Severus Skrevet 2. august 2017 #25561 Skrevet 2. august 2017 Vet dere hvem jeg får besøk av i morgen? Ingen
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25563 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Vet dere hvem jeg får besøk av i morgen? Ingen Da er vi to 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25564 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Vet dere hvem jeg får besøk av i morgen? Ingen Akkurat nå, Rumle skrev: Her gaar det i mat, ja Mat mat mat og søte saker. Hei Rumlemor i nattens mulm og mørke. Går det bra med deg? 1
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25565 Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, Aldrisur skrev: /// Bortsett fra det, som bare er hyggelig her på forumet, hender det faktisk at jeg rett som det er blir sittende å - ja gape. Selv har jeg lett for å glemme at dette er et åpent forum der alle som vil kan skrive det de vil. Jeg synes moderatorene gjør en god jobb, og jeg forstår innmari godt at tråder kan stå over tid, men må legge til at det er en lettelse når de kommer innom og rydder opp. Det jeg med min beste vilje ikke forstå er hvordan noen kan sitte å bare skrive vemmelige innlegg og starte tråder som er helt på viddene syke. /// Veldig enig .. det er saa provoserende aa vaere i en del underforum her inne at jeg holder jaggu paa aa gaa ut av mitt gode skinn baade titt og ofte! 2
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25566 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Mat mat mat og søte saker. Hei Rumlemor i nattens mulm og mørke. Går det bra med deg? Mat maa vi ha! Gaar greit her! Hva med deg_ 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25567 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Veldig enig .. det er saa provoserende aa vaere i en del underforum her inne at jeg holder jaggu paa aa gaa ut av mitt gode skinn baade titt og ofte! Du også. Ja da er vi to om det også. Går fint her også. Skjer ikke så mye om dagen, mest sånne hverdagslige ting. Jeg oppdaget en rose i hagen min i dag da. Som jeg hadde glemt at jeg plantet i fjor. En hyggelig overraskelse med to knopper og en utsprunget blomst. Husker ikke hva den heter, men den er dyp lakserosa. Og så har jeg (vi) kjøpt oss tur til sydligere strøk i dag. Det er så rart med det, når man har vært hjemme en stund så begynner utferdstrangen å melde seg. Har nok noe vandrerblod i årene her. 1
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25568 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Du også. Ja da er vi to om det også. Går fint her også. Skjer ikke så mye om dagen, mest sånne hverdagslige ting. Jeg oppdaget en rose i hagen min i dag da. Som jeg hadde glemt at jeg plantet i fjor. En hyggelig overraskelse med to knopper og en utsprunget blomst. Husker ikke hva den heter, men den er dyp lakserosa. Og så har jeg (vi) kjøpt oss tur til sydligere strøk i dag. Det er så rart med det, når man har vært hjemme en stund så begynner utferdstrangen å melde seg. Har nok noe vandrerblod i årene her. Saa koselig Hadde jo ikke vaert helt deg om du ikke hadde litt ferieplanlegging paa tapeten 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25569 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Saa koselig Hadde jo ikke vaert helt deg om du ikke hadde litt ferieplanlegging paa tapeten Nei det er jaggu så sant som det er sagt. Med tanke på den rosen så savner jeg veldig @Frøkensina. Jeg lurer på om det går a å rope henne fram her i ballongen? Hun MÅ da savne oss også? 1
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25570 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Nei det er jaggu så sant som det er sagt. Med tanke på den rosen så savner jeg veldig @Frøkensina. Jeg lurer på om det går a å rope henne fram her i ballongen? Hun MÅ da savne oss også? Jaaaa, jeg savner henne ogsaa! KLART hun maa savne oss! 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25572 Skrevet 2. august 2017 Da er vi enige om det også. Åh, den var nydelig Rumle. Synes jeg kjente den søtsyrlige sukkertøyduften gjennom skjermen. 1
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25573 Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Da er vi enige om det også. Åh, den var nydelig Rumle. Synes jeg kjente den søtsyrlige sukkertøyduften gjennom skjermen. Det kan jeg tro! Den dufter nydelig 1
Rumle Skrevet 2. august 2017 #25574 Skrevet 2. august 2017 Tusler i seng jeg, fiiineste aldri / det var koselig med en liten prat i natten Natta og sov godt! 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25575 Skrevet 2. august 2017 Jeg må.... Ha en fin natt og sov godt Rumle og alle dere andre som skal sove i natt! 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25576 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Tusler i seng jeg, fiiineste aldri / det var koselig med en liten prat i natten Natta og sov godt! Ja det er veldig koselig. 1
Severus Skrevet 2. august 2017 #25577 Skrevet 2. august 2017 Jeg kommer aldri til å kunne reise til varmere strøk
Salka Skrevet 3. august 2017 #25578 Skrevet 3. august 2017 Jeg er en sånn særing som syns det er varmt nok i Norge jeg. Reiser heller til Island enn til syden og håper på å få til en Islandstur i høst også. Island er helt fantastisk og da vi var der i fjor høst hadde vi helt nydelig vær. Regnet bare en dag, men da shoppet vi bare uansett, så gjorde ingenting. Var på ridetur i solskinn over islandske lavastier og sletter og krysset mange elver og jeg red en helt fantastisk hest. Ikke noe turiststed, men et sted for øvede ryttere med gode hester (jeg red en helt rå konkurransehest) og vi var en liten gruppe på bare 5 stk. Rastet på et enormt åpent beiteområde hvor en stor flokk med hester gikk fritt og kom bort for å hilse på oss og hestene og prøve å snike til seg maten vår. Åååååh, jeg vil tilbake nå! Hadde jeg vært ung, lovende og ikke minst frisk og ikke hatt hester, katter og gubbe hadde jeg flyttet dit for lenge siden. Når flyet lettet i høst og jeg så Island forsvinne under oss hadde jeg skikkelig klump i halsen, er alltid så trist å reise derfra selv om det er godt å komme hjem til hester og Puselusker også. 1
Gjest Winza Skrevet 3. august 2017 #25579 Skrevet 3. august 2017 6 timer siden, Rumle skrev: Veldig enig .. det er saa provoserende aa vaere i en del underforum her inne at jeg holder jaggu paa aa gaa ut av mitt gode skinn baade titt og ofte! Kg er blitt en mørk plass /: Man kan ikke føle seg trygg noen plasser 6 timer siden, Aldrisur skrev: Nei det er jaggu så sant som det er sagt. Med tanke på den rosen så savner jeg veldig @Frøkensina. Jeg lurer på om det går a å rope henne fram her i ballongen? Hun MÅ da savne oss også? Jeg savner Noz, nå er det veldig lenge siden hun slettet seg Savner veldig @PPM, vet ikke om dere her kjente noe til han som bruker men han var en veldig hyggelig bruker som er dypt savnet
Mynona Skrevet 3. august 2017 #25580 Skrevet 3. august 2017 7 timer siden, Aldrisur skrev: @Mynona, jeg har kjøpt flybillett og hotell i A.... i oktober. 2 uker. Åhh!! Kult!! Det blir deilig. Husk anbefalingen min da jeg og Paul har bestilt langhelg til Spania i sept. Gleder meg veldig. 5 timer siden, Salka skrev: Jeg er en sånn særing som syns det er varmt nok i Norge jeg. Reiser heller til Island enn til syden og håper på å få til en Islandstur i høst også. Island er helt fantastisk og da vi var der i fjor høst hadde vi helt nydelig vær. Regnet bare en dag, men da shoppet vi bare uansett, så gjorde ingenting. Var på ridetur i solskinn over islandske lavastier og sletter og krysset mange elver og jeg red en helt fantastisk hest. Ikke noe turiststed, men et sted for øvede ryttere med gode hester (jeg red en helt rå konkurransehest) og vi var en liten gruppe på bare 5 stk. Rastet på et enormt åpent beiteområde hvor en stor flokk med hester gikk fritt og kom bort for å hilse på oss og hestene og prøve å snike til seg maten vår. Åååååh, jeg vil tilbake nå! Hadde jeg vært ung, lovende og ikke minst frisk og ikke hatt hester, katter og gubbe hadde jeg flyttet dit for lenge siden. Når flyet lettet i høst og jeg så Island forsvinne under oss hadde jeg skikkelig klump i halsen, er alltid så trist å reise derfra selv om det er godt å komme hjem til hester og Puselusker også. Jeg har lyst til Island og!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå