Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25801 Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Nja, er nettopp ferdig med en laaang rekke loerdager naa. Saa da er det like greit aa skippe soendag og mandag! Like greit det, søndager har du jo aldri vært noe glad i allikevel. 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nydelige bilder oppi der som jeg kan kjenne i mitt sinn. Akkurat hva sinnet trenger av og til? 4 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg vet knapt hvilken dag det er selv, så jeg skjønner Rumle veldig godt. To kapitler skrevet, men jeg tror sannelig jeg tar et til jeg. Takk til gode feer som sender tryllestøv! Det gleder mitt 3 minutter siden, Rumle skrev: Hvordan staar det til med deg da, Aldri Det står bra til Rumle. Jeg driver å forbereder meg til å gå i stort selskap på lørdag. Er ikke så bevandret i sånn bryllupspen verden lenger. Lenge siden sist. I dag har jeg vært hos frisøren for å få noen tips til hvordan jeg best skal kreere mitt lange hår den dagen. Han tilbød seg å hjelpe meg, men fy flate han er så dyr, at det får være nok med noen gratis tips synes jeg. Dessuten får jeg ikke tid til å gå til ham da jeg må reise fra Oslo tidlig på morgenen. Eller går det greit - har nettopp tatt in klestørken for det tørker nemlig ikke ute akkurat nå. Håper du har det "greit" også? 1
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25803 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Hæ? Allerede?
Rumle Skrevet 7. august 2017 #25804 Skrevet 7. august 2017 (endret) 6 minutter siden, Aldrisur skrev: /// Det står bra til Rumle. Jeg driver å forbereder meg til å gå i stort selskap på lørdag. Er ikke så bevandret i sånn bryllupspen verden lenger. Lenge siden sist. I dag har jeg vært hos frisøren for å få noen tips til hvordan jeg best skal kreere mitt lange hår den dagen. Han tilbød seg å hjelpe meg, men fy flate han er så dyr, at det får være nok med noen gratis tips synes jeg. Dessuten får jeg ikke tid til å gå til ham da jeg må reise fra Oslo tidlig på morgenen. Eller går det greit - har nettopp tatt in klestørken for det tørker nemlig ikke ute akkurat nå. Håper du har det "greit" også? Det har jeg Husker du nevnte det tidligere i sommer ja. Tenker du faar det til helt fint, jeg Endret 7. august 2017 av Rumle 1
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25805 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Det har jeg Husker du nevnte det tidligere i sommer ja, tenker du faar det til helt fint, jeg Det er det fint at du har. Takk Rumle. Jeg sliter litt med å se voksen ut på håret. 1
Gjest Winza Skrevet 7. august 2017 #25806 Skrevet 7. august 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Hæ? Allerede? Kjeder meg føler meg litt opprørt egentlig 😬
Rumle Skrevet 7. august 2017 #25807 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det er det fint at du har. Takk Rumle. Jeg sliter litt med å se voksen ut på håret. Og musefletter er helt uaktuelt? 1
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25808 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Kjeder meg føler meg litt opprørt egentlig 😬 Uffda ikke bra Winza. Hva har skjedd?
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25809 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Og musefletter er helt uaktuelt? Ha-ha, nei kanskje det er løsningen? En får værra som en er. 1
Rumle Skrevet 7. august 2017 #25810 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ha-ha, nei kanskje det er løsningen? En får værra som en er. Alt kler den smukke! 1
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25811 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Alt kler den smukke! Jaaa! Men det er lett å glemme. 1
FruN Skrevet 7. august 2017 #25812 Skrevet 7. august 2017 Kan ikke de neste to-tre ukene gå bittelitt fort...? Begynner å bli rastløs for jeg orker så mye mindre enn det jeg ønsker. Kroppen min tilbake, ja takk!
Mynona Skrevet 7. august 2017 #25813 Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Værsågod. Nå fikk jeg visst bare sendt avsted tullestøv jeg da, men det ER sendt! 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ...Upps... Har jeg rotet med adressene igjen her nå. Sendte jeg bare helt vanlig oppdrettsstøv til F? 2 timer siden, Aldrisur skrev: Like greit det, søndager har du jo aldri vært noe glad i allikevel. Akkurat hva sinnet trenger av og til? Det gleder mitt Det står bra til Rumle. Jeg driver å forbereder meg til å gå i stort selskap på lørdag. Er ikke så bevandret i sånn bryllupspen verden lenger. Lenge siden sist. I dag har jeg vært hos frisøren for å få noen tips til hvordan jeg best skal kreere mitt lange hår den dagen. Han tilbød seg å hjelpe meg, men fy flate han er så dyr, at det får være nok med noen gratis tips synes jeg. Dessuten får jeg ikke tid til å gå til ham da jeg må reise fra Oslo tidlig på morgenen. Eller går det greit - har nettopp tatt in klestørken for det tørker nemlig ikke ute akkurat nå. Håper du har det "greit" også? Frisøren er så flink til å gi tips til sånne ting. Ogås er det såå lett når de viser. Også kommer man hjem og prøver selv og ser ut som et takras. Hvertfall gjør jeg det. Også blir jeg så svett i prosessen at jeg må ha en dusj til. 2 timer siden, Aldrisur skrev: Det er det fint at du har. Takk Rumle. Jeg sliter litt med å se voksen ut på håret. Hva er voksen på håret?
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25814 Skrevet 7. august 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: Frisøren er så flink til å gi tips til sånne ting. Ogås er det såå lett når de viser. Også kommer man hjem og prøver selv og ser ut som et takras. Hvertfall gjør jeg det. Også blir jeg så svett i prosessen at jeg må ha en dusj til. Hva er voksen på håret? Det er nettopp sånn det er ja! Jeg klarer fint å flette ei flette på siden og lage hestehale, og der stopper mine kunstneriske evner. Han viste meg hvordan jeg kunne lage to fletter av sidehåret og sette det sammen bak oppå knollen liksom. Men det spørs om det ikke blir en dusj til etter det ja. Voksen på håret er når alt ligger sirlig på sin rette plass. Mitt har en tendens til å leve sitt eget liv. Litt for naturlig liksom. Har du forresten husket å vanne Hortensiaen i dag?
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25815 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, FruN skrev: Kan ikke de neste to-tre ukene gå bittelitt fort...? Begynner å bli rastløs for jeg orker så mye mindre enn det jeg ønsker. Kroppen min tilbake, ja takk! Å søte FruN. Vet du, jeg tror det er akkurat dette man skal føle. Glede seg til fødsel og barseltid. Hvis ikke ville nok mange ha gruet seg veldig.
Mynona Skrevet 7. august 2017 #25816 Skrevet 7. august 2017 Jeg kan også hestehale. Også kan jeg dott midt på bak. Og fransk flette bak eller fra en side bak til den andre. Men på siden klarer jeg ikke. Og ikke sånn omvendt som er så populært nå. Flette omvendt og bak hodet er jo umulig. Du får spraye det fast så det ikke lever sitt eget liv Ja, jeg har faktisk vannet hortensiaen i dag. hvordan visste du at den var tørst? Den hang litt med hodene og så slapp ut i stad. Men nå etter litt vann ser den sprek og fin ut. De 3 nye hodene begynner å bli rosa og de begynner å vokse ut. 1
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25817 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg kan også hestehale. Også kan jeg dott midt på bak. Og fransk flette bak eller fra en side bak til den andre. Men på siden klarer jeg ikke. Og ikke sånn omvendt som er så populært nå. Flette omvendt og bak hodet er jo umulig. Du får spraye det fast så det ikke lever sitt eget liv Ja, jeg har faktisk vannet hortensiaen i dag. hvordan visste du at den var tørst? Den hang litt med hodene og så slapp ut i stad. Men nå etter litt vann ser den sprek og fin ut. De 3 nye hodene begynner å bli rosa og de begynner å vokse ut. Da kan du mye mer enn meg. Joa, jeg har en selv skjønner du.
Mynona Skrevet 7. august 2017 #25818 Skrevet 7. august 2017 Frisøren har vist meg hvordan man lager krøller med rettetang også. Men det går ikke an!
FruN Skrevet 7. august 2017 #25819 Skrevet 7. august 2017 10 minutter siden, Aldrisur skrev: Å søte FruN. Vet du, jeg tror det er akkurat dette man skal føle. Glede seg til fødsel og barseltid. Hvis ikke ville nok mange ha gruet seg veldig. Godt mulig Gleder meg jo til fødsel/barseltid, men det er ikke helt det jeg er rastløs etter. Føler at jeg vil være mer sosial, og gjerne så lillemor får være med andre barn, men jeg får noen reale kynnere noen ganger som setter meg helt ut av spill. Så jeg føler jeg ikke får passet på ho ordentlig.
Aldrisur Skrevet 7. august 2017 Forfatter #25820 Skrevet 7. august 2017 6 minutter siden, Mynona skrev: Frisøren har vist meg hvordan man lager krøller med rettetang også. Men det går ikke an! Å nei gud bedre, klarer ikke med krølltang en gang jeg. 2 minutter siden, FruN skrev: Godt mulig Gleder meg jo til fødsel/barseltid, men det er ikke helt det jeg er rastløs etter. Føler at jeg vil være mer sosial, og gjerne så lillemor får være med andre barn, men jeg får noen reale kynnere noen ganger som setter meg helt ut av spill. Så jeg føler jeg ikke får passet på ho ordentlig. Det høres ikke godt ut, men nå er det vel ikke så lang tid igjen. Om det er noen trøst da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå