Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Haha, jeg og! :hoho: 

"og inn på banen har vi Salka og hennes nye stjerne, Aldrisur!" :hoho: 

Yehhh here we go! :nordvesta:And the winner is.......Aldrisur på Salka...!!! :mynona:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Yehhh here we go! :nordvesta:And the winner is.......Aldrisur på Salka...!!! :mynona:

Regjerende verdensmester tenker jeg vi sier. :hoho: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

@Salka høres virkelig fint ut det forholdet du har til dyrene dine. Fikk litt sånn greater than life følelse av det du beskrev! (Selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg vet den riktige betydningen av det uttrykket.) Jeg tenker at det må være verdens beste medisin mot tungsinn og ensomhet, noen som nekter å forlate deg når du er trist. :hjerte: Nå begynner jeg nesten å grine igjen. 

Denne dagboka er virkelig fin. Jeg kan være så sint for hensynsløse mennesker, men så er dere her så motsatt av det! :klem:

@Aldrisur har du planen klar for håret da i morgen? Må du av gårde veldig tidlig? Jeg har faktisk aldri vært i bryllup!  

Hår! :hakeslepp: Jada Rainstorm. Jeg skal sette i noen krøllruller, og så skal jeg ta det fremste håret og dra bakover i en vakker og organisert tufs. Hadde vært enklere med kort hår i morgen, men får gjøre det beste ut av det jeg har.:)

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hår! :hakeslepp: Jada Rainstorm. Jeg skal sette i noen krøllruller, og så skal jeg ta det fremste håret og dra bakover i en vakker og organisert tufs. Hadde vært enklere med kort hår i morgen, men får gjøre det beste ut av det jeg har.:)

Husk å ta ut krøllrullene før du møter opp da ;)

Skrevet
3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Husk å ta ut krøllrullene før du møter opp da ;)

Er det så nøye da? :fnise:

Tulla, jeg er ganske ordentlig i det virkelige liv. :laugh: Nå føler jeg at senga roper på meg. God natt alle fine ballongfarere. :klem:Og sov godt når dere skal sove. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Er det så nøye da? :fnise:

Tulla, jeg er ganske ordentlig i det virkelige liv. :laugh: Nå føler jeg at senga roper på meg. God natt alle fine ballongfarere. :klem:Og sov godt når dere skal sove. 

God natta! Og kos deg maks i bryllup i morgen! Kanskje du snubler litt over herr Aldrisur på dansegulvet, det hadde jo vært fint (for meg å drømme om)! :fnise::klem:

Skrevet
2 minutter siden, Rainstorm skrev:

@Salka høres virkelig fint ut det forholdet du har til dyrene dine. Fikk litt sånn greater than life følelse av det du beskrev! (Selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg vet den riktige betydningen av det uttrykket.) Jeg tenker at det må være verdens beste medisin mot tungsinn og ensomhet, noen som nekter å forlate deg når du er trist. :hjerte: Nå begynner jeg nesten å grine igjen. 

Denne dagboka er virkelig fin. Jeg kan være så sint for hensynsløse mennesker, men så er dere her så motsatt av det! :klem:

@Aldrisur har du planen klar for håret da i morgen? Må du av gårde veldig tidlig? Jeg har faktisk aldri vært i bryllup!  

Ja, det er helt fantastisk og vanskelig å forklare. De er alt for meg. Jeg sliter endel angst, depresjoner og sånt og de hjelper meg virkelig med det. De er den beste medisin mot både tungsinn, angst og ensomhet, ja. ❤️ Hadde det ikke vært for dyrene hadde jeg nok ikke sittet her idag. Ikke gråte nå da :klem: :troest::klemmer: 

Ja, fineste tråden dette her. Er så glad jeg fant den. Hater hensynsløse mennesker jeg også, det er det verste jeg vet. Mobbere og slemme, uempatiske mennesker kan dra en viss plass! :sinna: Er enkelte tråder her inne jeg ikke orker å åpne en gang fordi jeg vet at det florerer av frekke, slemme kommentarer der. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Ja, det er helt fantastisk og vanskelig å forklare. De er alt for meg. Jeg sliter endel angst, depresjoner og sånt og de hjelper meg virkelig med det. De er den beste medisin mot både tungsinn, angst og ensomhet, ja. ❤️ Hadde det ikke vært for dyrene hadde jeg nok ikke sittet her idag. Ikke gråte nå da :klem: :troest::klemmer: 

Ja, fineste tråden dette her. Er så glad jeg fant den. Hater hensynsløse mennesker jeg også, det er det verste jeg vet. Mobbere og slemme, uempatiske mennesker kan dra en viss plass! :sinna: Er enkelte tråder her inne jeg ikke orker å åpne en gang fordi jeg vet at det florerer av frekke, slemme kommentarer der. 

Skulle ønske du ikke måtte slite med de tingene, men når du først gjør det er det fint å lese om det forholdet du har til dyrene! Det rørte meg! 

At denne dagboktråden bare finnes i det hele tatt gjør meg på et vis litt håpefull rett og slett. 

Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Skulle ønske du ikke måtte slite med de tingene, men når du først gjør det er det fint å lese om det forholdet du har til dyrene! Det rørte meg! 

At denne dagboktråden bare finnes i det hele tatt gjør meg på et vis litt håpefull rett og slett. 

Ååååh, tusen takk gode du :hug:  :klem: 

Helt enig. Jeg hadde egentlig tenkt å slette meg for en stund siden, men så fant jeg denne dagboken og da ble jeg likevel. Utrolig fine folk her inne altså. ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Salka skrev:

Ååååh, tusen takk gode du :hug:  :klem: 

Helt enig. Jeg hadde egentlig tenkt å slette meg for en stund siden, men så fant jeg denne dagboken og da ble jeg likevel. Utrolig fine folk her inne altså. ❤️ 

Det ville blitt et stort tap for kvinneguiden om du slettet deg :(

Skrevet (endret)
6 timer siden, Aldrisur skrev:

Skulle gjerne vært hesten din.

*nynne på Randi Hansens store mulige hit en gang: "Hvis æ fekk være hesten din"* :rodmer: 

6 timer siden, Salka skrev:

Kveldsfôringen tar litt ekstra tid siden de skal settes inn også og så får de betfibergrøt til kvelds
også blandet med litt kraftfôr, vitaminer og div. Også må de jo få nattakoser, viktig, viktig. 

Hester må ikke stå å sove. Når de sover skikkelig ligger de. 

Så man kan ikke stole på infoen de gir oss barn gjennom Donald altså? :jolie: Skal aldri kjøpe det mere. 
...men det der med omsorg uten grenser, det liker jeg veldig godt tanken på. I begge retninger.

5 timer siden, Salka skrev:

Ja, vi har virkelig et tett forhold, det er vanskelig å forklare, men er dyrene mine jeg har aller tettest forhold til. De er alltid der og dømmer aldri og kommer med en oppmuntrende mule når jeg er deppa og kattene nekter å vike fra fanget mitt. :ninuskapus: De forstår at de må passe ekstra på meg da. De er bare fantastiske 

*notere flittig* Hmm...så det er en oppmuntrende mule jeg bør forsøke å finne...
               og ikke en mann...langt inn i fremtiden kanskje?  :fnise:  *notere mere* 

5 timer siden, Rainstorm skrev:

Denne dagboka er virkelig fin. Jeg kan være så sint for hensynsløse mennesker, men så er dere her så motsatt av det! 

Jeg er veldig enig i alt. Skikkelige, hyggelige mennesker i denne boka. :jepp: 

5 timer siden, Aldrisur skrev:

...og så skal jeg ta det fremste håret og dra bakover i en vakker og organisert tufs. 

Nå så jeg ganske mange "kunstneriske" muligheter foran meg...og lo godt av samtlige. 
Flere burde begynne med tufser i håret...men så kom jeg til å se for meg Aldri som hest
og de har jo ofte fine flettede maner... :rodmer: 

5 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg...*host&hark* kan minnes tiden før/under og etter bokas tilblivelse...for å si det slik. 
Glad for at Aldri bestemte seg for å hoppe ut i det og blåse opp en ballong som var stor nok for oss alle. :klem: 

Her er det overskyet i dag og det kommer ned noen få drypp. Veldig stille ute uten vinden som var sterk i går. 
Jeg hadde min siste ute-økt liggende på verandaen min da sola gikk ned, godt påkledd og med hette og pledd.
Heldigvis liker jeg sånn vær og årstid. Syns det har vært en fin værblanding hos meg denne sommeren.  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Det skulle være sommer i hele helga... men nå skal det regne i steden :snurt: 

ønsker deg en koselig dag i bryllup Aldri!! Og lykke til med håret! 

Jeg vil også ha dyr!! Aller helst en golden retriever eller labrador. Også ser jeg FOD Gården legger ut bilder av søte små kattepuser til ompostering stadig vekk, og da får jeg lyst på en sånn også. 

• Liker 2
Skrevet

Kos deg i bryllup, Aldri :strix: 

Jeg lurer på hva som skjer når dyrene her blir borte etterhvert.. HerrN vil gjerne fortsette å ha undulat, for de er visstnok utrolig morsomme når de er tamme. Men så spørs det om det blir ordentlig tid til å få temmet en, med to unger i hus og slikt :P Så vil jo jeg gjerne ha pus, men..  Nymfeparakitt skal vi ikke ha! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

:blomst: Tusen takk for gode ønsker og håper dere også får en flott lørdag. 

Vi snakkes etter hvert. :vinke::reise:

d4021cea5516d6afa18280a8f992f436.jpg

Herlighet, jeg klarte ikke la være å poste dette. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:blomst: Tusen takk for gode ønsker og håper dere også får en flott lørdag. 

Vi snakkes etter hvert. :vinke::reise:

d4021cea5516d6afa18280a8f992f436.jpg

Herlighet, jeg klarte ikke la være å poste dette. :rodmer:

En fjern slektning av tøfflus?

Skrevet
3 timer siden, FruN skrev:

....med to unger i hus og slikt....

Sikker på at dere har tenkt å slutte der da? Alle gode ting er tre. Det er sannhet i det. :lur: 

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Sikker på at dere har tenkt å slutte der da? Alle gode ting er tre. Det er sannhet i det. :lur: 

Jeg har (snart) tre! - datter, sønn og HerrN :nigo: 

...og HerrN har jo fått barn tre ganger! Men det har jo kommet totalt 4 da :fnise: 

Endret av FruN
Skrevet

Jeg synes som barn at det var veldig vanskelig med følelser å empati og sånt, jeg hadde veldig fraværende foreldre så jeg skjønte ikke ting helt. Men etterå ha blitt mer voksen å vært litt på KG, så ser jeg jo at jeg forstår mer enn jeg trodde, å at det finnes de som er mye mye verre enn meg.

Skrevet

Vi (HerrN) skrur opp den nye senga til lillemor nå :) Full ommøblering av barnerommet følger med :ler: 

Jeg har ikke sagt til mamma at vi har kjøpt seng, for vi fikk en av ho som HerrN ikke ville bruke.. :sjenert: Og selv om ingen av oss sa ja til å ta den imot (jeg sa jeg kunne se på den når ho ikke fikk brukt den hos dem), så har jeg litt dårlig samvittighet for at den ikke blir brukt :sjenert: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...