Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

IMG_0773.JPG.eae6f866749ac0aa7021ba227b03e3cb.JPG

Slik som Rex?

Hva med Lassie da?

Det er mange flotte hunderaser. Jeg hadde hund når jeg var barn, men dessverre måtte den avlives før den ble helt voksen. Jeg glemmer aldri den sorgen jeg følte, og har ikke hatt lyst til å skaffe meg hund senere. 

Det var som å miste sin beste venn. :sukk:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg hatt hund, skulle det vært i retriever-størrelse, eller noe rundt der :Nikke: Ikke at jeg tror jeg noensinne blir hundeeier, men liker størrelsen :Nikke: 

Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Skulle jeg hatt hund, skulle det vært i retriever-størrelse, eller noe rundt der :Nikke: Ikke at jeg tror jeg noensinne blir hundeeier, men liker størrelsen :Nikke: 

Samme her. :ninuskapus:

Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Det er mange flotte hunderaser. Jeg hadde hund når jeg var barn, men dessverre måtte den avlives før den ble helt voksen. Jeg glemmer aldri den sorgen jeg følte, og har ikke hatt lyst til å skaffe meg hund senere. 

Det var som å miste sin beste venn. :sukk:

Uff så trist :(

Har du sett på Lassie før? Jeg så de fra 70 tallet når jeg var liten :) Sett litt skippy med

Gjest supernova_87
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Må si at jeg er bekymret for om "guttungen" kommer til å fyre av rakettene sine om ikke så mange dagene. :( 

:fnise::laugh:

Jeg aner ikke hva du egentlig snakker om her! Men :grine::laugh:

Skrevet
44 minutter siden, Winza skrev:

Uff så trist :(

Har du sett på Lassie før? Jeg så de fra 70 tallet når jeg var liten :) Sett litt skippy med

Ja, Lassie var vel noe av det første jeg så på TV. På 60-tallet til og med. :fnise:

Akkurat nå, Rainstorm skrev:

:fnise::laugh:

Jeg aner ikke hva du egentlig snakker om her! Men :grine::laugh:

Nord-Koreas Kim Jong-un.  :sukk:

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nord-Koreas Kim Jong-un.  :sukk:

Holdt nettopp på å skulle redigere innlegget mitt nå. Etter litt mer ettertanke kom jeg til at det var nok ham ja! Synes min tolkning var bedre! Mye hyggeligere, nesten like hyggelig det er som å ha en Paulevenn. ;):fnise:

Og er enig i at november er verst. I desember er det så mye lys overalt. Og så tar jo jul og romjul en hel uke og juleforberedelser gjør måneden kos selv om det er mørkt (JAMMEN en god måned å ha jul på, de var smarte de som bestemte det). Og i januar så går det mot lysere tider og det gjør hele forskjellen. Jeg merker det allerede nå. Selv om er like lyst som i begynnelsen av mai virker det verre fordi jeg VET at det blir bare mørkere og mørkere nå. (Helt ærlig tror jeg at jeg er redd for mørket men ikke si det til noen.) 

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Holdt nettopp på å skulle redigere innlegget mitt nå. Etter litt mer ettertanke kom jeg til at det var nok ham ja! Synes min tolkning var bedre! Mye hyggeligere, nesten like hyggelig det er som å ha en Paulevenn. ;):fnise:

Og er enig i at november er verst. I desember er det så mye lys overalt. Og så tar jo jul og romjul en hel uke og juleforberedelser gjør måneden kos selv om det er mørkt (JAMMEN en god måned å ha jul på, de var smarte de som bestemte det). Og i januar så går det mot lysere tider og det gjør hele forskjellen. Jeg merker det allerede nå. Selv om er like lyst som i begynnelsen av mai virker det verre fordi jeg VET at det blir bare mørkere og mørkere nå. (Helt ærlig tror jeg at jeg er redd for mørket men ikke si det til noen.) 

:laugh: Ja din tolkning var bedre! 

Dette med uthevet skrift er jeg bare så enig i. Blir rent psykisk for mørkt ift. vårmørket liksom :Nikke:

En Paulevenn er en god venn å ha i høstmørket! :hoho:

Skal ikke si det til en levende sjel. :ninja:

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

:laugh: Ja din tolkning var bedre! 

Dette med uthevet skrift er jeg bare så enig i. Blir rent psykisk for mørkt ift. vårmørket liksom :Nikke:

En Paulevenn er en god venn å ha i høstmørket! :hoho:

Skal ikke si det til en levende sjel. :ninja:

Merker ikke om det er mørkt eller lyst en gang om man har en Paulevenn. Kanskje man bare ser stjerner og hjerter og sånt da? Nå blir jeg (nesten) trist for at jeg ikke har noen Paulevenn. :laugh:

Vurderer å skrive en tekst om dette med følelsen av mørket om høsten (sensommeren). Jeg fikk skikkelig høstfølelse da jeg kom tilbake fra utlandet. Var noe med lukta. Det lukta høst allerede! Nå har det gått tilbake til sommer da, men den høstlukta gir meg en helt merkelig følelse inni meg kombinert med mørket. Muligens verdt en liten tekst. 

Skrevet

Jeg fikk SU button idag

• Liker 1
Skrevet

jeg sitter å hører på sanger

youuuuuuuuuu are always on my mind "synge"

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Merker ikke om det er mørkt eller lyst en gang om man har en Paulevenn. Kanskje man bare ser stjerner og hjerter og sånt da? Nå blir jeg (nesten) trist for at jeg ikke har noen Paulevenn. :laugh:

Vurderer å skrive en tekst om dette med følelsevannet n av mørket om høsten (sensommeren). Jeg fikk skikkelig høstfølelse da jeg kom tilbake fra utlandet. Var noe med lukta. Det lukta høst allerede! Nå har det gått tilbake til sommer da, men den høstlukta gir meg en helt merkelig følelse inni meg kombinert med mørket. Muligens verdt en liten tekst. 

Ha-ha, du må skaffe deg en før mørket faller på. :fnise:

Kan hende denne høstlukta også kan ha en sammenheng mellom den friske lufta og det rene springvannet som møter oss når vi kommer hjem fra det tørre utland. Jeg vet ikke, men det er vel verdt en tekst @Rainstorm. Og du skriver godt.  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg fikk SU button idag

Grattis!

Akkurat nå, WubWub skrev:

jeg sitter å hører på sanger

youuuuuuuuuu are always on my mind "synge"

Denne låta ble alltid spilt, uansett når vi parkerte på en sånn diger P-plass i Torreveja (Spania) på 80-tallet. :laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Grattis!

Denne låta ble alltid spilt, uansett når vi parkerte på en sånn diger P-plass i Torreveja (Spania) på 80-tallet. :laugh:

skal vi synge sammen :O aldri sur og wub blubb høres ut som et bra kor <3

• Liker 2
Skrevet

Jepp! Og denne. :)

• Liker 2
Skrevet

aldrisur har smak! pet shop boys <3

• Liker 1
Skrevet

Go west life is peaceful there

• Liker 1
Skrevet

Nå mine venner feiger jeg ut. :natti:

:vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...