Aldrisur Skrevet 13. august 2017 Forfatter #26181 Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Noen her som vet hva er? Hva da Winza?
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #26182 Skrevet 13. august 2017 Noen av dere hørt om disse? Er fra besten etter han døde og vi tok med ting. Aldri hørt om de men tenker de må ha vært artister på 60-70 tallet
Aldrisur Skrevet 13. august 2017 Forfatter #26183 Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Noen av dere hørt om disse? Er fra besten etter han døde og vi tok med ting. Aldri hørt om de men tenker de må ha vært artister på 60-70 tallet Jeg prøvde å finne de på You Tube i sta, men klarte ikke å finne ut noe. Selv kan jeg ikke huske noen av artistene, men hva heter den mannlige - nederste plata? Det er så vanskelig å tyde.
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #26184 Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jeg prøvde å finne de på You Tube i sta, men klarte ikke å finne ut noe. Selv kan jeg ikke huske noen av artistene, men hva heter den mannlige - nederste plata? Det er så vanskelig å tyde. Virker som det er de her. Aldri hørt om dem før https://en.m.wikipedia.org/wiki/Adam_and_the_Ants Det er litt rart dette hvordan det fortsatt gjør så vondt å tenke på at han er død 11 år etter, når skal det slutte liksom? /:
Aldrisur Skrevet 13. august 2017 Forfatter #26185 Skrevet 13. august 2017 (endret) 7 minutter siden, Winza skrev: Virker som det er de her. Aldri hørt om dem før https://en.m.wikipedia.org/wiki/Adam_and_the_Ants Det er litt rart dette hvordan det fortsatt gjør så vondt å tenke på at han er død 11 år etter, når skal det slutte liksom? /: Mulig de ikke var så kjente, men at besten din likte akkurat denne musikken? Vet du, jeg tror aldri det med sorg og lengsel etter et menneske man er glad forsvinner helt. Selv har jeg valgt å takle sorg og savn ved å ta fram de gode minnene og huske de fine stundene vi hadde sammen. Vi takler vel sorg forskjellig vi mennesker, så det er opp til oss selv hva som er god lengsel og hva som er vond. Håper du kjenner litt mindre vondt etter hvert. Hvor lenge er det siden han døde? Endret 13. august 2017 av Aldrisur 11 år ja, jeg må lese litt nøyere skjønner jeg.
FruN Skrevet 13. august 2017 #26186 Skrevet 13. august 2017 4 minutter siden, Winza skrev: Virker som det er de her. Aldri hørt om dem før https://en.m.wikipedia.org/wiki/Adam_and_the_Ants Det er litt rart dette hvordan det fortsatt gjør så vondt å tenke på at han er død 11 år etter, når skal det slutte liksom? /: Jeg ønsker fortsatt at farmor var i live - 23 år etter at ho gikk bort..
Aldrisur Skrevet 13. august 2017 Forfatter #26187 Skrevet 13. august 2017 5 minutter siden, FruN skrev: Jeg ønsker fortsatt at farmor var i live - 23 år etter at ho gikk bort.. Ja, sånn er det, jeg forstår virkelig godt hva du mener.
FruN Skrevet 13. august 2017 #26188 Skrevet 13. august 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, sånn er det, jeg forstår virkelig godt hva du mener. Jupp. Man savner de som var spesielle for en. Men så var det livet som går videre. Lillemor er (delvis) oppkalt etter ho Og tilfeldigvis het mormora til HerrN det samme, og hennes farmor igjen Så det er skikkelig familienavn
Aldrisur Skrevet 13. august 2017 Forfatter #26189 Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Jupp. Man savner de som var spesielle for en. Men så var det livet som går videre. Lillemor er (delvis) oppkalt etter ho Og tilfeldigvis het mormora til HerrN det samme, og hennes farmor igjen Så det er skikkelig familienavn Ja det må være et ekte familienavn også. Det hører vel med til sjeldenhetene. at såpass mange i slekta og det på begge sider, heter det samme.
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #26190 Skrevet 13. august 2017 20 minutter siden, Aldrisur skrev: Mulig de ikke var så kjente, men at besten din likte akkurat denne musikken? Vet du, jeg tror aldri det med sorg og lengsel etter et menneske man er glad forsvinner helt. Selv har jeg valgt å takle sorg og savn ved å ta fram de gode minnene og huske de fine stundene vi hadde sammen. Vi takler vel sorg forskjellig vi mennesker, så det er opp til oss selv hva som er god lengsel og hva som er vond. Håper du kjenner litt mindre vondt etter hvert. Hvor lenge er det siden han døde? Det som gjør det så ekstra vondt er måten han døde på, bare 59 år gammel og han falt utfor robåten sin og druknet 20 minutter siden, FruN skrev: Jeg ønsker fortsatt at farmor var i live - 23 år etter at ho gikk bort.. Det er tungt dette når noen som har vært der hele livet ditt plutselig er borte
FruN Skrevet 13. august 2017 #26191 Skrevet 13. august 2017 7 minutter siden, Winza skrev: Det som gjør det så ekstra vondt er måten han døde på, bare 59 år gammel og han falt utfor robåten sin og druknet Det er tungt dette når noen som har vært der hele livet ditt plutselig er borte Jeg hadde riktignok ikke farmor så lenge, ho døde når jeg var 9 år. Men ho satte skikkelige spor hos meg. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg ville taklet det om ho hadde fått satt mer spor. Måten faren fin døde på minner meg om hvordan faren til ei venninne av meg døde... Var det noe som bidro til fallet? Illebefinnende, dratt ned?
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #26192 Skrevet 13. august 2017 7 minutter siden, FruN skrev: Jeg hadde riktignok ikke farmor så lenge, ho døde når jeg var 9 år. Men ho satte skikkelige spor hos meg. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg ville taklet det om ho hadde fått satt mer spor. Måten faren fin døde på minner meg om hvordan faren til ei venninne av meg døde... Var det noe som bidro til fallet? Illebefinnende, dratt ned? Det er det vi ikke vet, oldemor (han sin mor) bodde nært og la merke til at han hadde vært vekke usedvanlig lenge så da ringte hun og etter et par timer så fant de liket hans skyldt i land. Det er en så tragisk slutt på livet Han døde i det minste mens han holdt på med det han elsket mest, være ute på havet Skulle ønske jeg fikk sagt farvel i det minste, siste gangen jeg så han var på bursdagen min 2 uker før og da satt jeg bare inne på rommet og spilte /: Inntil nylig så var han den eneste personen i livet mitt jeg sørget over (Jeg var aldri nær oldeforeldrene mine så kjente dem egentlig ikke så mye) men tidligere i år så skulle jeg gjøre noe jeg hadde tenkt på å gjøre lenge. Å ta kontakt med ungdomskole læreren min og takke han for hvor mye han hjalp med igjennom årene, han er den beste læreren jeg har hatt og han brydde seg virkelig om meg så jeg hadde lyst å høre hvordan han hadde det. Jeg søkte han opp på Facebook og da kom det opp en minneside hvor det sto navnet hans og 1943-2014. Jeg ble helt fortvilet og begynte til og med å gråte Nå får jeg aldri fortalt han hvor takknemlig jeg er for de årene nå er det 2 personer jeg sørger over og det blir nok flere i løpet av årene når farmor og mormor dør Uff unnskyld om jeg gjør folk deprimerte nå, blir bare veldig trist av å tenke på
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2017 #26193 Skrevet 13. august 2017 Mener å huske at Sheila E hadde noe med Prince å gjøre... *tenketenke*
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #26194 Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Mener å huske at Sheila E hadde noe med Prince å gjøre... *tenketenke* http://www.billboard.com/articles/news/7341899/sheila-e-prince-memorial Damn, Sheila holder seg bra for alderen
FruN Skrevet 13. august 2017 #26195 Skrevet 13. august 2017 12 minutter siden, Winza skrev: Det er det vi ikke vet, oldemor (han sin mor) bodde nært og la merke til at han hadde vært vekke usedvanlig lenge så da ringte hun og etter et par timer så fant de liket hans skyldt i land. Det er en så tragisk slutt på livet Han døde i det minste mens han holdt på med det han elsket mest, være ute på havet Skulle ønske jeg fikk sagt farvel i det minste, siste gangen jeg så han var på bursdagen min 2 uker før og da satt jeg bare inne på rommet og spilte /: Inntil nylig så var han den eneste personen i livet mitt jeg sørget over (Jeg var aldri nær oldeforeldrene mine så kjente dem egentlig ikke så mye) men tidligere i år så skulle jeg gjøre noe jeg hadde tenkt på å gjøre lenge. Å ta kontakt med ungdomskole læreren min og takke han for hvor mye han hjalp med igjennom årene, han er den beste læreren jeg har hatt og han brydde seg virkelig om meg så jeg hadde lyst å høre hvordan han hadde det. Jeg søkte han opp på Facebook og da kom det opp en minneside hvor det sto navnet hans og 1943-2014. Jeg ble helt fortvilet og begynte til og med å gråte Nå får jeg aldri fortalt han hvor takknemlig jeg er for de årene nå er det 2 personer jeg sørger over og det blir nok flere i løpet av årene når farmor og mormor dør Uff unnskyld om jeg gjør folk deprimerte nå, blir bare veldig trist av å tenke på Det er ihvertfall godt han døde mens han gjorde noe han var glad i. Det er viktig å huske på Synd med læreren din. Hadde du følt du hadde fått sagt det du ønsker om du hadde tatt turen til kirkegården? Evt der hvor faren din ble funnet? Som tja, ikke helt avslutning, men som en viss sjelefred for deg? 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2017 #26196 Skrevet 13. august 2017 4 minutter siden, Winza skrev: Damn, Sheila holder seg bra for alderen Down boy...hun er for gammel for deg, Winza. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2017 #26197 Skrevet 14. august 2017 (endret) Da vil jeg mens jeg husker det anbefale dere Tv6 i morgen kveld: Paul Hollywood: "City Bakes" 21:30 + 22:00 starter opp ny serie og den som er glad i å nyte bakeprogram bør finne frem tv`n da. Normalt sett pleier han å få melet dit det skal, men det må da være lov å tøyse litt på bilde. Det er ikke meg som skal vaske og fikse det kjøkkenet etter ham så....men jeg skal se ja.... Endret 14. august 2017 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 Forfatter #26198 Skrevet 14. august 2017 11 timer siden, FruN skrev: Det er ihvertfall godt han døde mens han gjorde noe han var glad i. Det er viktig å huske på Synd med læreren din. Hadde du følt du hadde fått sagt det du ønsker om du hadde tatt turen til kirkegården? Evt der hvor faren din ble funnet? Som tja, ikke helt avslutning, men som en viss sjelefred for deg? Jeg sovnet på i går kveld, men hadde lyst til å si at dette som FruN. skriver over her, synes jeg er en god idé @Winza. Ikke at jeg tror det er noe *hokus pokus sorg away*, men som fruen sier kan det kanskje gi en viss sjelefred. 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Da vil jeg mens jeg husker det anbefale dere Tv6 i morgen kveld: Paul Hollywood: "City Bakes" 21:30 + 22:00 starter opp ny serie og den som er glad i å nyte bakeprogram bør finne frem tv`n da. Normalt sett pleier han å få melet dit det skal, men det må da være lov å tøyse litt på bilde. Det er ikke meg som skal vaske og fikse det kjøkkenet etter ham så....men jeg skal se ja.... Han her har jeg aldri sett før, takk for tips søte morgenfugl. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2017 #26199 Skrevet 14. august 2017 (endret) Hva?? Er det virkelig sant? Ikke sett? Er`e muli`?!? Ja, tydeligvis. Tror han skal reise rundt og besøke andre steders kjente bakere...bl.a. hun danske Mette Blomsterberg som har hatt serie på nrk lenge. Liker henne godt. Flink og raffinert er hun. Ligger fremdeles et par av hennes programmer på nrk...men bare i noen uker til. Anbefaler alle å sjekke dem om det interesserer. https://tv.nrk.no/serie/det-soete-liv https://www.nrk.no/mat/oppskriftene-fra-tv-serien-det-sote-liv-1.7407754 Han "Sølvrev-Paul" som det er snakk om her har jo sittet i sjefsstillingen i "england baker", eller hva det nå het...sammen med en annen som er veldig anerkjent der over pytten. Jo, Mary Berry heter hun og ser slik ut. Sikkert flere som har sett denne serien. Og han her....*hente litt vann for her ble det varmt over den snippen jeg ikke har på meg gitt* Hadde han kommet og sett på meg med sånn blikk og lurt på om jeg kunne tenke meg å smake på kringla hans... Altså....se programmene og bli....inspirert! lol Endret 14. august 2017 av Hoppetaujenta 1
FruN Skrevet 14. august 2017 #26200 Skrevet 14. august 2017 Jeg har fått med meg hvem Paul Hollywood er Men vi har ikke noen Viasat-kanaler, så går ikke sett det programmet.. Sånn er det innimellom! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå