Severus Skrevet 16. august 2017 #26281 Skrevet 16. august 2017 Jeg tror han blir veldig søt, lille babyen til FruN
FruN Skrevet 16. august 2017 #26282 Skrevet 16. august 2017 4 minutter siden, Lille Lerke skrev: Der har jeg mer enn ofte sett ett stort misforhold. Men han kommer som han kommer når han kommer. De største sjokkene får vel de foreldrene som får ut et annen kjønn enn ul viste. Da hadde jeg blitt overrasket, ja Mest fordi to ultralyder har sagt det er gutt, noe han visstnok likte å vise Det ble bommet med en kilo på nevøen min, så vet de er veldig unøyaktige disse målingene Forholder meg til det du sier der
FruN Skrevet 16. august 2017 #26283 Skrevet 16. august 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jepp - og i disse tider så vet man jo aldri hvor det ender. sant nok! 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Håper bare for Fruens skyld at han ikke blir født med ski på beina. 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, det kan fort skje når man vet hvor han er unnfanget. (Men det vet jeg jo egentlig ikke) Uansett, årstid for unnfangelse og hvor han vokser opp kan kanskje vekke interesse? Der igjen, jeg som er vinterbarn bryr meg ikke videre om disse plankene Har jo, men de er ikke blitt brukt mer enn et par ganger Akkurat nå, Severus skrev: Jeg tror han blir veldig søt, lille babyen til FruN 1
Lille Lerke Skrevet 16. august 2017 #26284 Skrevet 16. august 2017 8 minutter siden, Severus skrev: Jeg tror han blir veldig søt, lille babyen til FruN Det har du nok helt rett i. Synes babyer nå til dags er så mye finere i huden enn de var før. Da var babyene så røde og rynkete når de var nyfødte, nå er de veldig fine i huden. 1
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #26286 Skrevet 17. august 2017 11 timer siden, WubWub skrev: Det er en borgerplikt å stemme mener jeg Det er ikke alle som er interessert i politikk
WubWub Skrevet 17. august 2017 #26287 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Det er ikke alle som er interessert i politikk Og det er fryktelig dumt. Alle bør engasjere seg i samfunnet. Politikk er noe som angår oss alle som en. Jo høyere valgdeltakelse jo bedre er det for demokratiet. For min del hadde det vært fint om det ble obligatorisk å stemme. 1
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26288 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Det er ikke alle som er interessert i politikk Det er helt sant Winza. God morgen forresten, håper du får en fin-fin torsdag!
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26289 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Og det er fryktelig dumt. Alle bør engasjere seg i samfunnet. Politikk er noe som angår oss alle som en. Jo høyere valgdeltakelse jo bedre er det for demokratiet. For min del hadde det vært fint om det ble obligatorisk å stemme. Fin-fin torsdag ønskes deg også WubWub!
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #26290 Skrevet 17. august 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: Og det er fryktelig dumt. Alle bør engasjere seg i samfunnet. Politikk er noe som angår oss alle som en. Jo høyere valgdeltakelse jo bedre er det for demokratiet. For min del hadde det vært fint om det ble obligatorisk å stemme. Hadde fortsatt ikke stemt
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #26291 Skrevet 17. august 2017 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er helt sant Winza. God morgen forresten, håper du får en fin-fin torsdag! God morgen
WubWub Skrevet 17. august 2017 #26292 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hadde fortsatt ikke stemt Neimen daså.
WubWub Skrevet 17. august 2017 #26293 Skrevet 17. august 2017 50 minutter siden, Aldrisur skrev: Fin-fin torsdag ønskes deg også WubWub! God morgen mademoiselle Håper du er frisk, opplagt , uthvilt og klar for en ny fantastisk og super dag! 1
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26294 Skrevet 17. august 2017 12 minutter siden, WubWub skrev: God morgen mademoiselle Håper du er frisk, opplagt , uthvilt og klar for en ny fantastisk og super dag! Den sola der var litt av en blidfis! Takk WW. Bortsett fra en nytrekt (nytrukket?) visdomstann, er jeg så frisk og opplagt som det går an. 2
FruN Skrevet 17. august 2017 #26295 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Winza skrev: Det er ikke alle som er interessert i politikk 1 time siden, WubWub skrev: Og det er fryktelig dumt. Alle bør engasjere seg i samfunnet. Politikk er noe som angår oss alle som en. Jo høyere valgdeltakelse jo bedre er det for demokratiet. For min del hadde det vært fint om det ble obligatorisk å stemme. Jeg mener det er politikere som dessverre har gjort at mange ikke interesserer seg for politikk, med store ord, vendinger og løftebrudd. Det gjør at politikk føles fremmed, og uansett hva eller hvem som stemmes på, får ikke folket følelsen av å ha noe å si å sin egen hverdag. Men WW har rett, det angår oss alle, og det eneste vi kan gjøre er å møte opp og stemme. Og etter beste evne holde politikere ansvarlige for lovord og handlinger. God morgen til alle! Her var det 3,3 grader når vi var oppe halv 8. Noen som sa høst? Det ene bjørketreet på utsiden begynner allerede å få gule blader! 2
