Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja for en produktiv familie sier jeg bare. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil dra på mækkærn

Skrevet

Jeg tror jammen det er mindre slitsomt å jobbe enn å nyte dagene hjemme, jeg. :ler:

Skrevet

Jeg ble sur på mamma igår. Hun lover alltid å invitere på taco, men hver gang glemmer hun det. Akkurat som hun glemte at jeg skulle få påskeegg

Skrevet

Wow. Dere kommer jo til å ha et sånt hjem som kommer i magasiner dere. Med systemer og ryddig osv:)

Flinke dere er!! Bare å si fra hvis du vil ta en sjau hos meg og.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser frem til å se hjemme-hos-reportasje med Aldri i forskjellige fargerike kreasjoner, lett og smilende dandert i forskjellige sofaer/stoler/hengekøyer, mens en stolt hunk av en Aldri-handymann står bak henne og stråler. Det bladet skal jeg kjøpe! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

:sol: God formiddag mine venner!

Her var det jammen mye hyggelig og nyttig lesing! :blomst: Fine perlefisker Vex! Og grønn leire mot utroskap støtter jeg etthundreogti prosent Hoppe! :fnise:

Vet dere hva? Jeg er såååååå sliten og svett at det går nesten ikke an! :bond:

I går brukte vi hele dagen på å rydde ut av uteboden. Den var så stappa at vi nesten ikke fikk igjen døra nemlig. Jeg l agde en sparehaug og en kastehaug. Og kastehaugen fylte altså heeeele hagen! :daane:

Sto opp klokka halv syv i dag og begynte å trille søppel (på trillebåra) bort til containeren som står ca. 500 meter herfra. :sprettoy:

Nå har jeg trille treogtyve turer og sendt herr Aldri til Grønmo med bilen for å kaste kassevis med maling og andre giftige greier. :klappe:

Planen videre i dag er å kjøpe en ny hylle til boden, på Biltema. En hylle som jeg kan sette alle hagegreiene mine på! :hoppendeglad: Det blir fint.

Nå: :dusje:

:hoppe:

Jøss, som du får gjort ting! :daane:

Herlig med egen hylle til bare hagegreier! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Rumleeeee, så trivelig å se deg her inne igjen! Du har vært savnet!

---

Takk for det, Noz! :blomst: Håper du har hatt en fin påske? :)

Skrevet

Jeg skal og ordne i boden, da blir det noe gamle butikkhyller.

• Liker 1
Skrevet

*vannseng youtube*

Ha-ha, gjett om vi har ledd av denne da! Måtte se den flere ganger. Tenker at de har satt i stand dette i butikken fordi de er møkk lei kunder som kaster seg opp i sengene (led vannsengene) :hoho:

:daane:

SuperAldri og mannen hennes! (Alle superhelter trenger en sidekick :klappe:

:hoppe: Thank you for sidekicket!

Jeg vil dra på mækkærn

Dro du?

Jeg tror jammen det er mindre slitsomt å jobbe enn å nyte dagene hjemme, jeg. :ler:

Ja, he-he, det ser jammen sånn ut. Har aldri jobbet så mye i hele mitt liv jeg! :ler:

Jeg ble sur på mamma igår. Hun lover alltid å invitere på taco, men hver gang glemmer hun det. Akkurat som hun glemte at jeg skulle få påskeegg

Kan ikke du invitere henne på Taco da? Og til neste år så fikser du et påskeegg fra deg til henne. :lillesky:

Wow. Dere kommer jo til å ha et sånt hjem som kommer i magasiner dere. Med systemer og ryddig osv:)

Flinke dere er!! Bare å si fra hvis du vil ta en sjau hos meg og.

Flinke og flinke... :sjenert: Nå begynner det i hvert fall å ligne et normalt hjem. :strix:

Jeg ser frem til å se hjemme-hos-reportasje med Aldri i forskjellige fargerike kreasjoner, lett og smilende dandert i forskjellige sofaer/stoler/hengekøyer, mens en stolt hunk av en Aldri-handymann står bak henne og stråler. Det bladet skal jeg kjøpe! :jepp:

Det bladet skal jammenimeg jeg kjøpe også! :fnise:

Jøss, som du får gjort ting!

Herlig med egen hylle til bare hagegreier! :hoppe:

Det ble så fint og ryddig, og det skal bli deilig å ha alt tilgjengelig når jeg trenger det. :wow:

Jeg skal og ordne i boden, da blir det noe gamle butikkhyller.

Butikkhyller er sikkert helt ålreit å bruke i en bod. Praktisk og greit. :Nikke:

--------------

Nå har jeg sjauet i hele dag, så nå har jeg satt meg rett ned og nyter de siste solstrålene på verandaen. :ninja: Må passe på at ingen ser meg, for det er nemlig dugnad i borettslaget i dag, og det orker jeg bare ikke å være med på nå. :fnise:

Fant sånn praktisk stålhylle på Biltema, men det ble en del *@//# :klaske: =%# når vi satte den opp. Mange skarpe kanter og mange duppeditter som skulle passe i hverandre. :P Men nå er den satt opp og fylt av hageting og tang. Gubbeskinnet kom unna med to plastrede fingre og jeg med én. :ler:

Håper dere får en fin kveld alle sammen! :roser:

• Liker 1
Skrevet

Er ikke mækkærn nord for Stjørdal. Ja gamle butikkhyller med grønn kasser blir det.

Skrevet

Åh! :sjokkert: Er det ikke mækkærn der du bor? Hva med bøggern da?

Skrevet

Hjelper ikke med bøggern når man vil ha big mac
Skrevet

--------------

Nå har jeg sjauet i hele dag, så nå har jeg satt meg rett ned og nyter de siste solstrålene på verandaen. :ninja: Må passe på at ingen ser meg, for det er nemlig dugnad i borettslaget i dag, og det orker jeg bare ikke å være med på nå. :fnise:

Det er det her og!!

Jeg har jobbet 12 timer i dag, og visste at det var dugnad (og hadde gitt beskjed om at jeg ikke kunne), men hadde glemt det når jeg gikk hjemover, så jeg ble litt perpleks når jeg gikk gjennom bakgåden og det var folk overalt og det stinket maling og beis :ler: Følte at de så stygt på meg :P

Men jeg gikk til styreledern og fikk en beiseoppgave som jeg kan gjøre siden ;)

Skrevet

Det er det her og!!

Jeg har jobbet 12 timer i dag, og visste at det var dugnad (og hadde gitt beskjed om at jeg ikke kunne), men hadde glemt det når jeg gikk hjemover, så jeg ble litt perpleks når jeg gikk gjennom bakgåden og det var folk overalt og det stinket maling og beis :ler: Følte at de så stygt på meg :P

Men jeg gikk til styreledern og fikk en beiseoppgave som jeg kan gjøre siden ;)

Det er absolutt en grei måte å løse det på. Da gjør det ingenting om du ikke orker akkurat i dag. :5:

Skrevet

Og det beste er, den beisejobben.. Det er bare bittelitt. Er nok gjort på 10 minutter :ler: Men de gikk tom for beis, så de fikk ikke gjort ferdig ;)

SlappfiskMy.

Gjest Inggolf
Skrevet

Takk for det, Noz! :blomst: Håper du har hatt en fin påske? :)

Jaa-a, en grei påske.

Hva med din sin da Rumle? Det virker som at du har vært borte herfra en eeeevighet!

Fant sånn praktisk stålhylle på Biltema, men det ble en del *@//# :klaske: =%# når vi satte den opp. Mange skarpe kanter og mange duppeditter som skulle passe i hverandre. :P Men nå er den satt opp og fylt av hageting og tang. Gubbeskinnet kom unna med to plastrede fingre og jeg med én. :ler:

Håper dere får en fin kveld alle sammen! :roser:

heheeee, du daaaa :ler: vanligvis er jeg veldig streng på dette med dugnad men dere har jo hatt deres egen i aller høyeste grad i hele dag! Så da skal jeg ikke være streng alikevell :laugh:

Dere har vært utrolig flinke da! Tiltak å komme i gang, men veldig godt å få gjort!

Gjest Inggolf
Skrevet

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Og det beste er, den beisejobben.. Det er bare bittelitt. Er nok gjort på 10 minutter :ler: Men de gikk tom for beis, så de fikk ikke gjort ferdig ;)

SlappfiskMy.

Du er jo ikke slappfisk når du har vært på jobb i 12 timer og lover å beise senere... daaaa vet du. :sjarmor:

Jaa-a, en grei påske.

Hva med din sin da Rumle? Det virker som at du har vært borte herfra en eeeevighet!

heheeee, du daaaa :ler: vanligvis er jeg veldig streng på dette med dugnad men dere har jo hatt deres egen i aller høyeste grad i hele dag! Så da skal jeg ikke være streng alikevell :laugh:

Dere har vært utrolig flinke da! Tiltak å komme i gang, men veldig godt å få gjort!

Vanligvis er jeg streng når det gjelder dugnad også, men, ikke i dag.

Dessuten har vi nesten ingen fellesområder å ha dugnad på, alle har jo egne hager, så man står mest å feier med en kost i gangveien og skravler med naboene! Koselig det også, men ikke i dag. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...