Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Reker har da alltid vært dyr - det er noe de aller fleste vet. :glare: 

Mm, enig, men jeg kjenner ei som kalte det for "insekta". *Eg spis ikkje insekta* :ler:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Å ja, usjh, det er ikke noe særlig godt. :kose:

Mitt råd mot kvalme er å gå til innkjøp av en flaske Molkosan og ta ei spisekje blandet ut i litt vann og drikke det.  Den flasken kan stå i kjøleskapet til skrekk og advarsel for all kvalme. :fnise:

Slår aldri feil hos meg, kvalmen går over. 

https://soma.no/produktoppskrifter/molkosan-500-ml/

Fant noen oppskrifter du kan bruke den i:fnise:

Skrevet

Tror jeg skal kjøpe noen hundre gram med reker i morgen jeg. Med loffestoff og annet tilbehør. :spise: 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Aldrisur skrev:

Mm, enig, men jeg kjenner ei som kalte det for "insekta". *Eg spis ikkje insekta* :ler:

Enig med ho :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

f1feb09ac8229dc60369dad0e075c311.jpg

Kuuul gatekunst. :Nikke:

• Liker 3
Skrevet

Nå har ungdommene fått nybakte muffins, og det er stille fra kjellerstua... :fnise: 

Jeg liker reker, men synes det er et styr med all pillinga. Onkelen min fnyser bare av meg når jeg prøver å rense reker og ender alltid med å rense de fleste for meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

...gatekunst = veldig sant i denne tråden. Nesten bare tre uker igjen nå. :hoppe: 
Hvor ble det av tippelista vår, Fruen? 

Fantastica: reker i lake er ikke nederlag - løp og kjøp i morgen den dag du! :opplyser: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...gatekunst = veldig sant i denne tråden. Nesten bare tre uker igjen nå. :hoppe: 
Hvor ble det av tippelista vår, Fruen? 

Fantastica: reker i lake er ikke nederlag - løp og kjøp i morgen den dag du! :opplyser: 

Ble av? Har ikke laget noen enda! :fnise: 

Skrevet
29 minutter siden, Fantastica skrev:

Nå har ungdommene fått nybakte muffins, og det er stille fra kjellerstua... :fnise: 

Jeg liker reker, men synes det er et styr med all pillinga. Onkelen min fnyser bare av meg når jeg prøver å rense reker og ender alltid med å rense de fleste for meg.

Mmm muffins :sikle: De er heldige som har deg som mamma :)

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

:jepp: 

Skrevet
12 minutter siden, Winza skrev:

Jeg skjønner at dere mener det godt altså, men jeg får litt blandede følelser når jeg hører sånt. Definisjonen på en bra mamma er ikke avhengig av mengden muffins hun baker, liksom. Men jeg skal ikke gå nærmere inn på dette nå, og ødelegge den gode reke-gjette-stemningen. :)

Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:vinke: Jeg er innom og leser selv om dere ikke ser så mye til meg :ninja: 

Nå måtte jeg uttale meg. Lillebror kommer mellom seks og sju dager før termin.

Sååå, skal jeg skrive opp 23. eller 24.? :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Fantastica skrev:

Jeg skjønner at dere mener det godt altså, men jeg får litt blandede følelser når jeg hører sånt. Definisjonen på en bra mamma er ikke avhengig av mengden muffins hun baker, liksom. Men jeg skal ikke gå nærmere inn på dette nå, og ødelegge den gode reke-gjette-stemningen. :)

Jeg tenker mer på omtanken du viser ved å lage muffins enn noe annet :Nikke: 

Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Sååå, skal jeg skrive opp 23. eller 24.? :fnise: 

Du, det ble ikke Lillebror og jeg enige om før i dag da vi hadde kontakt via telepati :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Du, det ble ikke Lillebror og jeg enige om før i dag da vi hadde kontakt via telepati :fnise: 

:fnise: 

Si ifra når dere blir enige da :fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Jeg tenker mer på omtanken du viser ved å lage muffins enn noe annet :Nikke: 

OK, da skjønner jeg. Jeg har alltid drømt om å ha åpent hus og masse ungdommer i kjelleren og fore dem med mat og muffins og andre godsaker, for jeg vil at de skal kose seg. Han poden ble i alle fall veldig glad for at det ble bevertning på vennene. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...