Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2017 #25681 Skrevet 5. august 2017 Kanskje tausheten er svaret? Kanskje det er så stølt "lokalt" at hun ikke en gang klarer å skrive? 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2017 #25683 Skrevet 5. august 2017 Er Winza fryktelig glad for noe spesielt eller? Han kan si det til oss, for vi lover å ikke si det videre. Mhm. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2017 #25685 Skrevet 5. august 2017 Å. Hehe...da forstår jeg bedre og er glad sammen med deg. 1
FruN Skrevet 5. august 2017 #25687 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Hva skal dere gjøre på i helg? Jeg skal hente nyfødt-sete til Tripp Trapp-stolen til lillebror, og lage gulrotkake 2
Mynona Skrevet 5. august 2017 #25688 Skrevet 5. august 2017 26 minutter siden, Winza skrev: Hva skal dere gjøre på i helg? Jeg skal vaske litt i dag. Både klær og leilighet. Det er eneste jeg har planlagt. + trene i morgen. 2
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25689 Skrevet 5. august 2017 11 timer siden, Fantastica skrev: Babyteppe... Må begynne i det små. Og jeg ser at jeg har skrevet at jeg nettopp har lært å strikke. DET er feil, for det kan jeg rimelig bra. Det er hekling jeg nettopp har lært! *nettopp lært å strikke* liksom. Jeg lurte på om vi hadde fått feil Fantastic på linjen her nå. 9 timer siden, Mynona skrev: Hvordan gikk hesteoppvisningen? Det var så artig å være med på My. Vi kjørte på smale grusveier, langt utpå Nesoddlandet et sted, forbi kyr og store gårder. Selve rideleiren lå langt inni skogen, og det var denne det skulle være avslutning på. Én ukes leir og noen av jentene hadde aldri ridd før. De var flinke. Vår lille åtteåring har gått på rideskole i to år nå, allikevel slutter jeg aldri å forbauses over hvordan disse små, spede jentekroppene håndterer svære hester med den største selvsikkerhet. Det var sprang, galopp og hinderløp og masse stolte foreldre og besteforeldre. Og været var helt nydelig, selv om alle værguder sa det skulle regne. 44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kanskje tausheten er svaret? Kanskje det er så stølt "lokalt" at hun ikke en gang klarer å skrive? Ha-ha, tror nok hesten ble mer støl "lokalt" enn meg. 22 minutter siden, Winza skrev: Det er helg (Godteri ) 8 minutter siden, Winza skrev: Hva skal dere gjøre på i helg? Jeg skal rydde og vaske litt før neste besøk inntar gjesterommet. 3 minutter siden, FruN skrev: Jeg skal hente nyfødt-sete til Tripp Trapp-stolen til lillebror, og lage gulrotkake Ååå, det høres så koselig ut med disse forberedelsene til lillebrors (eller Huleboeren som My kalte ham) ankomst. Gulrotkake. @Lille Lerke har du blitt til den søte kattepusen på bildet *mitt* du da? 2
WubWub Skrevet 5. august 2017 #25690 Skrevet 5. august 2017 Hvor har det blitt av @Frøkensina? Savner den flotte damen! 1
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25691 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Hvor har det blitt av @Frøkensina? Savner den flotte damen! Vi vet dessverre ikke WubWub, Vi savner henne også. 1
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25693 Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Hun er sikkert på turne med Madonna Ja, gid det var så vel Winza. 1
Fantastica Skrevet 5. august 2017 #25694 Skrevet 5. august 2017 Jeg gikk nærmest inn i diabetisk sjokk etter det bildet, @Aldrisur! For 17 år siden i dag var jeg en blussende brud. Vi feirer bryllupsdagen hver for oss i år, jeg er hjemme og han er on the road med jentene mine. De kommer hjem i morgen, heldigvis. 3
WubWub Skrevet 5. august 2017 #25695 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Vi vet dessverre ikke WubWub, Vi savner henne også. Håper hun har det fint, hu var alltid en skikkelig gledesspreder i tråder å 2
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25696 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Fantastica skrev: Jeg gikk nærmest inn i diabetisk sjokk etter det bildet, @Aldrisur! For 17 år siden i dag var jeg en blussende brud. Vi feirer bryllupsdagen hver for oss i år, jeg er hjemme og han er on the road med jentene mine. De kommer hjem i morgen, heldigvis. Uffda. Gratulere så masse med bryllupsdag! 2
Lille Lerke Skrevet 5. august 2017 #25697 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, Aldrisur skrev: @Lille Lerke har du blitt til den søte kattepusen på bildet *mitt* du da? Kamuflert Lerkefugl. Fugler er utsatte dyr for tiden. Noen kunne forveksle meg med svane, og slippe noe tungt i nakken min 2
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25699 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Kamuflert Lerkefugl. Fugler er utsatte dyr for tiden. Noen kunne forveksle meg med svane, og slippe noe tungt i nakken min Ja litt sånn *if you can't beat them, join them*? 2
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25700 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: mistakes were made Kaniner assa.... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå