Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grønn leire… *gå i bakgården å grave litt*, Neei, det hadde vi ikke. Bare brun jord og grønt gress :)

Potet? Skal man smøre det på? :klo:

Jeg har klødd de i stykker, og tatt på hydrokortison, men det klør fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja del en rå potet i 2 å gnu på stikket

Skrevet

Poteten hjalp! Hvertfall foreløpig. Lurer på hvorfor :klo:

Skrevet

Jeg sier god kveld fra meg og logger av. :goodbye:

Stor kopp varm kakao venter på meg.

• Liker 1
Skrevet

God natt/kveld Hoppe.

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på Hikkens kokosmelk kakao med krem.

Skrevet

Grønn leire… *gå i bakgården å grave litt*, Neei, det hadde vi ikke. Bare brun jord og grønt gress :)

Potet? Skal man smøre det på? :klo:

Jeg har klødd de i stykker, og tatt på hydrokortison, men det klør fortsatt.

:ler: Grønn leire får du på helsekosten. Og det funker på alt som er rødt og irritert. Fra kviser til myggstikk og andre bitt. Jeg har alltid i hus - føler meg nesten litt forsvarsløs når det er tomt. :fnise:

Men det må bare puttes på hele stikk. Ikke'no særlig med leire i sår. :(

Skrevet

:jepp: Grønn leire trekker til seg giftstoffer og fett fra under huden. Altså, det er ikke *poff* som magi, men om jeg får en irriterende #¤&# kvise-sak så klatter jeg på leire, sover med det og gjentar til den er borte. Noen er forsvunnet på en natt, andre er mer iherdige. :glare:

Funker også som ansiktsmaske mot fet/uren hud. :nigo:

*Slutter å reklamere* :ninja:

Skrevet

Grønn leire mot utroskap virker også hvis man balsamerer sin partner i det og lar det tørke/størkne helt. Ingen som finner på noe tull da vøtt. :)

*Har jeg logget av? Jupp, nesten*

*jeg er veldig ubestemmelig i kveld*

*surrebukkjenta!* :lur:

• Liker 1
Skrevet

:ler: Du får ta med deg det rådet inn på Samlivsforumet. Der trenger de ofte de rareste råd.

Skrevet

Har ikke hørt om grønn leire før jeg. Men kanskje jeg skal prøve å huske det neste gang jeg skal innom helsekost.

Skrevet

:jepp: Grønn leire trekker til seg giftstoffer og fett fra under huden. Altså, det er ikke *poff* som magi, men om jeg får en irriterende #¤&# kvise-sak så klatter jeg på leire, sover med det og gjentar til den er borte. Noen er forsvunnet på en natt, andre er mer iherdige. :glare:

Funker også som ansiktsmaske mot fet/uren hud. :nigo:

*Slutter å reklamere* :ninja:

Ooo :overrasket:

Menneh..hvordan funker det på tørr hud da..? :sjenert:

Jeg trodde leeeenge at jeg hadde fet/blandingshud, så fikk jeg høre av en hudpleiedame at jeg egentlig har tørr hud som overproduserer "smøring". Så *dårlig på hudpleie*

Skrevet

Ooo :overrasket:

Menneh..hvordan funker det på tørr hud da..? :sjenert:

Jeg trodde leeeenge at jeg hadde fet/blandingshud, så fikk jeg høre av en hudpleiedame at jeg egentlig har tørr hud som overproduserer "smøring". Så *dårlig på hudpleie*

Vetikke. :vetikke: Altså, leiren trekker jo til seg fettet som ligger i/på huden, så huden vil bli tørrere. På bare ren tørr hud tror jeg kanskje ikke det er noe poeng. Men om den er litt irritert og sånn...Kanskje? Og til kviser og mygstikk så smører jeg bare akkurat rundt puktet, så da troooor jeg ikke det kan være så nøye hva slags hudtype du har. På min hud (veldig sensitiv) så roer den også ned kløe og slikt.

(En kan forresten kjøpe den på iHerb også. Billigere der. :laugh: )

• Liker 1
Skrevet

Go`morgen! :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

:sol: God formiddag mine venner!

Her var det jammen mye hyggelig og nyttig lesing! :blomst: Fine perlefisker Vex! Og grønn leire mot utroskap støtter jeg etthundreogti prosent Hoppe! :fnise:

Vet dere hva? Jeg er såååååå sliten og svett at det går nesten ikke an! :bond:

I går brukte vi hele dagen på å rydde ut av uteboden. Den var så stappa at vi nesten ikke fikk igjen døra nemlig. Jeg l agde en sparehaug og en kastehaug. Og kastehaugen fylte altså heeeele hagen! :daane:

Sto opp klokka halv syv i dag og begynte å trille søppel (på trillebåra) bort til containeren som står ca. 500 meter herfra. :sprettoy:

Nå har jeg trille treogtyve turer og sendt herr Aldri til Grønmo med bilen for å kaste kassevis med maling og andre giftige greier. :klappe:

Planen videre i dag er å kjøpe en ny hylle til boden, på Biltema. En hylle som jeg kan sette alle hagegreiene mine på! :hoppendeglad: Det blir fint.

Nå: :dusje:

:hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Tyrkiske myggestikk klør noe helt infernaaaalsk!

Så vet dere det!

Da jeg var yngre hadde jeg det for meg å spytte på myggstikkene. Det sved noe aldeles forferdelig de første sekundene, men etter hvert lindra det veldig bra. Det også Vademecum munnvann er bra mot myggstikk

Skrevet

Go`morgen! :tommelopp:

Go'morgen søte Hoppetuss! :blomst:

Da jeg var yngre hadde jeg det for meg å spytte på myggstikkene. Det sved noe aldeles forferdelig de første sekundene, men etter hvert lindra det veldig bra. Det også Vademecum munnvann er bra mot myggstikk

Spytt er praktisk, det har man jo alltid "for hånden", :fnise:

men Vademecum var nytt for meg! :blomst: God ide Millimani!

Hyggelig å se deg her i kurven forresten! :)

Skrevet

:sol: God formiddag mine venner!

Her var det jammen mye hyggelig og nyttig lesing! :blomst: Fine perlefisker Vex! Og grønn leire mot utroskap støtter jeg etthundreogti prosent Hoppe! :fnise:

Vet dere hva? Jeg er såååååå sliten og svett at det går nesten ikke an! :bond:

I går brukte vi hele dagen på å rydde ut av uteboden. Den var så stappa at vi nesten ikke fikk igjen døra nemlig. Jeg l agde en sparehaug og en kastehaug. Og kastehaugen fylte altså heeeele hagen! :daane:

Sto opp klokka halv syv i dag og begynte å trille søppel (på trillebåra) bort til containeren som står ca. 500 meter herfra. :sprettoy:

Nå har jeg trille treogtyve turer og sendt herr Aldri til Grønmo med bilen for å kaste kassevis med maling og andre giftige greier. :klappe:

Planen videre i dag er å kjøpe en ny hylle til boden, på Biltema. En hylle som jeg kan sette alle hagegreiene mine på! :hoppendeglad: Det blir fint.

Nå: :dusje:

:hoppe:

:daane:

SuperAldri og mannen hennes! (Alle superhelter trenger en sidekick :opplyser::jepp: ) :klappe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...