Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vent .. hvor ble det av desserten! :ninja:

blackberry-sauce-over-ice-cream.jpg

Saann! :laugh:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Severus skrev:

Winter is coming

Vi har sett 6 episoder nå! Det er mye snakk om vintern ja. Den varer visst i 40 år. 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er skikkelig sulten, så det der så veldig godt ut nå!

11 minutter siden, Rumle skrev:

Vent .. hvor ble det av desserten! :ninja:

blackberry-sauce-over-ice-cream.jpg

Saann! :laugh:

Ja takk!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har sett 27 episoder

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett noen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så på første episode av House i går, spesiell serie 

Skrevet

Håper dere god folk her har hatt en fantastisk sommer og får en fin august måned :)

Skrevet

Folk har nok det for de er ofte helt andre steder enn her...og det er slik en sommer skal være syns jeg. :) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, FruN skrev:

https://m.youtube.com/watch?v=LMPWfHqVj40 

Vet ikke om jeg fikk delt linken rett, men fy så flink han her er på gitar! Ikke at jeg er noe til AC/DC-fan akkurat 

Kjempetalent! :jepp:  Jeg likte hangaren han var i. Der kunne vi ha laget samlingsplass for forumet... 

• Liker 2
Skrevet

:roser: Takk for at dere holder ballongen svevende når jeg ikke kan være her. :lillesky:

Det er alltid så hyggelig å se skravlingen deres og bli tilbudt både det ene og det andre å spise, og litt bakgrunnsmusikk attåt. :klem1: 

Bortsett fra det, som bare er hyggelig her på forumet, hender det faktisk at jeg rett som det er blir sittende å :hakeslepp: - ja gape.

Selv har jeg lett for å glemme at dette er et åpent forum der alle som vil kan skrive det de vil. Jeg synes moderatorene gjør en god jobb, og jeg forstår innmari godt at tråder kan stå over tid, men må legge til at det er en lettelse når de kommer innom og rydder opp. :)

Det jeg med min beste vilje ikke forstå er hvordan noen kan sitte å bare skrive vemmelige innlegg og  starte tråder som er helt på viddene syke. 

Men sånn er det, og det må vi vel bare forholde seg til, men jeg kjenner at jeg blir både lei meg og sinna til tider. 

I går lagde jeg sånne: og spiste til jeg ble helt kvalm! :daane:Nakne jordbær er å foretrekke egentlig. 

d89c1785bbe7534a477adb7470e0ce16.jpg

Håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere denne sensommerkvelden. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Helt enig angående jordbærene, Aldri :Nikke: 

Jeg beveger meg med stor varsomhet ute på forumet, liker meg i tryggheten av dagbøkene :P Som du sier, det er utrolig hva folk får lirket av seg, både av tull, vridde sannheter, oppfatninger og faktiske utrolige situasjoner!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Helt enig angående jordbærene, Aldri :Nikke: 

Jeg beveger meg med stor varsomhet ute på forumet, liker meg i tryggheten av dagbøkene :P Som du sier, det er utrolig hva folk får lirket av seg, både av tull, vridde sannheter, oppfatninger og faktiske utrolige situasjoner!

Åååå kult at du er enig! :fnise:

Ja ikke sant? Det er absolutt tryggest i dagbøkene, men synd at det er sånn ellers på forumet synes jeg. Man kan jo ikke gå inn i en Middagstråd en gang uten at noen slenger stygge bemerkninger. :icon_frown:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Åååå kult at du er enig! :fnise:

Ja ikke sant? Det er absolutt tryggest i dagbøkene, men synd at det er sånn ellers på forumet synes jeg. Man kan jo ikke gå inn i en Middagstråd en gang uten at noen slenger stygge bemerkninger. :icon_frown:

Det er absolutt synd.. Jeg titter innom barne/familie-forumet i ny og ne, og jeg ser på en del overskrifter at "det der ligger jeg unna" :P Men det er utrolig hva folk lirer av seg fordi de er "anonyme"..

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Det er absolutt synd.. Jeg titter innom barne/familie-forumet i ny og ne, og jeg ser på en del overskrifter at "det der ligger jeg unna" :P Men det er utrolig hva folk lirer av seg fordi de er "anonyme"..

Og du, jeg skal innrømme at jeg lar meg provosere. Noen ganger klarer jeg ikke å sitte på hendene mine. Noen innlegg (personer) klarer å trekke fram det verste i meg, og da må jeg svare. Dessverre, og så jeg som (liksom skal være så) voksen og all ting. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal være så voksen å si jatakk til det vidunderlige med sjokolade på.... :lur: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal være så voksen å si jatakk til det vidunderlige med sjokolade på.... :lur: 

:kghjerte:Bare å forsyne seg Hoppe. 

Skrevet
20 minutter siden, Aldrisur skrev:

I går lagde jeg sånne: og spiste til jeg ble helt kvalm! :daane:Nakne jordbær er å foretrekke egentlig. 

d89c1785bbe7534a477adb7470e0ce16.jpg

Håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere denne sensommerkvelden. :klemmer:

Mmmmmm... jeg elsker sjokoladetrukne jordbær

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Mmmmmm... jeg elsker sjokoladetrukne jordbær

:nordvesta:

Neste gang skal jeg ikke spise mer enn to, eller tre kanskje? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...