Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25621 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Fantastica skrev: Jeg skjønner at dere mener det godt altså, men jeg får litt blandede følelser når jeg hører sånt. Definisjonen på en bra mamma er ikke avhengig av mengden muffins hun baker, liksom. Men jeg skal ikke gå nærmere inn på dette nå, og ødelegge den gode reke-gjette-stemningen. I mitt tilfelle har dette lite med muffins å gjøre. Det er mer måten du omtaler barna dine på og har gjort hele tiden mens jeg har kjent deg. Så ikke kom her og tro du kan ødelegge noe stemning, tullpia! 3
Gjest Winza Skrevet 3. august 2017 #25622 Skrevet 3. august 2017 5 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg skjønner at dere mener det godt altså, men jeg får litt blandede følelser når jeg hører sånt. Definisjonen på en bra mamma er ikke avhengig av mengden muffins hun baker, liksom. Men jeg skal ikke gå nærmere inn på dette nå, og ødelegge den gode reke-gjette-stemningen. Det er basert på flere innlegg den siste tiden hvor jeg har fått inntrykk av at du er en flott mamma
Severus Skrevet 3. august 2017 #25623 Skrevet 3. august 2017 Min mamma var ikke en flott mamma, men jeg var heller ikke en flott unge. Jeg fortjente alt
Lille Lerke Skrevet 3. august 2017 #25624 Skrevet 3. august 2017 (endret) 3 minutter siden, Severus skrev: Min mamma var ikke en flott mamma, men jeg var heller ikke en flott unge. Jeg fortjente alt Ingen barn fortjener noe annet enn det beste. At noen foreldre ikke klarer å gi barna sine det beste er aldri barnets skyld eller ansvar. Husk, @Severus at du er unik og verdifull selv om mammaen din ikke klarte å gi deg bedre enn hun gjorde. Endret 3. august 2017 av Lille Lerke 2
Gjest Winza Skrevet 3. august 2017 #25625 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Min mamma var ikke en flott mamma, men jeg var heller ikke en flott unge. Jeg fortjente alt Det virker som du har blitt en flott dame da
Fantastica Skrevet 3. august 2017 #25626 Skrevet 3. august 2017 Nå ble jeg litt rørt. Takk. Og Severus, kom hit du, så skal du få massevis av kjærlighet og omsorg. 3
Gjest Winza Skrevet 3. august 2017 #25628 Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Barndomsminner
Severus Skrevet 3. august 2017 #25630 Skrevet 3. august 2017 Jeg har lefse, egentlig ville jeg også ha muffins 1
Lille Lerke Skrevet 3. august 2017 #25632 Skrevet 3. august 2017 6 minutter siden, Severus skrev: Jeg har lefse, egentlig ville jeg også ha muffins Hva? Delte ikke @Fantastica med deg?
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2017 #25633 Skrevet 3. august 2017 Nybakte muffinser til dem som har lyst på.
Lille Lerke Skrevet 3. august 2017 #25634 Skrevet 3. august 2017 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nybakte muffinser til dem som har lyst på. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2017 #25635 Skrevet 3. august 2017 Da legger jeg meg med god samvittighet. Sov godt alle sammen. *poff*
Rumle Skrevet 3. august 2017 #25637 Skrevet 3. august 2017 5 timer siden, Fantastica skrev: Mammahjertet mitt svulmer litt i dag. Eldstemann er veldig sosial, men har kviet seg for å be folk hjem til oss på grunn av småsøstrene. De deler kjellerstue og soverommene deres ligger på samme plan, og da nekter han å ha venner på besøk. Men nå er søstrene på ferie og han har endelig fått besøk. To gutter og ei jente sitter nå og spiser pizza på kjøkkenet, og etterpå skal jeg bake muffins til dem. Det er så koselig. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det fikk jeg og burde ha vært krympet jaffal et par størrelser etter å ha utsatt meg for store mengder vått fra oven...men tenk jeg er resistant som bare det! 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Reker har da alltid vært dyr - det er noe de aller fleste vet. 4 timer siden, Aldrisur skrev: /// Mitt råd mot kvalme er å gå til innkjøp av en flaske Molkosan og ta ei spisekje blandet ut i litt vann og drikke det. Den flasken kan stå i kjøleskapet til skrekk og advarsel for all kvalme. /// Og mitt raad er syrlige/friske epler i syltynne skiver! God bedring, Sev 3 timer siden, Aldrisur skrev: Kuuul gatekunst. 2 timer siden, Severus skrev: Min mamma var ikke en flott mamma, men jeg var heller ikke en flott unge. Jeg fortjente alt Naa maa du ikke tulle
Salka Skrevet 3. august 2017 #25638 Skrevet 3. august 2017 Jeg har hentet hestene mine på beitet ikveld. Slutt på ferien nå både for meg og dem og det var herlig å se dem igjen etter tre ukers ferie. Fikk skikkelig høstfølelse av å kjøre dem hjem i 13 grader og øsende regnvær. Imorgen kommer hovslageren og skor dem, så er de klare for trening. Gått barføtt på beitet. Nå skal det bli godt å komme igang igjen altså. Jeg føler meg nesten litt stinn etter tre ukers ferie med cola hver dag og altfor mye godis og god mat selv om jeg heldigvis ikke har lagt på meg noe. Så skal bli godt å komme igang med hestetreningen igjen. Nå er det helg imorgen da, så fra mandag blir det striskjorta og havrelefsa igjen, hehe. Havrelefse høres jo egentlig litt godt ut. 1
Rumle Skrevet 3. august 2017 #25639 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Jeg har hentet hestene mine på beitet ikveld. Slutt på ferien nå både for meg og dem og det var herlig å se dem igjen etter tre ukers ferie. Fikk skikkelig høstfølelse av å kjøre dem hjem i 13 grader og øsende regnvær. Imorgen kommer hovslageren og skor dem, så er de klare for trening. Gått barføtt på beitet. Nå skal det bli godt å komme igang igjen altså. Jeg føler meg nesten litt stinn etter tre ukers ferie med cola hver dag og altfor mye godis og god mat selv om jeg heldigvis ikke har lagt på meg noe. Så skal bli godt å komme igang med hestetreningen igjen. Nå er det helg imorgen da, så fra mandag blir det striskjorta og havrelefsa igjen, hehe. Havrelefse høres jo egentlig litt godt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå