Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fordi han vil forby tigging? FRP er en gjeng med rasister i tillegg

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Støre er en av de siste jeg vil se som statsminister,

Skrevet

Jeg så noe honey booboo i går på TLC. Måtte bytte kanal jeg :hakeslepp: 

Skrevet

Ja, jeg har sett litt på den familien da det gikk for en del år siden og jeg...må si at det er triste greier. 

Skrevet

Jeg skulle ønske det var litt flere politikere på tinget som hadde litt reel erfaring med det de jatter om :sjenert: Det virker som det stadig blir mer karriere/elitepolitikere som ikke har forståelse for hva de snakker om og vedtar på vegne av oss på "landjorda".. :sjenert: 

• Liker 2
Skrevet

...og gratulerer til Aldrisur med det fine innlegget nummer #26000 i sin egen ballongbok! :klappe: 

• Liker 1
Skrevet

A dollah gonna make me hollah Honey Boo Boo

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, FruN skrev:

Jeg skulle ønske det var litt flere politikere på tinget som hadde litt reel erfaring med det de jatter om :sjenert: Det virker som det stadig blir mer karriere/elitepolitikere som ikke har forståelse for hva de snakker om og vedtar på vegne av oss på "landjorda".. :sjenert: 

Enig. De har null erfaring med et vanlig liv som arbeidstaker eller stønadsmottaker, så de har liksom ikke filla peiling på hvordan det de vedtar påvirker oss vanlige folk. 
Det er vedtatt en ny lov om personvern (den kommer fra EU da, så kan vel ikke klandre våre egne politikere der) som går veldig hardt utover min arb.hverdag. Vi aner rett og slett ikke hvordan vi skal kunne møte kravene til dokumentasjon i yrket vårt og samtidig overholde ny personvernlov. :sukk:  Vi får noen utfordrende tider foran oss for å implementere dette hvertfall.

Men nok om det. Sofaen har kalt, jeg har lyttet og her sitter jeg. :nigo: 

Skrevet

Jonas er jo rikmannssønn, aldri jobba en dag i sitt liv. Likevel er han i Arbeiderpartiet, som går mer og mer mot høyre. Vi må ut av EØS

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jonas er jo rikmannssønn, aldri jobba en dag i sitt liv. Likevel er han i Arbeiderpartiet, som går mer og mer mot høyre. Vi må ut av EØS

Han har jo jobbet i ap i 30 år

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Han har jo jobbet i ap i 30 år

Er du treig i oppfattelsen? Han har ikke jobba i et vanlig yrke, han har gått på prestisjeskoler i Frankrike. Han er en dårlig representant for arbeiderbevegelsen.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Er du treig i oppfattelsen? Han har ikke jobba i et vanlig yrke, han har gått på prestisjeskoler i Frankrike. Han er en dårlig representant for arbeiderbevegelsen.

Pappa sier han er gal

Skrevet

Jeg ville ikke kalt han gal, men han har som sagt ikke peiling på hvordan vanlige arbeidere har det. Tror ikke Erna heller har det.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
13 minutter siden, Severus skrev:

Jeg ville ikke kalt han gal, men han har som sagt ikke peiling på hvordan vanlige arbeidere har det. Tror ikke Erna heller har det.

Det tror jeg faktisk ingen politikere har, peiling på.

Skrevet
1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Det tror jeg faktisk ingen politikere har, peiling på.

Og der ligger vel hovedproblemet i norsk politikk? 

Skrevet
17 minutter siden, Severus skrev:

Hva synes du om Trump?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Og der ligger vel hovedproblemet i norsk politikk? 

Ja, mye av problemene i vertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...