Rumle Skrevet 1. august 2017 #25501 Skrevet 1. august 2017 Vent .. hvor ble det av desserten! Saann! 2
Mynona Skrevet 1. august 2017 #25502 Skrevet 1. august 2017 2 timer siden, Severus skrev: Winter is coming Vi har sett 6 episoder nå! Det er mye snakk om vintern ja. Den varer visst i 40 år. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: http://www.godt.no/#!/oppskrift/1587/smoerstekt-toast-med-ost-og-skinke Jeg er skikkelig sulten, så det der så veldig godt ut nå! 11 minutter siden, Rumle skrev: Vent .. hvor ble det av desserten! Saann! Ja takk! 3
Gjest Winza Skrevet 1. august 2017 #25505 Skrevet 1. august 2017 Jeg så på første episode av House i går, spesiell serie
Gjest Winza Skrevet 1. august 2017 #25506 Skrevet 1. august 2017 Håper dere god folk her har hatt en fantastisk sommer og får en fin august måned
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2017 #25507 Skrevet 2. august 2017 Folk har nok det for de er ofte helt andre steder enn her...og det er slik en sommer skal være syns jeg. 1
Gjest Winza Skrevet 2. august 2017 #25508 Skrevet 2. august 2017 Håper @Blair Waldorf har det kjekt i Brasil
FruN Skrevet 2. august 2017 #25509 Skrevet 2. august 2017 https://m.youtube.com/watch?v=LMPWfHqVj40 Vet ikke om jeg fikk delt linken rett, men fy så flink han her er på gitar! Ikke at jeg er noe til AC/DC-fan akkurat 2
Gjest Winza Skrevet 2. august 2017 #25510 Skrevet 2. august 2017 https://www.dagbladet.no/sport/neymar-sagaen-gar-mot-slutten---nokkelspillere-har-gatt-lei/68556334/amp Nå blir ikke @Blair Waldorf glad O:
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2017 #25511 Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, FruN skrev: https://m.youtube.com/watch?v=LMPWfHqVj40 Vet ikke om jeg fikk delt linken rett, men fy så flink han her er på gitar! Ikke at jeg er noe til AC/DC-fan akkurat Kjempetalent! Jeg likte hangaren han var i. Der kunne vi ha laget samlingsplass for forumet... 2
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25512 Skrevet 2. august 2017 Takk for at dere holder ballongen svevende når jeg ikke kan være her. Det er alltid så hyggelig å se skravlingen deres og bli tilbudt både det ene og det andre å spise, og litt bakgrunnsmusikk attåt. Bortsett fra det, som bare er hyggelig her på forumet, hender det faktisk at jeg rett som det er blir sittende å - ja gape. Selv har jeg lett for å glemme at dette er et åpent forum der alle som vil kan skrive det de vil. Jeg synes moderatorene gjør en god jobb, og jeg forstår innmari godt at tråder kan stå over tid, men må legge til at det er en lettelse når de kommer innom og rydder opp. Det jeg med min beste vilje ikke forstå er hvordan noen kan sitte å bare skrive vemmelige innlegg og starte tråder som er helt på viddene syke. Men sånn er det, og det må vi vel bare forholde seg til, men jeg kjenner at jeg blir både lei meg og sinna til tider. I går lagde jeg sånne: og spiste til jeg ble helt kvalm! Nakne jordbær er å foretrekke egentlig. Håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere denne sensommerkvelden. 2
FruN Skrevet 2. august 2017 #25513 Skrevet 2. august 2017 Helt enig angående jordbærene, Aldri Jeg beveger meg med stor varsomhet ute på forumet, liker meg i tryggheten av dagbøkene Som du sier, det er utrolig hva folk får lirket av seg, både av tull, vridde sannheter, oppfatninger og faktiske utrolige situasjoner! 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25514 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Helt enig angående jordbærene, Aldri Jeg beveger meg med stor varsomhet ute på forumet, liker meg i tryggheten av dagbøkene Som du sier, det er utrolig hva folk får lirket av seg, både av tull, vridde sannheter, oppfatninger og faktiske utrolige situasjoner! Åååå kult at du er enig! Ja ikke sant? Det er absolutt tryggest i dagbøkene, men synd at det er sånn ellers på forumet synes jeg. Man kan jo ikke gå inn i en Middagstråd en gang uten at noen slenger stygge bemerkninger. 1
FruN Skrevet 2. august 2017 #25515 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Åååå kult at du er enig! Ja ikke sant? Det er absolutt tryggest i dagbøkene, men synd at det er sånn ellers på forumet synes jeg. Man kan jo ikke gå inn i en Middagstråd en gang uten at noen slenger stygge bemerkninger. Det er absolutt synd.. Jeg titter innom barne/familie-forumet i ny og ne, og jeg ser på en del overskrifter at "det der ligger jeg unna" Men det er utrolig hva folk lirer av seg fordi de er "anonyme".. 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25516 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Det er absolutt synd.. Jeg titter innom barne/familie-forumet i ny og ne, og jeg ser på en del overskrifter at "det der ligger jeg unna" Men det er utrolig hva folk lirer av seg fordi de er "anonyme".. Og du, jeg skal innrømme at jeg lar meg provosere. Noen ganger klarer jeg ikke å sitte på hendene mine. Noen innlegg (personer) klarer å trekke fram det verste i meg, og da må jeg svare. Dessverre, og så jeg som (liksom skal være så) voksen og all ting. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2017 #25517 Skrevet 2. august 2017 Jeg skal være så voksen å si jatakk til det vidunderlige med sjokolade på.... 1
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25518 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg skal være så voksen å si jatakk til det vidunderlige med sjokolade på.... Bare å forsyne seg Hoppe.
Mynona Skrevet 2. august 2017 #25519 Skrevet 2. august 2017 20 minutter siden, Aldrisur skrev: I går lagde jeg sånne: og spiste til jeg ble helt kvalm! Nakne jordbær er å foretrekke egentlig. Håper dere har hatt en fin dag og at dere koser dere denne sensommerkvelden. Mmmmmm... jeg elsker sjokoladetrukne jordbær
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25520 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Mmmmmm... jeg elsker sjokoladetrukne jordbær Neste gang skal jeg ikke spise mer enn to, eller tre kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå