Gjest Catalina Culès Skrevet 14. august 2017 #26201 Skrevet 14. august 2017 Aldri sett eller hørt om den fyren jeg
Mynona Skrevet 14. august 2017 #26202 Skrevet 14. august 2017 (endret) Er selveste frøken Hoppe litt forelsket i sin egen Paul tro? Endret 14. august 2017 av Mynona 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2017 #26203 Skrevet 14. august 2017 Aldri i verden...jeg holder meg unna denslags til det motsatte er bevist. Svak for fluffy bakervarer er det jeg er...og folk som kan kunsten.
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #26204 Skrevet 14. august 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Aldri i verden...jeg holder meg unna denslags til det motsatte er bevist. Svak for fluffy bakervarer er det jeg er...og folk som kan kunsten. Og så sjekker dere inn på Hotel Cæsar
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2017 #26205 Skrevet 14. august 2017 Aldri i hele universet skal jeg si deg. 1
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #26206 Skrevet 14. august 2017 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Aldri i hele universet skal jeg si deg. Hvorfor ikke?
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2017 #26207 Skrevet 14. august 2017 Det er ikke min form for serie...eller hotell. Men det er helt greit at du liker den. 1
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #26208 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er ikke min form for serie...eller hotell. Men det er helt greit at du liker den. Glamour da?
Gjest supernova_87 Skrevet 14. august 2017 #26209 Skrevet 14. august 2017 Denne dagen skulle være så bra. La opp til en god start på sesongen og jobbstart (synes det er litt viktig på samme måte som det pleide å være viktig med god skolestart) med forberedelser og styr i går. Og den starta så bra! Og jeg tenkte "dette skal bli et bra år!". Og nå klarer jeg ikke å slutte å grine pga ei skadet mus som jeg møtte på min vei. Offentlig sprutgrining, tett i nesa og jeg skal ikke plage dere med detaljene. Så fort går livet fra topp til bunn ... Og pga ei mus? Det må være noe med meg som tar sånn på vei over ei mus! Skal ikke plage dere med detaljene, vurderer å skrive i min egen dagbok, for herlighet, for meg er dette tydeligvis en hendelse jeg trenger å få utløp for. Stakkars musa! Fælt. Men jeg må slutte å grine altså! Så fint å lese at du har hatt det så bra i bryllup Aldri! Og @Hoppetaujenta vittige kommentarer om kringla til fyren! Tipper du ville sagt ja til en smak ja!
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 Forfatter #26210 Skrevet 14. august 2017 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hadde han kommet og sett på meg med sånn blikk og lurt på om jeg kunne tenke meg å smake på kringla hans... Altså....se programmene og bli....inspirert! lol Ja, du er jo så glad i kringle du. 6 timer siden, FruN skrev: Jeg har fått med meg hvem Paul Hollywood er Men vi har ikke noen Viasat-kanaler, så går ikke sett det programmet.. Sånn er det innimellom! Jeg har disse Viasat-kanalene, men har allikevel ikke fått det med meg. Får de om det passer sånn og se på ham da. 6 timer siden, Blair Waldorf skrev: Aldri sett eller hørt om den fyren jeg Itte je hell. 5 timer siden, Mynona skrev: Er selveste frøken Hoppe litt forelsket i sin egen Paul tro? Hun virker veldig begeistret jaffal? 3 timer siden, Winza skrev: Glamour da? Ha-ha Winza, er det en serie jeg ikke klarer å identifisere med Hoppe så er det Glamour. Nei heller *Det lille huset på prærien* tenker jeg. 1 time siden, Rainstorm skrev: Denne dagen skulle være så bra. La opp til en god start på sesongen og jobbstart (synes det er litt viktig på samme måte som det pleide å være viktig med god skolestart) med forberedelser og styr i går. Og den starta så bra! Og jeg tenkte "dette skal bli et bra år!". Og nå klarer jeg ikke å slutte å grine pga ei skadet mus som jeg møtte på min vei. Offentlig sprutgrining, tett i nesa og jeg skal ikke plage dere med detaljene. Så fort går livet fra topp til bunn ... Og pga ei mus? Det må være noe med meg som tar sånn på vei over ei mus! Skal ikke plage dere med detaljene, vurderer å skrive i min egen dagbok, for herlighet, for meg er dette tydeligvis en hendelse jeg trenger å få utløp for. Stakkars musa! Fælt. Men jeg må slutte å grine altså! Så fint å lese at du har hatt det så bra i bryllup Aldri! Og @Hoppetaujenta vittige kommentarer om kringla til fyren! Tipper du ville sagt ja til en smak ja! Du asså Rainstorm. Jeg fikk mange fæle musebilder i hodet mitt nå, så jeg tror det er bra at du ikke går i detaljer her. Jeg fant en skjære med en vinge som var sånn halvveis avslitt (unnskyld). Den gikk på bakken i ring og i ring, og jeg vet med meg selv at jeg burde tatt en stein og avlivet den. Fant en diger stein og prøvde. Virkelig prøvde, men jeg ble helt skjelven og svett og klarte ikke å gjøre noe. Så gikk jeg hjem og hadde en søvnløs natt. Dagen etter var den borte vekk. Livet er tøft noen ganger. Håper det går bedre med deg nå? ______________________________________________ Har vært hos tannlegen i dag og må tilbake på onsdag for å trekke (av alle merkelige ting) en visdomstann. Da går nok mitt siste snev av visdom føyken. 1
Mynona Skrevet 14. august 2017 #26211 Skrevet 14. august 2017 Jeg får komme med en koselig dyre historie fra i dag jeg da, kanskje det letter på stemningen? På vei hjem i dag gikk jeg forbi en vanndam i sola med 5 små fugler som badet og koste seg. De ristet fjøra og dukket og hoppet å så ut som de koste seg skikkelig. De holdt på kjempelenge og. Jeg stoppet og så på de lenge. Fasinerende å se på hvertdagslivet til små fugler. Etter 5 min eller noe sånt med bading og vasking hoppet de under en bil. Sikkert for å tørke seg og skfite ut av badetøyet med litt privatliv 3
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 Forfatter #26212 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Jeg får komme med en koselig dyre historie fra i dag jeg da, kanskje det letter på stemningen? På vei hjem i dag gikk jeg forbi en vanndam i sola med 5 små fugler som badet og koste seg. De ristet fjøra og dukket og hoppet å så ut som de koste seg skikkelig. De holdt på kjempelenge og. Jeg stoppet og så på de lenge. Fasinerende å se på hvertdagslivet til små fugler. Etter 5 min eller noe sånt med bading og vasking hoppet de under en bil. Sikkert for å tørke seg og skfite ut av badetøyet med litt privatliv Nommin, så koselig å se på, og så koselig at du har øye for sånne små hyggelige hendelser i hverdagen. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 14. august 2017 #26213 Skrevet 14. august 2017 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Du asså Rainstorm. Jeg fikk mange fæle musebilder i hodet mitt nå, så jeg tror det er bra at du ikke går i detaljer her. Jeg fant en skjære med en vinge som var sånn halvveis avslitt (unnskyld). Den gikk på bakken i ring og i ring, og jeg vet med meg selv at jeg burde tatt en stein og avlivet den. Fant en diger stein og prøvde. Virkelig prøvde, men jeg ble helt skjelven og svett og klarte ikke å gjøre noe. Så gikk jeg hjem og hadde en søvnløs natt. Dagen etter var den borte vekk. Livet er tøft noen ganger. Håper det går bedre med deg nå? ______________________________________________ Har vært hos tannlegen i dag og må tilbake på onsdag for å trekke (av alle merkelige ting) en visdomstann. Da går nok mitt siste snev av visdom føyken. Ikke nødvendig å få fæle musebilder! Det var ikke fælt som i makabert. Men så utrolig ... sårt-fælt. Og noen syns nok det er sært å si om en mus. Jeg vet jo at både dyr og folk dør, og det er trist, men man kan ikke la det gå inn på seg. Men denne bare lei! Den var myk og fin i pelsen, men jeg tror den var lam i bakparten og hadde indre skader, og den pustet hektisk og var sikkert fryktelig skremt. Og så bare ... strevet den så fælt for å komme seg i trygghet og klarte det ikke! Og det var så ... vondt. Så forferdelig sårt og vondt hvordan den lei. Heldigvis er den død nå, fikk tatt den med meg til dyrlegen og de skulle avlive den. Vet ikke hvorfor jeg reagerer så fælt med å grine. Ligger fremdeles i senga og føler at alle planer om å få gjort noe er umulig, føler meg helt utslått av den musa, skjønner det ikke. Noe med det at du blir konfrontert med at uansett hvordan man planlegger og tilrettelegger for seg selv så vil det være et sted at livet er tøft som du sier, og livet var virkelig tøft for den musa, og så begynner jeg å tenke på om den har familie og drit, og herlighet for et sippetryne jeg er. Vet ikke helt hvorfor jeg tar sånn på vei. Og nå endte jeg med å utbrodere! Jeg har forresten fjernet alle visdomstennene, og jeg er ikke helt tapt bak ei låvedør likevel! @Mynona så fint med de fuglene! Nå må jeg bare gråte mer. Å!
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 Forfatter #26214 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, Rainstorm skrev: Ikke nødvendig å få fæle musebilder! Det var ikke fælt som i makabert. Men så utrolig ... sårt-fælt. Og noen syns nok det er sært å si om en mus. Jeg vet jo at både dyr og folk dør, og det er trist, men man kan ikke la det gå inn på seg. Men denne bare lei! Den var myk og fin i pelsen, men jeg tror den var lam i bakparten og hadde indre skader, og den pustet hektisk og var sikkert fryktelig skremt. Og så bare ... strevet den så fælt for å komme seg i trygghet og klarte det ikke! Og det var så ... vondt. Så forferdelig sårt og vondt hvordan den lei. Heldigvis er den død nå, fikk tatt den med meg til dyrlegen og de skulle avlive den. Vet ikke hvorfor jeg reagerer så fælt med å grine. Ligger fremdeles i senga og føler at alle planer om å få gjort noe er umulig, føler meg helt utslått av den musa, skjønner det ikke. Noe med det at du blir konfrontert med at uansett hvordan man planlegger og tilrettelegger for seg selv så vil det være et sted at livet er tøft som du sier, og livet var virkelig tøft for den musa, og så begynner jeg å tenke på om den har familie og drit, og herlighet for et sippetryne jeg er. Vet ikke helt hvorfor jeg tar sånn på vei. Og nå endte jeg med å utbrodere! Jeg har forresten fjernet alle visdomstennene, og jeg er ikke helt tapt bak ei låvedør likevel! @Mynona så fint med de fuglene! Nå må jeg bare gråte mer. Å! Du er så god altså Rainstorm. Jeg måtte både le og gråte litt jeg nå. Kanskje det er et hormon-virus i lufta i dag? Og du tok med deg musa til veterinæren? Det er den søteste gesten jeg har lest om på KG noensinne. Ikke rart vi har blitt glad i deg da. 1
Gjest supernova_87 Skrevet 14. august 2017 #26216 Skrevet 14. august 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Du er så god altså Rainstorm. Jeg måtte både le og gråte litt jeg nå. Kanskje det er et hormon-virus i lufta i dag? Og du tok med deg musa til veterinæren? Det er den søteste gesten jeg har lest om på KG noensinne. Ikke rart vi har blitt glad i deg da. Uff, ler du av meg fordi jeg tok med meg den til veterinæren? Jeg gikk i mine egne tanker og var fornøyd med starten på sesongen. Så så jeg en mus som hadde ramlet på ryggen, og fikk seg ikke over på beina. Så jeg dytta den mildt på beina igjen så den kunne løpe av gårde bort fra kjaset og maset, og så oppdaget jeg at det ikke var så godt fatt med den likevel. Alle bare gikk forbi oss. Jeg kunne ikke forlate den der. Tror det var livets ensomhet også den konfronterte meg med. I møtet med dødsfare og krise så bare hastet livet forbi den liksom der den lå. Der ligger ei mus og dør og ingen merker det. Jeg fikk henta en boks og kjørte gråtende til veterinæren. Og har grått siden. Ikke vet jeg hva som går av meg. Og jeg tenker bare på Musevisa. Hva er det med meg som gjør at en skadet mus kan starte en sånn flom av følelser og tanker rundt livets skyggesider ... Du sier fine ting du Aldri.
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 Forfatter #26217 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Uff, ler du av meg fordi jeg tok med meg den til veterinæren? Jeg gikk i mine egne tanker og var fornøyd med starten på sesongen. Så så jeg en mus som hadde ramlet på ryggen, og fikk seg ikke over på beina. Så jeg dytta den mildt på beina igjen så den kunne løpe av gårde bort fra kjaset og maset, og så oppdaget jeg at det ikke var så godt fatt med den likevel. Alle bare gikk forbi oss. Jeg kunne ikke forlate den der. Tror det var livets ensomhet også den konfronterte meg med. I møtet med dødsfare og krise så bare hastet livet forbi den liksom der den lå. Der ligger ei mus og dør og ingen merker det. Jeg fikk henta en boks og kjørte gråtende til veterinæren. Og har grått siden. Ikke vet jeg hva som går av meg. Og jeg tenker bare på Musevisa. Hva er det med meg som gjør at en skadet mus kan starte en sånn flom av følelser og tanker rundt livets skyggesider ... Du sier fine ting du Aldri. Jeg ler ikke av deg altså, men du forteller denne sørgmodige historien på en måte som gjør at jeg ikke helt vet om jeg skal le eller gråte. Den lille musa har nok stukket hull på en byll som du trengte å gråte litt over, tenker jeg. *Der ligger ei mus og ingen merker det* - det er så nydelig sagt det Rainstorm, og flere burde tenke nøye gjennom den setningen. 1
Mynona Skrevet 14. august 2017 #26218 Skrevet 14. august 2017 Jeg tror det er Rainstorm m familie i denne videoen. 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2017 #26219 Skrevet 14. august 2017 4 timer siden, Winza skrev: Glamour da? Neitakk. 1 time siden, Aldrisur skrev: Ha-ha Winza, er det en serie jeg ikke klarer å identifisere med Hoppe så er det Glamour. Nei heller *Det lille huset på prærien* tenker jeg. Det har du snurre meg helt rett i. Alt sammen. 11 minutter siden, Aldrisur skrev: *Der ligger ei mus og ingen merker det* - og flere burde tenke nøye gjennom den setningen. For det første har jeg merkelig nok tenkt akkurat det derre over her mange ganger i dette livet når jeg skal legge meg og det er fredag eller lørdagskvelden og verden forøvrig har det gøy. ( ) For det andre tror jeg at Rainstorm er dyrenes moder Theresa i egen høye person. Takk for at du bryr deg. 1
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 Forfatter #26220 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Jeg tror det er Rainstorm m familie i denne videoen. Jaaa, herrrrlighet så fantastisk! Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Neitakk. Det har du snurre meg helt rett i. Alt sammen. For det første har jeg merkelig nok tenkt akkurat det derre over her mange ganger i dette livet når jeg skal legge meg og det er fredag eller lørdagskvelden og verden forøvrig har det gøy. ( ) For det andre tror jeg at Rainstorm er dyrenes moder Theresa i egen høye person. Takk for at du bryr deg. Ha-ha, og musa det er deg....? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå