Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25581 Skrevet 3. august 2017 9 timer siden, Severus skrev: Jeg kommer aldri til å kunne reise til varmere strøk Jeg har lært meg at å si "jeg kommer aldri til å gjøre ditt eller datt" ikke er til å stole på. 9 timer siden, Salka skrev: Jeg er en sånn særing som syns det er varmt nok i Norge jeg. Reiser heller til Island enn til syden og håper på å få til en Islandstur i høst også. Island er helt fantastisk og da vi var der i fjor høst hadde vi helt nydelig vær. Regnet bare en dag, men da shoppet vi bare uansett, så gjorde ingenting. Var på ridetur i solskinn over islandske lavastier og sletter og krysset mange elver og jeg red en helt fantastisk hest. Ikke noe turiststed, men et sted for øvede ryttere med gode hester (jeg red en helt rå konkurransehest) og vi var en liten gruppe på bare 5 stk. Rastet på et enormt åpent beiteområde hvor en stor flokk med hester gikk fritt og kom bort for å hilse på oss og hestene og prøve å snike til seg maten vår. Åååååh, jeg vil tilbake nå! Hadde jeg vært ung, lovende og ikke minst frisk og ikke hatt hester, katter og gubbe hadde jeg flyttet dit for lenge siden. Når flyet lettet i høst og jeg så Island forsvinne under oss hadde jeg skikkelig klump i halsen, er alltid så trist å reise derfra selv om det er godt å komme hjem til hester og Puselusker også. Ser det hele for meg som i en film, og det ser vakkert og utrolig hyggelig ut. 3 timer siden, Winza skrev: Kg er blitt en mørk plass /: Man kan ikke føle seg trygg noen plasser Jeg savner Noz, nå er det veldig lenge siden hun slettet seg Savner veldig @PPM, vet ikke om dere her kjente noe til han som bruker men han var en veldig hyggelig bruker som er dypt savnet KG har alltid (så lenge jeg har vært her jaffal) hatt sine mørke sider. Vi får bare neglisjere dem. Jeg savner også Nozzefina. 3 timer siden, Mynona skrev: Åhh!! Kult!! Det blir deilig. Husk anbefalingen min da jeg og Paul har bestilt langhelg til Spania i sept. Gleder meg veldig. Jeg har lyst til Island og!! Jeg husker. Hvor i Spania har dere tenkt dere? Skjønner godt at du gleder deg, det er ikke hver dag dere to, *kjærestepar med rompa bar* reiser og har fri sammen. ---------------- Jeg er på vei ut av døra. Skal sykle en tur til sentrum og Fiskebrygga. Ha en fin dag alle sammen! 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2017 #25582 Skrevet 3. august 2017 Først skal jeg vente på posten, så skal jeg vente på regnet...og så skal jeg ut og gå tur i skogen min. 1
Mynona Skrevet 3. august 2017 #25583 Skrevet 3. august 2017 (endret) 40 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvor i Spania har dere tenkt dere? Skjønner godt at du gleder deg, det er ikke hver dag dere to, *kjærestepar med rompa bar* reiser og har fri sammen. ---------------- Jeg er på vei ut av døra. Skal sykle en tur til sentrum og Fiskebrygga. Ha en fin dag alle sammen! Vi skal nord i Spania. Skal kjøre og finne en plass Har ikke funnet ut helt hvor enda. Men det blir i Tarragona området. Vi er litt uenige om hotellvalg Nei, det er absolutt ikke hver dag vi har fri og reiser sammen. Kos deg på sykkeltur. Skal du kjøpe middag på fiskebrygga? Endret 3. august 2017 av Mynona 2
FruN Skrevet 3. august 2017 #25584 Skrevet 3. august 2017 12 timer siden, Aldrisur skrev: Hun var stor til å være jente. Jeg var ikke veldig mye mindre Og HerrN har så langt fått passe store barn (tvillinger på 3 kg hver i tillegg til lillemor), og han var lang nok selv og 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2017 #25585 Skrevet 3. august 2017 STORE, små eller midTiMeLlom-unger...de er like fine alle sammen i min bok. 3
Fantastica Skrevet 3. august 2017 #25586 Skrevet 3. august 2017 Mammahjertet mitt svulmer litt i dag. Eldstemann er veldig sosial, men har kviet seg for å be folk hjem til oss på grunn av småsøstrene. De deler kjellerstue og soverommene deres ligger på samme plan, og da nekter han å ha venner på besøk. Men nå er søstrene på ferie og han har endelig fått besøk. To gutter og ei jente sitter nå og spiser pizza på kjøkkenet, og etterpå skal jeg bake muffins til dem. Det er så koselig. 4
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25587 Skrevet 3. august 2017 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Først skal jeg vente på posten, så skal jeg vente på regnet...og så skal jeg ut og gå tur i skogen min. Fikk du gått en tur i skogen din i dag Hoppe? 6 timer siden, Mynona skrev: Vi skal nord i Spania. Skal kjøre og finne en plass Har ikke funnet ut helt hvor enda. Men det blir i Tarragona området. Vi er litt uenige om hotellvalg Nei, det er absolutt ikke hver dag vi har fri og reiser sammen. Kos deg på sykkeltur. Skal du kjøpe middag på fiskebrygga? Det blir nok alle tiders My. Vi kjøpte ferske reker og tok med hjem. Kan ikke si prisen...det er det verste.... 6 timer siden, FruN skrev: Jeg var ikke veldig mye mindre Og HerrN har så langt fått passe store barn (tvillinger på 3 kg hver i tillegg til lillemor), og han var lang nok selv og Det er som Hoppe sier under her. 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: STORE, små eller midTiMeLlom-unger...de er like fine alle sammen i min bok. 1 minutt siden, Fantastica skrev: Mammahjertet mitt svulmer litt i dag. Eldstemann er veldig sosial, men har kviet seg for å be folk hjem til oss på grunn av småsøstrene. De deler kjellerstue og soverommene deres ligger på samme plan, og da nekter han å ha venner på besøk. Men nå er søstrene på ferie og han har endelig fått besøk. To gutter og ei jente sitter nå og spiser pizza på kjøkkenet, og etterpå skal jeg bake muffins til dem. Det er så koselig. Så koselig når de vil møtes med vennene sine hjemme. Du får meg til å tenke på at jeg savner den tiden. 1
Severus Skrevet 3. august 2017 #25588 Skrevet 3. august 2017 Jeg ville aldri tatt med meg venner hjem til pappa
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2017 #25589 Skrevet 3. august 2017 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Fikk du gått en tur i skogen din i dag Hoppe? Det fikk jeg og burde ha vært krympet jaffal et par størrelser etter å ha utsatt meg for store mengder vått fra oven...men tenk jeg er resistant som bare det! 2
Mynona Skrevet 3. august 2017 #25590 Skrevet 3. august 2017 GOdt å høre at Hoppe er vanntett! Ferske reker ja, det er sikkert skikkelig dyrt!! Jeg trodde frosne var billig jeg, men jeg synes jammen meg det ble dyrt når jeg kjøpte det tidligere i sommer. Men de var sikkert veldig gode de ferske rekene! 3
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25591 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det fikk jeg og burde ha vært krympet jaffal et par størrelser etter å ha utsatt meg for store mengder vått fra oven...men tenk jeg er resistant som bare det! ...og heller ikke laget av sukker - puh! og heldigvis! 1
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25593 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: GOdt å høre at Hoppe er vanntett! Ferske reker ja, det er sikkert skikkelig dyrt!! Jeg trodde frosne var billig jeg, men jeg synes jammen meg det ble dyrt når jeg kjøpte det tidligere i sommer. Men de var sikkert veldig gode de ferske rekene! De var veldig gode. MEN, ingen reker slår de vi spiste på Hurtigruta i fjor. Store, smakfulle Lyngenfjords-reker tror jeg de kalte det. Må kanskje ta en tur til bare for å få spist de rekene. en gang til 2
Mynona Skrevet 3. august 2017 #25594 Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: De var veldig gode. MEN, ingen reker slår de vi spiste på Hurtigruta i fjor. Store, smakfulle Lyngenfjords-reker tror jeg de kalte det. Må kanskje ta en tur til bare for å få spist de rekene. en gang til Det blir hvertfall dyre reker 1
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25595 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Det blir hvertfall dyre reker Jupp!
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25597 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Jeg er kvalm, kjedelig Er du ikke frisk eller hva mener du?
Severus Skrevet 3. august 2017 #25598 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Er du ikke frisk eller hva mener du? Jeg er kvalm fordi jeg bare er kvalm. Hvorfor må bjønn veta
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2017 #25599 Skrevet 3. august 2017 6 minutter siden, Mynona skrev: Det blir hvertfall dyre reker Reker har da alltid vært dyr - det er noe de aller fleste vet. 2
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 Forfatter #25600 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Jeg er kvalm fordi jeg bare er kvalm. Hvorfor må bjønn veta Å ja, usjh, det er ikke noe særlig godt. Mitt råd mot kvalme er å gå til innkjøp av en flaske Molkosan og ta ei spisekje blandet ut i litt vann og drikke det. Den flasken kan stå i kjøleskapet til skrekk og advarsel for all kvalme. Slår aldri feil hos meg, kvalmen går over. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå