Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2017 #25441 Del Skrevet 31. juli 2017 Johoo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 31. juli 2017 #25442 Del Skrevet 31. juli 2017 Enig med siste taler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25443 Del Skrevet 31. juli 2017 21 minutter siden, Aldrisur skrev: Bra. Og veldig bra at hun er flott på mange måter også da. Hun er jo moren til han du er så glad i. Er du svigermor til noen? 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke jeg heller, Severus. Ikke skal jeg bli noen heller...av naturlige årsaker. Jadda, jeg er romslig sånn for jeg har hørt på "Despacito" ørtogfjørti ganger med selveste Biberen syngende. Hun må ha fått i seg noen sterke lykketrollpiller som faktisk lever opp til navnet. Endring: hun sier det jo selv nå...hun har nok snust inn en del "disco dust"... Bieber synger jo ikke der? Har hørt og sett på den mange ganger og ingen Bieber 13 minutter siden, Severus skrev: Jeg skal aldri ha kjæreste, siden jeg ikke kan eller fortjener å bli elsket For noe fjas, du er en flott dame og han som får deg er en heldig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. juli 2017 #25444 Del Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Bieber synger jo ikke der? Har hørt og sett på den mange ganger og ingen Bieber Jooohooo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25445 Del Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Jooohooo Hm, har ikke sett før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25446 Del Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Er du svigermor til noen? Ja det er jeg, men jeg er ikke så dum at jeg gjør eller sier noe som kan føre til uvennskap med noen av mine svigerbarn. Dessuten har jeg vært utrolig heldig med barna mine sine valg av partnere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25447 Del Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja det er jeg, men jeg er ikke så dum at jeg gjør eller sier noe som kan føre til uvennskap med noen av mine svigerbarn. Dessuten har jeg vært utrolig heldig med barna mine sine valg av partnere. De er veldig heldig som har deg som mor/svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25448 Del Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: De er veldig heldig som har deg som mor/svigermor Jeg håper da det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. juli 2017 #25449 Del Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg håper da det. Du er på en måte våres forum mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25450 Del Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Du er på en måte våres forum mamma Okei da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #25451 Del Skrevet 31. juli 2017 Oi, Aldri, jeg trodde ikke du var gammel nok til å være svigermor! Trodde du var på min alder jeg. Jeg blir aldri svigermor, men det gjør ikke meg noe det altså. Jeg kan ikke få barn pga alvorlig sykdom, kunne ikke hatt heller pga kraftig utmattelse pga sykdommen (selv det å dusje tapper meg for krefter og jeg aner ikke hvordan det er å ha overskudd) og jeg har heller aldri hatt lyst på barn. Ville ikke hatt selv om jeg hadde vært frisk. Barn er bare ikke min greie og det er jo flaks siden jeg ikke kan få heller. Finnes ingen biologisk klokke hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. juli 2017 #25452 Del Skrevet 31. juli 2017 46 minutter siden, Lille Lerke skrev: Altså "en typisk svigermor", slik de blir omtalt på kg Og takk FruN for opplysninger om @Aldrisur sitt opphav. Til tider 49 minutter siden, Aldrisur skrev: Bra. Og veldig bra at hun er flott på mange måter også da. Hun er jo moren til han du er så glad i. Ho er absolutt omtenksom, gavmild og har tålt mye. Men til og med HerrN kan styre seg for dama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 31. juli 2017 #25453 Del Skrevet 31. juli 2017 Aldri er sånn 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25454 Del Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Oi, Aldri, jeg trodde ikke du var gammel nok til å være svigermor! Trodde du var på min alder jeg. Jeg blir aldri svigermor, men det gjør ikke meg noe det altså. Jeg kan ikke få barn pga alvorlig sykdom, kunne ikke hatt heller pga kraftig utmattelse pga sykdommen (selv det å dusje tapper meg for krefter og jeg aner ikke hvordan det er å ha overskudd) og jeg har heller aldri hatt lyst på barn. Ville ikke hatt selv om jeg hadde vært frisk. Barn er bare ikke min greie og det er jo flaks siden jeg ikke kan få heller. Finnes ingen biologisk klokke hos meg. Trodde du? Ja, jeg har jo vært på din alder en gang jeg også, men det er noen år siden. Jeg synes det er så trist med denne sykdommen din, men du takler det utrolig bra, du er alltid positiv og har et hyggelig ord til alle. Og veldig greit at du ikke går rundt og drømmer om barn da Salka. Det ville gjort det hele enda verre for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25455 Del Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Aldri er sånn 100 Jepp, sånn 100% naturlig. Knegg knegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #25456 Del Skrevet 31. juli 2017 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Trodde du? Ja, jeg har jo vært på din alder en gang jeg også, men det er noen år siden. Jeg synes det er så trist med denne sykdommen din, men du takler det utrolig bra, du er alltid positiv og har et hyggelig ord til alle. Og veldig greit at du ikke går rundt og drømmer om barn da Salka. Det ville gjort det hele enda verre for deg. Ja, det trodde jeg. Ble skikkelig overrasket nå, hehe. Du virker jo så ung. Tusen takk, så koselig sagt! Jeg må jo bare gjøre det beste ut av livet selv om alt må tas i etapper og alt tapper meg for krefter. Det er fryktelig kjipt og mange drømmer har blitt knust. Jeg sliter med depresjon og følelse av mislykkethet pga situasjonen, men jeg kan ikke grave meg ned heller selv om det til tider er veldig fristende. Ja, veldig bra at jeg aldri har hatt lyst på barn. Det å drømme om barn ville gjort situasjonen veldig mye verre, ja. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Glad jeg har dyrene mine jeg, de er mine "barn" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25457 Del Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Ja, det trodde jeg. Ble skikkelig overrasket nå, hehe. Du virker jo så ung. Tusen takk, så koselig sagt! Jeg må jo bare gjøre det beste ut av livet selv om alt må tas i etapper og alt tapper meg for krefter. Det er fryktelig kjipt og mange drømmer har blitt knust. Jeg sliter med depresjon og følelse av mislykkethet pga situasjonen, men jeg kan ikke grave meg ned heller selv om det til tider er veldig fristende. Ja, veldig bra at jeg aldri har hatt lyst på barn. Det å drømme om barn ville gjort situasjonen veldig mye verre, ja. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Glad jeg har dyrene mine jeg, de er mine "barn" Takk Salka, jeg føler meg ganske ung "av og til". Kan bare ikke forestille meg hvor vanskelig det må være å ha denne sykdommen din. Veldig godt at du har dyrene dine, det forstår jeg. Du må ikke føle mislykkethet, du kan jo ikke noe for at ting er som de er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #25458 Del Skrevet 31. juli 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk Salka, jeg føler meg ganske ung "av og til". Kan bare ikke forestille meg hvor vanskelig det må være å ha denne sykdommen din. Veldig godt at du har dyrene dine, det forstår jeg. Du må ikke føle mislykkethet, du kan jo ikke noe for at ting er som de er. Hehe, er viktig det. Takk, det er noe dritt og blir bare verre og verre. Jo, føler meg mislykket pga at hele livet mitt gikk et visst sted da jeg ble drastisk veldig mye verre for noen år siden. Alle drømmer og planer gikk i tusen knas. Ble jo fort sliten før den tid også, men da var det ikke verre en at alt gikk selv om jeg gikk på tomgang. Har alltid slitt med selvtilliten også. Men tusen takk for gode ord, det varmer. Du er god du. Dyrene er fantastiske ja, hadde ikke klart å leve uten dem. Ingenting er som en malende katt på fanget eller en ridetur når livet er promp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25459 Del Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Hehe, er viktig det. Takk, det er noe dritt og blir bare verre og verre. Jo, føler meg mislykket pga at hele livet mitt gikk et visst sted da jeg ble drastisk veldig mye verre for noen år siden. Alle drømmer og planer gikk i tusen knas. Ble jo fort sliten før den tid også, men da var det ikke verre en at alt gikk selv om jeg gikk på tomgang. Har alltid slitt med selvtilliten også. Men tusen takk for gode ord, det varmer. Du er god du. Dyrene er fantastiske ja, hadde ikke klart å leve uten dem. Ingenting er som en malende katt på fanget eller en ridetur når livet er promp. Det høres helt grusomt ut. Man har jo så mange drømmer og håp og hele livet foran seg når man er ung. For et sjokk dette må ha vært for deg. Håper du har gode folk rundt deg også. Ingenting er så beroligende som en katte som maler...prrrrrrr,prrrrr. og så flott at du kan dra på rideturer, det må jo være balsam for sjelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. juli 2017 #25460 Del Skrevet 31. juli 2017 Må si meg enig i det Aldri sier, Salka Kjenner meg igjen i de negative følelsene, men de er nok ikke i nærheten i grad. Det er kjempeflott at du finner trøst, glede og adspredelse i dyrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå