FruN Skrevet 31. juli 2017 #25421 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Ah, du forsto hva han spurte om FruN. Nå forstår jeg det også. Jaaaaaaa! Er det ikke en alldeles nydelig familie?
Mynona Skrevet 31. juli 2017 #25423 Skrevet 31. juli 2017 2 timer siden, Aldrisur skrev: Glasuren lages av gelatin, vann, sukker, vikingmelk, hvit sjokolade og så tilsettes det farge. Jeg har ikke sett de Galxykakene i levende live, bare på bilder. Nå forstår jeg ikke hva du spør om Winza. Jassåååå.... ren sunnhet i en galakse da! Jeg ble sittende å se på en sånn youtube turtorial. Hun damen var så rar. På en søt måte. 1
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25424 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Jassåååå.... ren sunnhet i en galakse da! Jeg ble sittende å se på en sånn youtube turtorial. Hun damen var så rar. På en søt måte. Tjoff Jeg blir helt hu'gærn av sånn damer jeg. Må i hvert fall skru av lyden. 1
FruN Skrevet 31. juli 2017 #25425 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er...mindre blid på svigermor i dag. Dessverre egner det seg ikke å omtales åpent på nett av hensyn til andre, men ho skal være glad enkelte avgjørelser, uansett hvor godt ment, ikke gir motsatt effekt av den ønskede... 2
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25426 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Jeg er...mindre blid på svigermor i dag. Dessverre egner det seg ikke å omtales åpent på nett av hensyn til andre, men ho skal være glad enkelte avgjørelser, uansett hvor godt ment, ikke gir motsatt effekt av den ønskede... Det høres skummelt ut. Glad jeg ikke er i hennes sko når fruen er i det humøret. 1
FruN Skrevet 31. juli 2017 #25427 Skrevet 31. juli 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Det høres skummelt ut. Glad jeg ikke er i hennes sko når fruen er i det humøret. Tror ho skal være glad for at det var HerN ho snakket med, og ikke meg.. For en eller annen grunn er alt som kommer ut av min munn mer verdt å høre på (virker det som). Så samme reaksjon hadde sannsynligvis falt hardere fra meg. 1
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25428 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Tror ho skal være glad for at det var HerN ho snakket med, og ikke meg.. For en eller annen grunn er alt som kommer ut av min munn mer verdt å høre på (virker det som). Så samme reaksjon hadde sannsynligvis falt hardere fra meg. De er ikke alltid enkle disse svigermødrene. Bor hun i samme huset som dere? 1
Severus Skrevet 31. juli 2017 #25429 Skrevet 31. juli 2017 16 minutter siden, Mynona skrev: Jassåååå.... ren sunnhet i en galakse da! Jeg ble sittende å se på en sånn youtube turtorial. Hun damen var så rar. På en søt måte. Lillesøsteren min er fan av henne 1
FruN Skrevet 31. juli 2017 #25430 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: De er ikke alltid enkle disse svigermødrene. Bor hun i samme huset som dere? Gudskjelov ikke! Det hadde spesielt ikke HerrN taklet Ho bor ikke i samme fylke engang Ho er flott på mange måter, men også fantastisk naiv på en del områder. 1
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25431 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Gudskjelov ikke! Det hadde spesielt ikke HerrN taklet Ho bor ikke i samme fylke engang Ho er flott på mange måter, men også fantastisk naiv på en del områder. Bra. Og veldig bra at hun er flott på mange måter også da. Hun er jo moren til han du er så glad i. 1
Lille Lerke Skrevet 31. juli 2017 #25433 Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, FruN skrev: Gudskjelov ikke! Det hadde spesielt ikke HerrN taklet Ho bor ikke i samme fylke engang Ho er flott på mange måter, men også fantastisk naiv på en del områder. Altså "en typisk svigermor", slik de blir omtalt på kg Og takk FruN for opplysninger om @Aldrisur sitt opphav. 1
Mynona Skrevet 31. juli 2017 #25434 Skrevet 31. juli 2017 Jeg har min svigermor på andre siden av kloden. Og det skal jeg visst være glad for har jeg fått beskjed om. For hun er visst noget spesiell. 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2017 #25435 Skrevet 31. juli 2017 (endret) Ikke jeg heller, Severus. Ikke skal jeg bli noen heller...av naturlige årsaker. 3 timer siden, Winza skrev: Justin Bieber? Jadda, jeg er romslig sånn for jeg har hørt på "Despacito" ørtogfjørti ganger med selveste Biberen syngende. 29 minutter siden, Mynona skrev: Jassåååå.... ren sunnhet i en galakse da! Jeg ble sittende å se på en sånn youtube turtorial. Hun damen var så rar. På en søt måte. Hun må ha fått i seg noen sterke lykketrollpiller som faktisk lever opp til navnet. Endring: hun sier det jo selv nå...hun har nok snust inn en del "disco dust"... Endret 31. juli 2017 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25436 Skrevet 31. juli 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Jeg skal aldri ha noen svigermor Smart du Sev. 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Altså "en typisk svigermor", slik de blir omtalt på kg Og takk FruN for opplysninger om @Aldrisur sitt opphav. Ja, her på KG er jo svigermor nesten et skjellsord. Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg har min svigermor på andre siden av kloden. Og det skal jeg visst være glad for har jeg fått beskjed om. For hun er visst noget spesiell. Smart du også My.
Severus Skrevet 31. juli 2017 #25437 Skrevet 31. juli 2017 Jeg skal aldri ha kjæreste, siden jeg ikke kan eller fortjener å bli elsket
Lille Lerke Skrevet 31. juli 2017 #25438 Skrevet 31. juli 2017 Svigermødre, barnevernet og uføretrygda de er gjenganger på kg. Bare problemer med dem. De burde egentlig vært avskaffa for flere tiår siden.
Aldrisur Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #25439 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Jeg skal aldri ha kjæreste, siden jeg ikke kan eller fortjener å bli elsket Tulleberta! Klart du fortjener det like mye som alle andre mennesker. 1
Severus Skrevet 31. juli 2017 #25440 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Tulleberta! Klart du fortjener det like mye som alle andre mennesker. Nei, det gjør jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå