Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg legger meg...for heller å si det sånn. ;) Natta alle. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er dere helt tullerusk, dere vet hva de sier; sleep is for the weak! :fnise:

Skrevet

For oss som skal opp i dag om noen få timer, er det eneste rette senga nå. Natta/over og ut, wubwub. :goodbye: 

• Liker 1
Skrevet

Dere som er stadig i kontakt med det engelske språk; hva heter "ei huske" på engelsk? :klo: 
Jeg har et spesielt ord i tankene, men får opp en annen betydning på google translate`n. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Dere som er stadig i kontakt med det engelske språk; hva heter "ei huske" på engelsk? :klo: 
Jeg har et spesielt ord i tankene, men får opp en annen betydning på google translate`n. 

A swing. 

Bare hyggelig. :takke:

Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Swing :jepp: 

I dag har lillemor vært med på å bake kake for første gang :jepp: Og fikk selvfølgelig slikke slikkepotten etterpå :jepp: 

Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Swing :jepp: 

I dag har lillemor vært med på å bake kake for første gang :jepp: Og fikk selvfølgelig slikke slikkepotten etterpå :jepp: 

Gjett om hun kommer til å huske den slikkepotten neste gang du/dere baker da! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Aldrisur skrev:

A swing. 

Bare hyggelig. :takke:

Og noen ganger swingers :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Og noen ganger swingers :fnise:

Du da! :fy_fy:

Nydelig Lassiehund du har forresten. :hjerter_rundt:

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du da! :fy_fy:

Nydelig Lassiehund du har forresten. :hjerter_rundt:

:P

Hun er så søt :rodmer: Eller hun er en hun eller?

Skrevet

08-10-17_10-57-16_PM.png

Hva synes dere om huset jeg holder på med i Sims 4?

• Liker 1
Skrevet

Takk. :) Swing var mitt valg, men...takk igjen. Og Winza må slutte å tenke så mye i sånne baner
hvor folk swinger seg fra den ene til den andre. ;) 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Severus skrev:

08-10-17_10-57-16_PM.png

Fint og koselig :) Litt little house on the praire

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk. :) Swing var mitt valg, men...takk igjen. Og Winza må slutte å tenke så mye i sånne baner
hvor folk swinger seg fra den ene til den andre. ;) 

Jeg er født klovn 🤡

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Fint og koselig :) Litt little house on the praire

Jeg er født klovn 🤡

katthult.jpg

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Ånei. Ånei. Nå fikk jeg helt sykt lyst på Sims 4! Det blir en lite effektiv høst dersom jeg kjøper meg det og blir sittende og spille det i evigheter. Tiden flyr når man spiller Sims!

... Meeen så kan det jo fungere som belønning også da? "Nå vasker du huset Rainstorm og trener en time SÅ skal du lov å spille Sims!" ..? 

Skrevet
7 minutter siden, Severus skrev:

08-10-17_10-57-16_PM.png

Kjempekoselig hus. Minner meg veldig om det sommerstedet vi pleier å være på i Sverige. :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Ånei. Ånei. Nå fikk jeg helt sykt lyst på Sims 4! Det blir en lite effektiv høst dersom jeg kjøper meg det og blir sittende og spille det i evigheter. Tiden flyr når man spiller Sims!

... Meeen så kan det jo fungere som belønning også da? "Nå vasker du huset Rainstorm og trener en time SÅ skal du lov å spille Sims!" ..? 

Høres ut som en kjempeidé Rainstorm. :fnise: Så får du sikkert vasket huset og trent litt mener jeg. :)

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
14 timer siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, du må skaffe deg en før mørket faller på. :fnise:

Har du noen forslag til hvordan? :fnise:

Forresten leste jeg denne setningen på en skikkelig dyp måte. Altså ikke før høstmørket og vintermørket kommer. Men sånn før apokalypsen! Vil helst ha a friend for the end of the world ja. Du virker poetisk når jeg tolker deg så feil! 

Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Har du noen forslag til hvordan? :fnise:

Forresten leste jeg denne setningen på en skikkelig dyp måte. Altså ikke før høstmørket og vintermørket kommer. Men sånn før apokalypsen! Vil helst ha a friend for the end of the world ja. Du virker poetisk når jeg tolker deg så feil! 

Å hu da, ja jeg forstår hva du mener når jeg leser det på den måten. :sjokkbla:

Forslag til hvordan er jeg dårlig på altså, jeg som bare snublet over herr Aldrisur på vei til skolen - en gang i min barndom. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Kjempekoselig hus. Minner meg veldig om det sommerstedet vi pleier å være på i Sverige. :)

Prøvde å få den følelsen av Emil i Lønneberget

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...