Aldrisur Skrevet 9. august 2017 Forfatter #25941 Skrevet 9. august 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg begynner aa merke at hekletrangen vaakner opp igjen, besynderlig at det alltid inntreffer paa denne tiden av aaret Så pussig, har kikket på håndarbidsmønstere i dag jeg også. 2 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Ja, det gikk bra var bare meg og en annen bil, men skummelt når sånt oppstår. Aner ikke, men han kom seg heldigvis ut av veibanen til slutt. Bra at det ikke var masse trafikk der da. Jeg møtte på en syklist i Nordbytunnelen for en stund siden. Noen hadde allerede meldt ham. 2
Rumle Skrevet 9. august 2017 #25942 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Så pussig, har kikket på håndarbidsmønstere i dag jeg også. /// Tror det er fordi det begynner aa minne om hoest, kanskje? Trangen til det i alle fall, jeg lar det jo bli med det 2
Fantastica Skrevet 9. august 2017 #25943 Skrevet 9. august 2017 10 minutter siden, Rumle skrev: Jeg begynner aa merke at hekletrangen vaakner opp igjen, besynderlig at det alltid inntreffer paa denne tiden av aaret Jeg hekler nå! Og nå er det noe annet enn teppe! Jeg får til doble staver og greier! :D 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2017 #25944 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Så pussig, har kikket på håndarbidsmønstere i dag jeg også. Bra at det ikke var masse trafikk der da. Jeg møtte på en syklist i Nordbytunnelen for en stund siden. Noen hadde allerede meldt ham. Forstår ikke at de tørr, her var det en syklist som ble på kjørt og drept da personen syklet i en tunnel, for noen år siden.
Rumle Skrevet 9. august 2017 #25945 Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, Fantastica skrev: Jeg hekler nå! Og nå er det noe annet enn teppe! Jeg får til doble staver og greier! :D Saa flott! Hvordan laerte du det? Via nett? 2
Aldrisur Skrevet 9. august 2017 Forfatter #25946 Skrevet 9. august 2017 5 minutter siden, Rumle skrev: Tror det er fordi det begynner aa minne om hoest, kanskje? Trangen til det i alle fall, jeg lar det jo bli med det Ja, høst og innetid. 1 minutt siden, Fantastica skrev: Jeg hekler nå! Og nå er det noe annet enn teppe! Jeg får til doble staver og greier! :D Dpble staver høres kjempesprekt ut! (jeg er ikke god på hekling forstår du) 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Forstår ikke at de tørr, her var det en syklist som ble på kjørt og drept da personen syklet i en tunnel, for noen år siden. Det er galskap, derfor jeg tenker at de som gjør det må være sløve på et vis. 2
FruN Skrevet 9. august 2017 #25947 Skrevet 9. august 2017 15 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Da jeg kjørte i en rundkjøring i dag, var det en mann som gikk midt i den Jeg har riktignok aldri gått i en rundkjøring, men jeg har sittet i midten av en og spist lunsj Det morsomste der var ho ene jeg gjorde det med, ho lurte fælt på hvor gangfeltet over var 2
Fantastica Skrevet 9. august 2017 #25948 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Saa flott! Hvordan laerte du det? Via nett? Jeg satt på youtube og lærte meg sikksakkteppe, og så fant jeg en oppskrift på sånne kuler du kan ha lyslenke inni, og tenkte at det var fint til jul. 2
FruN Skrevet 9. august 2017 #25949 Skrevet 9. august 2017 4 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg hekler nå! Og nå er det noe annet enn teppe! Jeg får til doble staver og greier! :D Jeg vil også gjøre håndarbeid! Jeg har et skjørt jeg må strikke ferdig, en genser jeg vil ha ferdig til vinteren (tror ikke det skjer da ), dukkeklær, barnegenser... Hendene er nok med igjen snart 1
Rumle Skrevet 9. august 2017 #25950 Skrevet 9. august 2017 Vi hadde nettopp en episode her paa Vestlandet med en frisking av en 90aaring som kjoerte elektrisk rullestol gjennom en 6 km lang tunnel. https://www.nrk.no/hordaland/koyrde-gjennom-tunnel-i-elektrisk-rullestol-1.13598724 Han skjoente ikke hva problemet var naar han ble stoppet etterpaa 2
Rumle Skrevet 9. august 2017 #25951 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg satt på youtube og lærte meg sikksakkteppe, og så fant jeg en oppskrift på sånne kuler du kan ha lyslenke inni, og tenkte at det var fint til jul. Saa handlekraftig du er! Jeg kommer aldri lengre enn til aa kikke paa de videoene 1
Fantastica Skrevet 9. august 2017 #25952 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Saa handlekraftig du er! Jeg kommer aldri lengre enn til aa kikke paa de videoene Det er jo bare å kaste seg ut i det, går det ikke er det bare å rekke opp. Man må jo prøve! 2
Rumle Skrevet 9. august 2017 #25953 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Fantastica skrev: Det er jo bare å kaste seg ut i det, går det ikke er det bare å rekke opp. Man må jo prøve! Ja! 1
Fantastica Skrevet 9. august 2017 #25954 Skrevet 9. august 2017 Jeg holder på å oversette oppskriften fra svensk til norsk nå, og legger den ut i bloggen min. 1
Gjest supernova_87 Skrevet 9. august 2017 #25955 Skrevet 9. august 2017 2 timer siden, Mynona skrev: Det kommer så mye vann fra himmelen!!! Og i natt tordet det masse + skikkelig kraftig regn. Med takvindu høres det veldig godt for å si det sånn. Og nå har jeg nettopp være ute å reddet tomat og paprikaplantene mine. Den ene tomatplanta hadde 10 cm vann som stod over jorda! Håper ikke de drukner nå, for det har endelig begynt å komme tomater og paprikaer på de. De får stå på baderomsgulvet å få litt undervarme så håper jeg de tørker opp etterhvertt. Dette tar jeg som motivasjon til å komme meg ut på tur! For jeg fikk så lyst på kakao og jeg vet jo at den smaker så mye bedre dersom jeg først har slitt meg ut ved å springe litt ute! (Og så er jeg så heldig at jeg ikke har regn ENDA!) Takk for motivasjonen og det skjulte tipset om kakao til kvelds. Godinger.
FruN Skrevet 9. august 2017 #25957 Skrevet 9. august 2017 Nå gjorde jeg noe dumt... i bildesøket mitt etter kakao kom jeg på skillingsboller, og søkte på engelsk. Å Gud som jeg fikk lyst på sånne! 1
Mynona Skrevet 9. august 2017 #25958 Skrevet 9. august 2017 Jeg har drukket en kopp nå! Det var veldig godt og jeg har lyst på en til. Det var bare en halv kopp for å være ærlig... så det kan hende jeg må ha litt til... Skillingsboller er SÅÅÅ godt. All sånn hvetebakst er dødsgodt. Paul synes vi nordmenn er rare som eeeelsker hvetebakst. Han liker det han også da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. august 2017 #25959 Skrevet 9. august 2017 Syns at Fruen skal bake om hun orker, vil og kan jeg. Jeg er godtrøtt etter å ha beinet rundt i min skog.
FruN Skrevet 9. august 2017 #25960 Skrevet 9. august 2017 Den dagen jeg kommer meg til Drammen skal jeg innom Hawker street food Der har de masse amerikanske klisserier jeg skal sikle over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå