Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Lille Lerke skrev:

Midnattsola er visst ferdig for i år, og selv @Severus sover. (Savner Hanna Kvanmo, altså.) 

FruN, jeg er litt usikker etter å ha tatt litt nattarbeid og funnet ut at fullmånen finner sted 5/9, nymånen er da den 20.08. Min intuisjon sa 24.08. før fullmånen kom og forvirret. Storesøster er da virkelig godt opplært, full handlevognrulle til frukten og ikke til godtesnopet. 

Du får fundere videre og håpe himmellegemer ikke forvirrer mer ;) Og ja, tydelig godt opplært :ler: Ho gikk faktisk bare forbi godtehylla, når jeg tenker meg om :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Mynona skrev:

Hoppe da :ler: 

...ja, jeg beklager altså, men jeg ser alltid andre ting enn det som tydeligvis står der. :ninja: 
Jeg lover å på tro og ære nesten aldri gjøre det mere. :opplyser: 

Skrevet (endret)
7 timer siden, Rainstorm skrev:

Sier som Lille Lerke, du kan ta med deg meg! :) 

:tommelopp: 

6 timer siden, FruN skrev:

Du får fundere videre og håpe himmellegemer ikke forvirrer mer ;) Og ja, tydelig godt opplært :ler: Ho gikk faktisk bare forbi godtehylla, når jeg tenker meg om :ler: 

Fasitten kommer vel for en dag, før eller seinere :fnise: 

Endret av Lille Lerke
Skrevet

Fin søndagskveld ønskes dere Tøvefanter.   :jepp:

Skrevet
18 timer siden, FruN skrev:

Fikk med meg en video på Facebook i går, hvor ei mente at de som ikke var veganere ikke fortjente å leve... :roll: Vet ikke helt hva jeg skal synes om slike uttalelser, blir bare oppgitt... Hvordan kan man egentlig si sånt?? 

For en syk person :angry:

Skrevet

:sukk: ...huff...nå er det ei til her inne som har fått den samme negative helsebeskjeden av legene og...jeg blir så trist på hennes og familiens vegne. :sukk: 

Skrevet

Det er en grusom sykdom, det der. Og på en måte synes jeg det er verre når hun har såpass store barn, fordi de forstår så utrolig mye mer. :sukk:

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

:sukk: ...huff...nå er det ei til her inne som har fått den samme negative helsebeskjeden av legene og...jeg blir så trist på hennes og familiens vegne. :sukk: 

jeg har fått det med meg, ja. Og jeg har gjort meg noen tanker om det er slik at vi alle skal legge ut den typen info her inne? 

Skrevet
14 minutter siden, Lille Lerke skrev:

jeg har fått det med meg, ja. Og jeg har gjort meg noen tanker om det er slik at vi alle skal legge ut den typen info her inne? 

Jeg lurte litt på det jeg også, men jeg kom frem til at dagboka hennes er for alle - som denne dagboka også er. Jo mer trøst og støtte jo bedre, synes jeg.

Skrevet

Kanskje godt å få dele tankene med folk som vil lytte og forsøke å forstå i denne livsfasen også.
Tror det er av det gode å få det ut og det er jo helt fritt om folk vil følge eller ei. 

Skrevet

Jeg skal i alle fall holde meg langt unna. 

I denne dagboken er det "normale" folk. I gamle dager fulgte jeg en dagbok der ting gikk helt over styr. TS skrev så pass mye at hun lett kunne identifiseres. Det ble og beskrevet ting som var langt over streken og gav meg store samvittighetskvaler i forhold til det TS meddelte. Boka ble stengt og bruleren slettet. Det vil jeg ikke oppleve igjen. 

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje godt å få dele tankene med folk som vil lytte og forsøke å forstå i denne livsfasen også.
Tror det er av det gode å få det ut og det er jo helt fritt om folk vil følge eller ei. 

Man har kreftsykepleier og får tilbud om det man ønsker viss man bare sier i fra. Så skal jeg ikke spekulere i noe som helst mer. 

Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Selv om det sikkert ikke er så interessant hva jeg mener om saken, vil jeg allikevel, i all beskjedenhet min mening.  Alle som vil kan opprette en dagbok, og så er det opp til brukerne her om de vil respondere på/i den eller ei. :sjenert:

17 timer siden, Rainstorm skrev:

Men har ikke du nettopp vært ute og reist? Og så sier du at du har vært hjemme en stund? Gått av banen. Du har nok noe vandrerblod i årene.:P

Sier som Lille Lerke, du kan ta med deg meg! :) 

Alle skal med! :strix: 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Har du noen gang vært sur @Aldrisur

Astonished Face on Facebook

Det husker jeg ikke. :fnise:

Jo'a, selvfølgelig har jeg det WubWub. :blink: 

• Liker 2
Skrevet

To ting har skjedd i dag som vitner om at lillemor blir stor - navnelapper til barnehagen er bestilt, og det samme er ny seng! Ho skal ikke flytte over den før lillebror skal ut av soverommet vårt, men...det var salg.. :P 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Jeg skal i alle fall holde meg langt unna. 

I denne dagboken er det "normale" folk. I gamle dager fulgte jeg en dagbok der ting gikk helt over styr. TS skrev så pass mye at hun lett kunne identifiseres. Det ble og beskrevet ting som var langt over streken og gav meg store samvittighetskvaler i forhold til det TS meddelte. Boka ble stengt og bruleren slettet. Det vil jeg ikke oppleve igjen. 

Man har kreftsykepleier og får tilbud om det man ønsker viss man bare sier i fra. Så skal jeg ikke spekulere i noe som helst mer. 

Nå vet ikke jeg helt om jeg henger helt med hva det er snakk om, men noen ganger er det jo nettopp godt (for oss andre) å få opp øynene for hva døden faktisk er, og det kan gi mye perspektiv for de som fortsetter å leve å høre tanker om døden og siste del av livet, og videre høre andres refleksjoner i konfrontasjonen med det at vi alle skal dø. Jeg synes det har vært nyttig å følge en dagbok her inne om det, det har gitt meg utrolig mye, og det at noen ønsker enten for å skape bevissthet eller for sin egen del å opprette en dagbok synes jeg bare er helt greit, så er det jo frivillig hvem som vil delta. Det gir nok to helt forskjellige ting å diskutere med en kreftsykepleier og det å få til en støttende og givende tråd her inne, begge to kan være nyttige. 

Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Forferdelig trist, ja.  :trist: jeg fulgte baremei og kommer til å følge henne også. Kreft er noe dritt altså, fordømte møkkasykdom. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Det husker jeg ikke. :fnise:

Jo'a, selvfølgelig har jeg det WubWub. :blink: 

Mindblown, det kan jeg ikke forestille meg! Jeg skal fortsette leve i troen om at Aldrisur faktisk aldri er sur 😝

• Liker 1
Skrevet

Har WubWub wubwubbet noen gang kanskje? :laugh: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...