Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg vet hvem jeg skal stemme på, men har ikke helt bestemt meg enda. Godt man har litt mer tenketid. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestemte meg på leiren 

Skrevet

Så bra. :) Blir det leir med SV neste sommer tror du? 

Skrevet
5 minutter siden, Severus skrev:

Det tok raskt å stemme, siden jeg viste hvem jeg skulle stemme på

Ja det er befriende å vite at man har tatt et valg.

1 minutt siden, Salka skrev:

Jeg tror jeg vet hvem jeg skal stemme på, men har ikke helt bestemt meg enda. Godt man har litt mer tenketid. 

Dette finner du ut av Salka.

Jeg har aldri funnet et parti som stemmer 100% med mine meninger, men man får stemme på det som er nærmest og føles mest riktig. 

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jeg har aldri funnet et parti som stemmer 100% med mine meninger, men man får stemme på det som er nærmest og føles mest riktig. 

Tror ikke du finner et parti du er 100% enig med, om du ikke starter ditt eget.

Skrevet
13 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det gjør jeg. :) Gjør alltid det og jeg har aldri latt være å stemme. Går ikke an å finne et parti man er 100% enig med nei, men jeg har mine hjertesaker som er viktige for meg når jeg skal stemme. Gleder meg til valgnatten også, syns det et så spennende. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg skal stemme på det partiet som jeg er minst uenig i.

Skrevet
2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg skal stemme på det partiet som jeg er minst uenig i.

Godt sagt Blair! ;)

Skrevet

Noen sa jeg kunne like så godt stemt AP med det partiet jeg har stemt.

Skrevet

:vinke: 

Gav noen for mye sovepulver til @FruN eller er hun i fødsel :lur: 

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:vinke: 

Gav noen for mye sovepulver til @FruN eller er hun i fødsel :lur: 

Ingen fødsel :opplyser: Og ikke for mye soving heller :fnise: Dagen har vært fylt av barn som ikke har fulgt soverutine, lege og film :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, FruN skrev:

Ingen fødsel :opplyser: Og ikke for mye soving heller :fnise: Dagen har vært fylt av barn som ikke har fulgt soverutine, lege og film :Nikke: 

Takk for oppdatering. Sender passe dose sovepulver og litt "modningspulver" å ha i bakhånd. Fødsel blir det uansett :fnise: 

Skrevet

Jaaa, det er en spennende tid vi ha foran oss nå dere! :hoppendeglad:

Godt å se deg her Lerke. :klem1:

Skrevet
33 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Takk for oppdatering. Sender passe dose sovepulver og litt "modningspulver" å ha i bakhånd. Fødsel blir det uansett :fnise: 

Takk! Modningspulver, ja. Kan være kjekt til slutt :fnise: Skal på vekstkontroll på sykehuset, blir spennende å se hvor stor de mener han er :fnise: og hvor stor han faktisk er når han kommer ut :fnise: 

Skrevet
9 minutter siden, FruN skrev:

Takk! Modningspulver, ja. Kan være kjekt til slutt :fnise: Skal på vekstkontroll på sykehuset, blir spennende å se hvor stor de mener han er :fnise: og hvor stor han faktisk er når han kommer ut :fnise: 

Der har jeg mer enn ofte sett ett stort misforhold. Men han kommer som han kommer når han kommer. 

De største sjokkene får vel de foreldrene som får ut et annen kjønn enn ul viste. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Der har jeg mer enn ofte sett ett stort misforhold. Men han kommer som han kommer når han kommer. 

De største sjokkene får vel de foreldrene som får ut et annen kjønn enn ul viste. 

:skya:Jepp - og i disse tider så vet man jo aldri hvor det ender. :wink:

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

:skya:Jepp - og i disse tider så vet man jo aldri hvor det ender. :wink:

Håper bare for Fruens skyld at han ikke blir født med ski på beina. :) 

Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Håper bare for Fruens skyld at han ikke blir født med ski på beina. :) 

Ha-ha, det kan fort skje når man vet hvor han er unnfanget. (Men det vet jeg jo egentlig ikke) :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...