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26296 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Jeg mener det er politikere som dessverre har gjort at mange ikke interesserer seg for politikk, med store ord, vendinger og løftebrudd. Det gjør at politikk føles fremmed, og uansett hva eller hvem som stemmes på, får ikke folket følelsen av å ha noe å si å sin egen hverdag. Men WW har rett, det angår oss alle, og det eneste vi kan gjøre er å møte opp og stemme. Og etter beste evne holde politikere ansvarlige for lovord og handlinger. God morgen til alle! Her var det 3,3 grader når vi var oppe halv 8. Noen som sa høst? Det ene bjørketreet på utsiden begynner allerede å få gule blader! Det jeg har uthevet her er noe jeg også har tenkt på FruN. Med andre ord, dette er helt sant. 3.3 grader ja, da er det ikke akkurat sommervarme lenger. Her er det 13,5 i dag på morgenen. Fin dag til deg også frue, nå skal jeg gå og vekke min kjære mann som har en avtale om en time. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2017 #26297 Skrevet 17. august 2017 (endret) 1 time siden, Winza skrev: Hadde fortsatt ikke stemt Hmm....ok, men da blir jobben din å fortsette å øve deg på å bli ganske god på matlaging. Avtale? 29 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk WW. Bortsett fra en nytrekt (nytrukket?) visdomstann, er jeg så frisk og opplagt som det går an. Stakkars Aldrisur. Jeg vet hvordan du har det nå og man er ikke helt i vater etter å ha mistet en beboer som har vært der lenge. Alt går seg til og vi får alle være glade for at visdomstennene sitter helt innerst, og ikke i fronten, ellers hadde vi vært et artig syn i forbifarten. Stadig bedre dag til deg. 23 minutter siden, FruN skrev: God morgen til alle! Her var det 3,3 grader når vi var oppe halv 8. Noen som sa høst? Det ene bjørketreet på utsiden begynner allerede å få gule blader! Det høres vakkert ut syns jeg. Her var det 9 blank i natt, men de fine tallene kommer stadig tettere på. 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Fin dag til deg også frue, nå skal jeg gå og vekke min kjære mann som har en avtale om en time. Når du fniser på det viset og i den settingen, vedder jeg på at dere skal i gang med morgenens første rollespill og han trenger litt tid for å få på seg rustningen. Endret 17. august 2017 av Hoppetaujenta 1
FruN Skrevet 17. august 2017 #26298 Skrevet 17. august 2017 12 minutter siden, Aldrisur skrev: Det jeg har uthevet her er noe jeg også har tenkt på FruN. Med andre ord, dette er helt sant. 3.3 grader ja, da er det ikke akkurat sommervarme lenger. Her er det 13,5 i dag på morgenen. Fin dag til deg også frue, nå skal jeg gå og vekke min kjære mann som har en avtale om en time. Her sitter jeg i sofaen, lillemor leker med Lego-telefonen sin og ser i Ikeakatalogen mens vi venter på at "baby-TV" snart begynner (a baby story på TLC) Vet ikke om lillemor skjønner mye av det, men jeg prøver ihvertfall å forklare at damene på TV har baby i magen, akkurat som mamma, og at babyene kommer ut 2
Aldrisur Skrevet 17. august 2017 Forfatter #26299 Skrevet 17. august 2017 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm....ok, men da blir jobben din å fortsette å øve deg på å bli ganske god på matlaging. Avtale? Stakkars Aldrisur. Jeg vet hvordan du har det nå og man er ikke helt i vater etter å ha mistet en beboer som har vært der lenge. Alt går seg til og vi får alle være glade for at visdomstennene sitter helt innerst, og ikke i fronten, ellers hadde vi vært et artig syn i forbifarten. Stadig bedre dag til deg. Det høres vakkert ut syns jeg. Her var det 9 blank i natt, men de fine tallene kommer stadig tettere på. Når du fniser på det viset og i den settingen, vedder jeg på at dere skal i gang med morgenens første rollespill og han trenger litt tid for å få på seg rustningen. Uff, ja det skulle ha tatt seg ut! Ha-ha, å nei du - itt'no kringle åt kaffi'n på meg i dag. 9 minutter siden, FruN skrev: Her sitter jeg i sofaen, lillemor leker med Lego-telefonen sin og ser i Ikeakatalogen mens vi venter på at "baby-TV" snart begynner (a baby story på TLC) Vet ikke om lillemor skjønner mye av det, men jeg prøver ihvertfall å forklare at damene på TV har baby i magen, akkurat som mamma, og at babyene kommer ut Høres ut som sterk kost til å være baby-TV. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. august 2017 #26300 Skrevet 17. august 2017 Jeg kjenner faktisk at jeg er veldig spent på Fruens vegne nå. *og veldig glad for at det ikke er meg, men uansett liksom...wuu-huu!* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå