Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde senga etter moren min når jeg ikke hadde sprinkelseng mer, å når jeg vokste ut av den så ble den seng til alle dukkene og bamsene

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Severus skrev:

Jeg hadde senga etter moren min når jeg ikke hadde sprinkelseng mer, å når jeg vokste ut av den så ble den seng til alle dukkene og bamsene

Hadde vi hatt plass til det, hadde det vært helt fint :) 

Kan jo sies at det var noen ting som måtte fikses på den senga da. Bunnen f.eks. 

• Liker 1
Skrevet

:) Kanskje du blir det etter hvert i livet ditt, Winza? 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
3 timer siden, Severus skrev:

Jeg synes som barn at det var veldig vanskelig med følelser å empati og sånt, jeg hadde veldig fraværende foreldre så jeg skjønte ikke ting helt. Men etterå ha blitt mer voksen å vært litt på KG, så ser jeg jo at jeg forstår mer enn jeg trodde, å at det finnes de som er mye mye verre enn meg.

Det tror jeg du har helt rett i!

Kanskje det kan være noe i det at noen er mer kritiske til sine sosiale evner enn andre? Dersom man er mer reflekterende og analyserende vil man oppdage at empatien sin har mangler, men dersom man ikke er det oppdager man ikke at man er dårlig på det selv om man er dårligere enn dem som selv ser sine feil og mangler. Å evne å se sine mangler på områder som empati og sympati viser mye selvinnsikt som er en god forutsetning for å bli god på nettopp de områdene. 

Skrevet

Jeg har vært å sett igjennom gamle ting jeg har bare hatt liggendes i poser de siste 10 årene, rart å tenke på hvor fort 10 år har gått 😬 Fant to plater som tilhørte besten som døde 11 år siden men aldri hørt om artistene :klo:

IMG_0899.thumb.JPG.b311290126c52463a0bbc56ec77d9888.JPG

Skrevet

Nå står det nystekte kanelsnurrer på kjøkkenet her :nigo: Bare lillemor blir ferdig med middagen sin, skal vi ha en hver til dessert :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan var bryllupsfesten? Og hvordan ble håret?

• Liker 2
Skrevet

Hun sover vel ikke ut "kakerusen" ennå? :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun sover vel ikke ut "kakerusen" ennå? :fnise: 

Si ikke det :fnise:  

• Liker 1
Skrevet

Jaja...jeg syns at vi som venter på "Fruens overraskelse" snart, fortjener litt å tygge på. Kolakaker, eller berits
brune pinner som vi vel kanskje kaller dem her. Juleting ja, men like gode nå. :jepp: 
IMG_6692.jpg

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaja...jeg syns at vi som venter på "Fruens overraskelse" snart, fortjener litt å tygge på. Kolakaker, eller berits
brune pinner som vi vel kanskje kaller dem her. Juleting ja, men like gode nå. :jepp: 
IMG_6692.jpg

:sikle: 

Kan jeg få uten nøtter? :phaedra:

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

IMG_6692.jpg

Kola eller cola? :P

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Kola eller cola? :P

Kola :) 

Men om jeg ikke husker feil, er det vel basert på samme type karamell? :klo: Kola er da typen karamell :Nikke: 

Skrevet
7 minutter siden, FruN skrev:

Men om jeg ikke husker feil, er det vel basert på samme type karamell? :klo: Kola er da typen karamell :Nikke: 

Spøkte :)

Skrevet

Jupp, det er svensk for karamell og her kommer de nøttefrie til Fruen. :)
1497018-9-1336298994339.jpg

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Winza skrev:

Spøkte :)

Ikke alltid godt å vite når man leser :ler: 

16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp, det er svensk for karamell og her kommer de nøttefrie til Fruen. :)
1497018-9-1336298994339.jpg

:sikle: Takk!

Skrevet
3 timer siden, Mynona skrev:

Hvordan var bryllupsfesten? Og hvordan ble håret?

En kjempefin bryllupsfest My, masse flott musikk, mat, dans, middag, kaker og et veldig forelsket brudepar. Mer kan jeg ikke si i fare for å røpe hvem de var. :ninja:

Håret ja, ha-ha, jeg krøllet hele håret, så flettet jeg to fletter, og så overtalte jeg meg selv til å tro at jeg så sånn ut bakfra: :fnise:

be6d9f27fb7e7eaf796c030f308d1f16.jpg

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

IMG_6692.jpg

DET er gode kaker til :kaffekopp: altså! 

13 minutter siden, FruN skrev:

Kola och glas. :icon_lol: Det var de første ordene jeg lærte på svensk. 

De der er kjempegode altså, kjenner jeg snart må bake litt igjen. Dere inspirerer meg. 

Dagen i da har vært daff. Det er nemlig ganske slitsomt å være pyntet og ha finsko på hele dagen, kvelden og halve natta! :bond:Har vært en liten tur utenfor stuedøra i det nydelige været. 

Æsj, i morgen skal jeg til tannlegen for min halvårige sjekk. :haar: Jeg vet jo at det ikke er noe å grue seg til, men bare gjør det allikevel. :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...