det å få baby mer enn selve fødselen Å jaaaa, jeg skjønner.
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. august 2017 #26304 Skrevet 17. august 2017 Kjedelig å bli misforstått
Mynona Skrevet 17. august 2017 #26305 Skrevet 17. august 2017 Har du bare en drøy uke igjen til termin fruN? Det kommer til å gå superfort. Og det kan jo skje når som helst. Er dere klare?
FruN Skrevet 17. august 2017 #26306 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Mynona skrev: Har du bare en drøy uke igjen til termin fruN? Det kommer til å gå superfort. Og det kan jo skje når som helst. Er dere klare? Akkurat under to Tickeren er litt feil Og vi er sånn passe klare. Rent praktisk er vi det, så han kan bare komme Eller...vente litt til. Ei uke eller så Da har jeg muligens kommet meg ned til mamma og pappa så jeg/vi slipper å styre med barnevakt
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2017 #26307 Skrevet 17. august 2017 Kanskje jeg tok vel hardt i når jeg sa det kom til å skje den tiende da. Så trassig er han kanskje ikke... 1
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26308 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Kjedelig å bli misforstått Fortell Blair! 5 minutter siden, FruN skrev: Akkurat under to Tickeren er litt feil Og vi er sånn passe klare. Rent praktisk er vi det, så han kan bare komme Eller...vente litt til. Ei uke eller så Da har jeg muligens kommet meg ned til mamma og pappa så jeg/vi slipper å styre med barnevakt Ooo, det er så spennende! 1 time siden, Mynona skrev: Har du bare en drøy uke igjen til termin fruN? Det kommer til å gå superfort. Og det kan jo skje når som helst. Er dere klare? Hei My! Hatt en fin dag? ----------------------------------------- Det er ganske stille både på KG og her i ballongen i kveld. Kan det være at nyhetene preger oss? Jeg blir fryktelig lei, sint og ikke minst nedstemt av disse forferdelige handlingene. Hvordan kan noen få seg til å utføre så jævlige handlinger? Grusomme bilder fra Barcelona, mennesker, personlige eiendeler og barnevogner som ligger strødd i gaten og er et bevis på det forferdelige som har skjedd. Atter en gang. Denne verdenen har gått av hengslene. Man er ikke trygg noe sted. I fjor ruslet jeg ned La Rambla, var innom mathallen der hvor dette skjedde, og ikke i min villeste fantasi kunne jeg forestille meg et lignende scenario. Og det kunne like gjerne skjedd på Karl Johan, eller en eller annen hovedgate i Bergen (som jeg ikke kan navnet på). Ærlig talt, jeg hater de råtne menneskene som står for disse grufulle handlingene. Måtte bare få ut litt luft. 1
FruN Skrevet 17. august 2017 #26309 Skrevet 17. august 2017 Jeg har tydeligvis ikke fått med meg siste nytt.. Får oppdatere meg.
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2017 #26310 Skrevet 17. august 2017 (endret) Jeg er redd vi ser en ny trend som kommer til å eskalere fremover nå... Endret 17. august 2017 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26311 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Jeg har tydeligvis ikke fått med meg siste nytt.. Får oppdatere meg. Du er høygravid og burde spares for sånn fæle bilder som vises på TV nå FruN. Det er bare grusomt. 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er redd vi ser en ny trend som kommer til å eskalere fremover nå... Ja, nå har det samme scenarioet utspilt seg mange ganger. Og man kan jo ikke forberede seg på sånne attakk, eller hva man skal kalle det. 1
FruN Skrevet 17. august 2017 #26312 Skrevet 17. august 2017 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kanskje jeg tok vel hardt i når jeg sa det kom til å skje den tiende da. Så trassig er han kanskje ikke... Håper ikke han holder seg inne sååå lenge, nei ------- Leste litt på nett. Jeg vet snart ikke hvordan jeg skal forholde meg til slike hendelser Tragiske som de er, klarer jeg ikke helt å forholde meg til de... Det blir så fjernt og uvirkelig. Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen - uansett overbevisning - kan gjøre sånt. Det er helt ufattelig for meg.... 1
Salka Skrevet 17. august 2017 #26313 Skrevet 17. august 2017 Helt forjævlig. Tar jo aldri slutt! Helvetes IS-pakk altså! 1
FruN Skrevet 17. august 2017 #26314 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Helt forjævlig. Tar jo aldri slutt! Helvetes IS-pakk altså! Trodde ingen hadde påtatt seg ansvaret (enda)? Men uansett, det har jo tydelig blitt akseptabelt for de som skal "statuere et poeng" å gjøre slike ting... Og den utviklingen er så langt fra bra som overhode mulig... Jeg driter i hva de står for, syke mennesker fra ende til annen!
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26315 Skrevet 17. august 2017 7 minutter siden, FruN skrev: Håper ikke han holder seg inne sååå lenge, nei ------- Leste litt på nett. Jeg vet snart ikke hvordan jeg skal forholde meg til slike hendelser Tragiske som de er, klarer jeg ikke helt å forholde meg til de... Det blir så fjernt og uvirkelig. Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen - uansett overbevisning - kan gjøre sånt. Det er helt ufattelig for meg.... Det er ufattelig. 6 minutter siden, Salka skrev: Helt forjævlig. Tar jo aldri slutt! Helvetes IS-pakk altså! Nemlig - jeg kjenner hatet langt inni sjela og dypt nede i magen.
Salka Skrevet 17. august 2017 #26316 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Trodde ingen hadde påtatt seg ansvaret (enda)? Men uansett, det har jo tydelig blitt akseptabelt for de som skal "statuere et poeng" å gjøre slike ting... Og den utviklingen er så langt fra bra som overhode mulig... Jeg driter i hva de står for, syke mennesker fra ende til annen! Er mest sannsynlig at det er IS sa de tidligere. IS eller Al Qaida. Like klin gærne begge to. Syke mennesker, ja! 2
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26317 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Trodde ingen hadde påtatt seg ansvaret (enda)? Men uansett, det har jo tydelig blitt akseptabelt for de som skal "statuere et poeng" å gjøre slike ting... Og den utviklingen er så langt fra bra som overhode mulig... Jeg driter i hva de står for, syke mennesker fra ende til annen! Om det viser seg å ikke være IS, er det i hvert fall fra dem de har lært det. Enig. Driter jeg i også. 1
FruN Skrevet 17. august 2017 #26318 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Er mest sannsynlig at det er IS sa de tidligere. IS eller Al Qaida. Like klin gærne begge to. Syke mennesker, ja! Har bare lest litt på nett, ikke sett nyheter. Sjuke er de lell... 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Om det viser seg å ikke være IS, er det i hvert fall fra dem de har lært det. Enig. Driter jeg i også. Ja...terroristceller utvikler seg for til "celleterrorisme" (der man ikke nødvendigvis er knyttet opp til et nettverk, men handler ut ifra egen overbevisning av noe slag, f.eks. ABB og fjotten som gjorde det samme på London bridge.. evt er sympatisører med terrornettverk). Skummelt som pokker.. 1
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26319 Skrevet 17. august 2017 Ja, det finnes nesten ikke ord for hvor frastøtende disse handlingene er. Må ha litt musikk her nå.
FruN Skrevet 17. august 2017 #26320 Skrevet 17. august 2017 Og litt hyggelige ting å snakke om! Som at lillemor snart klarer å klatre opp i sofaen selv Den har vært for høy for ho frem til nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå