Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Aldrisur skrev:

:vinke:

Løk, tomat, hvitløk og chilli er ingredienser jeg er helt avhengig av. I tillegg innbiller jeg meg at det inneholder stoffer som er bra for kroppen (og sjelen med). :laugh:

Noe helt annet eller kanskje same same but different: 

Jeg tror også kunst, blomster og natur, snille mennesker og blide fjes, mennesker jeg er glad i, kjæledyr, små hverdagslige gleder, frisk luft, drikkevann rett fra springen og sist men ikke minst musikk, er ingredienser som gir balsam for sjel og kropp og hjelper oss til å holde oss friske. Jeg kan ikke påstå at jeg går rundt og er lykkelig 24/7, men jeg har mine små fossefall av lykke når jeg har et eller flere av disse ingrediensene tilstede.  

Jaja mine venner, bare noen rare ballongtanker jeg fikk i nattens mulm og mørke. :)

sunrise-balloon-flight-paula-mcmanus1.JP

Enig!

7 timer siden, Rumle skrev:

Jeg er saa lei snegler at jeg har snart ikke ord for det, ingenting hjelper! :grine:

Flytt til byen! Jerver det ingen ;) 

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 timer siden, FruN skrev:

Brunost på vafler er jo kjempegodt! Med litt smør under, og bringebærsyltetøy på toppen 

Veldig enig her altså. :jepp: 

11 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Eller pølse i vaffel, det blir for spesielt.

Er man sulten nok... ;) 

9 timer siden, Winza skrev:

Tenk pølse med syltetøy eller vafler med ketchup 

Hvis det var nød i landet så skulle jeg sannelig ha spist uten å klage. :opplyser: 

9 timer siden, Rumle skrev:

Enig!!!!! :grinele::legrine::legrine:

Ja, du er vel det kan jeg tenke meg, men jeg vet tilfeldigvis at du sitter der (se under) så from og sier ikke noe
om at de dyriske tingene mentalt blir sendt fra deg og til oss. Du manipulerer oss til å snakke sånn tenk. :jolie: 

9 timer siden, Rumle skrev:

:gullengel: :sleep:

*øyeblikks-spionbilde av "den fromme". *snøft!* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Veldig enig her altså. :jepp: 

Er man sulten nok... ;) 

Hvis det var nød i landet så skulle jeg sannelig ha spist uten å klage. :opplyser: 

Ja, du er vel det kan jeg tenke meg, men jeg vet tilfeldigvis at du sitter der (se under) så from og sier ikke noe
om at de dyriske tingene mentalt blir sendt fra deg og til oss. Du manipulerer oss til å snakke sånn tenk. :jolie: 

Men ikke sammen :sjokkbla: Men hver for seg, ;)  Først spise pølse så kan vaffelen være dessert :jepp:

Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

///

:engel:

• Liker 1
Skrevet

I dag er en veldig ubestemmelig dag. Jeg står liksom på stedet hvil...uten å hvile. :glare: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag er en veldig ubestemmelig dag. Jeg står liksom på stedet hvil...uten å hvile. :glare: 

:blomst:

• Liker 2
Skrevet

Takk. Snill du. :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Takk. Snill du. :) 

Skal du paa skogsekspedisjon i dag_ :)

• Liker 1
Skrevet

Hei. 

Jeg er 13 år og trenger flere venner. Nesten ingen har sjekket det jeg skrev så kan dere vær så snill og sjekke ->    

Skrevet
16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

All sympati. Jeg har også en sånn dum dag. I går var det veldig bra, men i dag er ting bare dumme. :sukk:

• Liker 2
Skrevet

*sende sympatitanker herfra også...*

Hva er det med dagen i dag? :bond:Jeg har ikke gjort en skitt i dag og plutselig er klokka snart 15.00 pling!

0118.jpg

Det regner og det regner. :sukk:

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, FruN skrev:

Ullared går på TvNorge :opplyser:

:tommelopp:

Skrevet

Vi får bare være enig i at det ER en sånn dag og så blir den sikkert bedre i morgen. :) 
Forresten så tror jeg at her hos meg venter alle på litt torden som kan rense opp. 
Trykkende er ordet. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi får bare være enig i at det ER en sånn dag og så blir den sikkert bedre i morgen. :) 
Forresten så tror jeg at her hos meg venter alle på litt torden som kan rense opp. 
Trykkende er ordet. :sukk: 

...det kommer en dag i morgen...:romeo: suddelidei

Denne fikk jeg meg en god latter av:

598b168bc4a96_minhemmeligeplan.jpg.7ea0662e1ea8ff9f5726e722d2bceb60.jpg

Min hemmelige plan om hvordan jeg skal skaffe meg en liten pandababy! 

Skrevet

Det kommer så mye vann fra himmelen!!! :regn:  Og i natt tordet det masse + skikkelig kraftig regn. Med takvindu høres det veldig godt for å si det sånn. 

Og nå har jeg nettopp være ute å reddet tomat og paprikaplantene mine. Den ene tomatplanta hadde 10 cm vann som stod over jorda! :sjokkert:  Håper ikke de drukner nå, for det har endelig begynt å komme tomater og paprikaer på de. De får stå på baderomsgulvet å få litt undervarme så håper jeg de tørker opp etterhvertt. 

Skrevet

Trøstesløst regn ja.....:sukk:

rain-nature-animated-gif-6.gif

Har du høstet noen tomater ennå da @Mynona?

Skrevet

Nei, ingen innhøsting enda. De første små dukket opp for en drøy uke siden. Så de jobber med å bli større og røde. Det er ikke så mange av de heller. Blir dårlig tomatår for meg i år. Men jeg har tro på paprikaene. Det er 8-10 stk på gang tror jeg. Lurer på hvor store de blir. Og når de bytter farge. Nå er de på str med de to ytterste leddene på en finger og grønne. 

Jeg tror jeg skal droppe trening i dag og heller ta meg en kopp kakao :jepp:  Så slipper jeg å gå ut i alt dette vannet. Jeg synes synd på de som skal på Øya festival i dag! Det blir vått! 

Skrevet
44 minutter siden, Aldrisur skrev:

...det kommer en dag i morgen...:romeo: suddelidei

Denne fikk jeg meg en god latter av:

598b168bc4a96_minhemmeligeplan.jpg.7ea0662e1ea8ff9f5726e722d2bceb60.jpg

Min hemmelige plan om hvordan jeg skal skaffe meg en liten pandababy! 

Hva om du blir tatt og de tar deg for å være en panda og sender deg til en japansk dyrepark?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...