Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2017 #25701 Skrevet 5. august 2017 Syns det kunne minne mistenkelig om enkelte tobente også det der. 34 minutter siden, Fantastica skrev: For 17 år siden i dag var jeg en blussende brud. Gratulasjoner til deg og...måtte du/dere blusse kledelig i søtten år til. Minst. 3
Mynona Skrevet 5. august 2017 #25703 Skrevet 5. august 2017 Dere vet sånne reklamer (gjerne TV shop reklamer) for vaskemidler og slikt. Hvor man tenker at før bildene er jo så teite. Det er jo ingen som har så skitne fliser, komfyrer, gulv eller hva det måtte være. Vel... i en ungkars hjem er det ikke helt umulig at komfyren blir så skitten som på de reklamene Kommer til å bli støl i armene i morgen av all den skrubbingen! Og jeg fikk ikke bort alt, for jeg er ikke sterk nok, så den tidligere unkaren må nok trå til med litt skrubbing selv også! Stekeplatene sparer jeg til i ettermiddag! 2
WubWub Skrevet 5. august 2017 #25704 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Dere vet sånne reklamer (gjerne TV shop reklamer) for vaskemidler og slikt. Hvor man tenker at før bildene er jo så teite. Det er jo ingen som har så skitne fliser, komfyrer, gulv eller hva det måtte være. Vel... i en ungkars hjem er det ikke helt umulig at komfyren blir så skitten som på de reklamene Kommer til å bli støl i armene i morgen av all den skrubbingen! Og jeg fikk ikke bort alt, for jeg er ikke sterk nok, så den tidligere unkaren må nok trå til med litt skrubbing selv også! Stekeplatene sparer jeg til i ettermiddag! Slik forestiller jeg meg deg ; 1
Fantastica Skrevet 5. august 2017 #25705 Skrevet 5. august 2017 Åh Mynona, all medfølelse til deg! Jeg har gjort det samme, måtte gå løs på min kjæres leilighet den gang vi møttes. Det er no' herk!
Rumle Skrevet 5. august 2017 #25706 Skrevet 5. august 2017 4 timer siden, Aldrisur skrev: /// Det var så artig å være med på My. Vi kjørte på smale grusveier, langt utpå Nesoddlandet et sted, forbi kyr og store gårder. Selve rideleiren lå langt inni skogen, og det var denne det skulle være avslutning på. Én ukes leir og noen av jentene hadde aldri ridd før. De var flinke. Vår lille åtteåring har gått på rideskole i to år nå, allikevel slutter jeg aldri å forbauses over hvordan disse små, spede jentekroppene håndterer svære hester med den største selvsikkerhet. Det var sprang, galopp og hinderløp og masse stolte foreldre og besteforeldre. Og været var helt nydelig, selv om alle værguder sa det skulle regne. /// 2
WubWub Skrevet 5. august 2017 #25707 Skrevet 5. august 2017 Så mange hyggelige folk det var i tråden her! God stemning 1
Salka Skrevet 5. august 2017 #25708 Skrevet 5. august 2017 Nå svinger Þór Mjölnir! Hurra! Venter på dette været i hele dag, er så lummert atte hjelp! Blir jo enda slappere enn vanlig, uggen og ekkel. Gleder meg til hestetrening i ren og frisk luft ikveld! 1
Lille Lerke Skrevet 5. august 2017 #25709 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, Mynona skrev: Dere vet sånne reklamer (gjerne TV shop reklamer) for vaskemidler og slikt. Hvor man tenker at før bildene er jo så teite. Det er jo ingen som har så skitne fliser, komfyrer, gulv eller hva det måtte være. Vel... i en ungkars hjem er det ikke helt umulig at komfyren blir så skitten som på de reklamene Kommer til å bli støl i armene i morgen av all den skrubbingen! Og jeg fikk ikke bort alt, for jeg er ikke sterk nok, så den tidligere unkaren må nok trå til med litt skrubbing selv også! Stekeplatene sparer jeg til i ettermiddag! Prater du nå om inni komfyren? Da er all skrubbingen din helt bortkastet arbeid. Google salmiakktrikset så finner du enklere fremgangsmåte mindre muskelkrevende er den og. Stekeplatene sender du i oppvaskmaskinen, har inne i ovnen når du tar salmiakktrikset. For litt siden så var det en reklame av den sorten du beskriver, da tenkte jeg nøyaktig det du og beskriver
Mynona Skrevet 5. august 2017 #25710 Skrevet 5. august 2017 33 minutter siden, Lille Lerke skrev: Prater du nå om inni komfyren? Da er all skrubbingen din helt bortkastet arbeid. Google salmiakktrikset så finner du enklere fremgangsmåte mindre muskelkrevende er den og. Stekeplatene sender du i oppvaskmaskinen, har inne i ovnen når du tar salmiakktrikset. For litt siden så var det en reklame av den sorten du beskriver, da tenkte jeg nøyaktig det du og beskriver Jeg har lest om den, men det ble også ikke anbefalt leste jeg. Fordi det dannes så mye giftig gass at det rett og slett er helseskadelig. Noen har havnet på sykehuset pga den. Synes også jeg leste en som døde. Så det ville jeg ikke ta sjansen på. Hvertfall ikke når vi ikke har så veldig mye gjennomtrekkmuligheter her. Jeg har prøvd å se om det er noe forskjell på bakepulvermetoden og ovnsvaskemidler. Det ble omtrent samme resultat. Litt enklere å skrubbe vekk med bakepulvermetoden.
Lille Lerke Skrevet 5. august 2017 #25711 Skrevet 5. august 2017 5 minutter siden, Mynona skrev: Jeg har lest om den, men det ble også ikke anbefalt leste jeg. Fordi det dannes så mye giftig gass at det rett og slett er helseskadelig. Noen har havnet på sykehuset pga den. Synes også jeg leste en som døde. Så det ville jeg ikke ta sjansen på. Hvertfall ikke når vi ikke har så veldig mye gjennomtrekkmuligheter her. Jeg har prøvd å se om det er noe forskjell på bakepulvermetoden og ovnsvaskemidler. Det ble omtrent samme resultat. Litt enklere å skrubbe vekk med bakepulvermetoden. Jeg er klar over "farene" med metoden, men går man ut noen timer med vindu åpent så vil jeg ikke tro det er noe problem. Men det finner jeg vel ut når jeg tester ut senere i høst (Nå er jeg litt immobil. )
Severus Skrevet 5. august 2017 #25712 Skrevet 5. august 2017 Når du ikke har noen venner, så du ser 5 hele sesonger av GoT på ei uke. 1
Gjest Winza Skrevet 5. august 2017 #25713 Skrevet 5. august 2017 13 minutter siden, Severus skrev: Når du ikke har noen venner, så du ser 5 hele sesonger av GoT på ei uke. Lol samme her med meg med alle drop dead diva på 3 uker, jeg eier ikke et sosialt liv
FruN Skrevet 5. august 2017 #25714 Skrevet 5. august 2017 Endelig har jeg fått rotet meg til å se Titanic igjen Fin måte å bruke lørdagskvelden på
Gjest Winza Skrevet 5. august 2017 #25715 Skrevet 5. august 2017 39 minutter siden, FruN skrev: Endelig har jeg fått rotet meg til å se Titanic igjen Fin måte å bruke lørdagskvelden på Tragisk at Leonardo ikke fikk en Oscar for den rollen
FruN Skrevet 5. august 2017 #25716 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, Winza skrev: Tragisk at Leonardo ikke fikk en Oscar for den rollen Enig. Han fikk heldigvis som fortjent til slutt
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25717 Skrevet 5. august 2017 6 timer siden, Mynona skrev: Dere vet sånne reklamer (gjerne TV shop reklamer) for vaskemidler og slikt. Hvor man tenker at før bildene er jo så teite. Det er jo ingen som har så skitne fliser, komfyrer, gulv eller hva det måtte være. Vel... i en ungkars hjem er det ikke helt umulig at komfyren blir så skitten som på de reklamene Kommer til å bli støl i armene i morgen av all den skrubbingen! Og jeg fikk ikke bort alt, for jeg er ikke sterk nok, så den tidligere unkaren må nok trå til med litt skrubbing selv også! Stekeplatene sparer jeg til i ettermiddag! Jeg ser deg for meg med skrubben i den hånda og håret i vilden sky. Heldiggrisen Paul. 6 timer siden, WubWub skrev: Slik forestiller jeg meg deg ; Akkurat som å se henne. 3 timer siden, Salka skrev: Nå svinger Þór Mjölnir! Hurra! Venter på dette været i hele dag, er så lummert atte hjelp! Blir jo enda slappere enn vanlig, uggen og ekkel. Gleder meg til hestetrening i ren og frisk luft ikveld! Er det din hest som heter det? Håper du har fått en fin treningskveld. 2 timer siden, Severus skrev: Når du ikke har noen venner, så du ser 5 hele sesonger av GoT på ei uke. Wow! Godt gjort Sev. __________________________________ Jeg er sliten og støl. All ære til de ( @FruN) blant annet, som klarer å følge en 2-åring gjennom en hel dag! Nå har jeg klatret, akt, dumpet, lekt i sandkassa, vært på kattejakt og hoppet på trampoline i hele dag. Nå gjenstår det å se om jeg kommer meg opp av senga i morgen tidlig. Selve sjefen sovnet halv åtte med smokk, koseklut og Fantorangen. Det er så koselig å ha en sånn liten pjokk i huset, men kjenner at overskuddet ikke er som det vanligvis er på denne tiden av kvelden.
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2017 #25718 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jeg ser deg for meg med skrubben i den hånda og håret i vilden sky. Heldiggrisen Paul. HVA i alle dager er det du sier rett ut uten omsvøp, Aldri??? 1
FruN Skrevet 5. august 2017 #25719 Skrevet 5. august 2017 Jo takk, jeg prøver å følge med ihvertfall I dag har frøkna gått med handlevogn i butikken alene Forsvant rett bort til fruktdisken og slang oppi en appelsin 1
FruN Skrevet 5. august 2017 #25720 Skrevet 5. august 2017 Imponert over likheten mellom den faktiske kapteinen på Titanic og han som spilte han i filmen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå