Salka Skrevet 31. juli 2017 #25461 Skrevet 31. juli 2017 Tusen takk, dere. ja, utmattelsen er det aller verste med sykdommen. Smerter finnes det jo smertestillende mot, mens utmattelsen finnes det ingenting mot. Kan drikke 14 kopper kaffe og spise 4 glass koffeinpiller om jeg vil, men er fortsatt like fordømt slapp. Kunne godt hatt 10 ganger mer smerter om jeg slapp unna den fæle, altoppslukende utmattelsen. Ja, er så glad jeg har hestene mine selv om det også sliter meg ut. Men det er så verdt det, de og kattene er alt for meg. Og ingenting er mer beroligende enn søte, kosete malekatter. eller marekatter som Autocorrect ville skrive. 2
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25462 Skrevet 31. juli 2017 Marekatter kan sikkert være søte de, men de maler nok ikke. De marer! 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2017 #25463 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Winza skrev: Hm, har ikke sett før Du må våkne opp vettu. 1 time siden, Winza skrev: Du er på en måte våres forum mamma Helt enig. P.S. Har noen sett vår andre datter i dag som kaller seg for Rumle? 1
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25464 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du må våkne opp vettu. Helt enig. P.S. Har noen sett vår andre datter i dag som kaller seg for Rumle? Vår yngste datter @Rumle? Nei, hun har jeg ikke sett. 1
Lille Lerke Skrevet 31. juli 2017 #25466 Skrevet 31. juli 2017 Hva, er @Rumle yngst, yngre enn unge @Severus ? 2
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25468 Skrevet 31. juli 2017 5 minutter siden, Lille Lerke skrev: Hva, er @Rumle yngst, yngre enn unge @Severus ? Ja tror det. Hun er sånn ca. 20 eller noe sånt. 3 minutter siden, Severus skrev: Jeg er 10000000 år Det går det ikke an å bli da vettu. 2
Lille Lerke Skrevet 31. juli 2017 #25469 Skrevet 31. juli 2017 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja tror det. Hun er sånn ca. 20 eller noe sånt. Det går det ikke an å bli da vettu. @Rumle kan vi få ett hint? 2
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25470 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Okei da. Var ment som et kompliment 1 time siden, Salka skrev: Hehe, er viktig det. Takk, det er noe dritt og blir bare verre og verre. Jo, føler meg mislykket pga at hele livet mitt gikk et visst sted da jeg ble drastisk veldig mye verre for noen år siden. Alle drømmer og planer gikk i tusen knas. Ble jo fort sliten før den tid også, men da var det ikke verre en at alt gikk selv om jeg gikk på tomgang. Har alltid slitt med selvtilliten også. Men tusen takk for gode ord, det varmer. Du er god du. Dyrene er fantastiske ja, hadde ikke klart å leve uten dem. Ingenting er som en malende katt på fanget eller en ridetur når livet er promp. Veldig trist og vondt å tenke på hvordan du har det og sykdommen Du er et så fantastisk menneske! Vi er alle her heldige som har fått blitt kjent med deg og fått deg som venn, verden trenger slike som deg Dyrene dine er heldige som har deg som eier 57 minutter siden, FruN skrev: Må si meg enig i det Aldri sier, Salka Kjenner meg igjen i de negative følelsene, men de er nok ikke i nærheten i grad. Det er kjempeflott at du finner trøst, glede og adspredelse i dyrene Livet er ikke bare bare gitt /: Har selv dager hvor alt føles negativt ut og jeg føler meg verdiløs osv men det virker som at dette er noe som de fleste har i perioder
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25471 Skrevet 31. juli 2017 43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du må våkne opp vettu. Helt enig. P.S. Har noen sett vår andre datter i dag som kaller seg for Rumle? De har ikke visst den versjonen på musikkanalene Men jeg synes originalen er veldig bra 26 minutter siden, Severus skrev: Jeg er 10000000 år Så du levde i istiden?
Salka Skrevet 31. juli 2017 #25472 Skrevet 31. juli 2017 Tusen takk, @Winza Du er helt fantastisk du også og jeg er så glad for å ha deg som venn. De fleste føler seg nok litt verdiløse til tider, ja. Er nok ganske vanlig selv om det er en vond følelse. 2
Salka Skrevet 31. juli 2017 #25473 Skrevet 31. juli 2017 Nå har kattene nattgymnastikken, de løper rundt som gærninger etter hverandre, leker, ruller, tuller og løper igjen. Og mjau og mjau. Katter er kule dyr. 2
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25474 Skrevet 31. juli 2017 Og etter nattgymnastikken får du ta de med hit. Drømme seg litt bort i natten. 1
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25475 Skrevet 31. juli 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Tusen takk, @Winza Du er helt fantastisk du også og jeg er så glad for å ha deg som venn. De fleste føler seg nok litt verdiløse til tider, ja. Er nok ganske vanlig selv om det er en vond følelse. Har du hatt slike dager før hvor du føler deg stygg, verdiløs og du får lyst å grave deg ned? For det er slik mine dager har vært Men er ikke så ofte nå lenger Men hender positiviteten min tar seg en pause av og til men da prøver jeg bare å tenke på hyggelige og artige ting Var skikkelig nedpå en gang og så så jeg på Golden goal klipp på YouTube hvor de skal spille fotball i oppover bakke og på andre måter og til og med støt fotball da ble jeg i godt humør
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25476 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Og etter nattgymnastikken får du ta de med hit. Drømme seg litt bort i natten. Hjemme bilde?
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25477 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hjemme bilde? Neida. 1
Salka Skrevet 31. juli 2017 #25478 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Har du hatt slike dager før hvor du føler deg stygg, verdiløs og du får lyst å grave deg ned? For det er slik mine dager har vært Men er ikke så ofte nå lenger Men hender positiviteten min tar seg en pause av og til men da prøver jeg bare å tenke på hyggelige og artige ting Var skikkelig nedpå en gang og så så jeg på Golden goal klipp på YouTube hvor de skal spille fotball i oppover bakke og på andre måter og til og med støt fotball da ble jeg i godt humør Åjada, ofte. Tror det er ganske normalt. Det er så høye forventninger og krav idag og det er vanskelig å ikke la seg påvirke. Godt du er bedre nå. Jeg prøver også å tenke på hyggelige og artige ting når jeg er deppa eller føler meg verdiløs. Og kattene merker det og viker ikke fra min side når jeg er deppa. Også spiller jeg mørk, depressiv og dyster musikk, orker ikke gladlåter når jeg er deppa. Er generelt glad i litt depressiv musikk jeg da uansett om jeg er deppa eller ikke. 2
Rumle Skrevet 31. juli 2017 #25479 Skrevet 31. juli 2017 47 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja tror det. Hun er sånn ca. 20 eller noe sånt. /// Hva_ Snakker vi mentalt da, eller_ 1
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25480 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Åjada, ofte. Tror det er ganske normalt. Det er så høye forventninger og krav idag og det er vanskelig å ikke la seg påvirke. Godt du er bedre nå. Jeg prøver også å tenke på hyggelige og artige ting når jeg er deppa eller føler meg verdiløs. Og kattene merker det og viker ikke fra min side når jeg er deppa. Også spiller jeg mørk, depressiv og dyster musikk, orker ikke gladlåter når jeg er deppa. Er generelt glad i litt depressiv musikk jeg da uansett om jeg er deppa eller ikke. Jeg vet hva dere snakker om. Det var en tid da jeg ikke engang tålte å høre den kvitrende damestemmen på radioen: "Da ønsker jeg alle sammen der ute en riktig god fredagskveld og en strålende helg!" Fikk lyst til å kaste radioen i veggen. Livet er ingen rett strek______________dessverre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå