Severus Skrevet 19. april 2014 #2461 Skrevet 19. april 2014 Det går over, går bare lang tid siden det er så mye muskler og sånt nedi der.
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #2462 Skrevet 19. april 2014 Wow...er du råsterk i halebeinet ditt Vex?
Severus Skrevet 19. april 2014 #2463 Skrevet 19. april 2014 Nei bare sånn kroppen er bygget med musker og sener der nede
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #2466 Skrevet 19. april 2014 Jeg vet jo ikke helt nøyaktig hvordan du er skrudd sammen. Du kunne jo ha vært et helt spesielt eksemplar som tok voksne mannfolk i håndbak med halebeinet.... Just kidding, Vex. 1
Aldrisur Skrevet 19. april 2014 Forfatter #2467 Skrevet 19. april 2014 Så ikke perlebretta sklir avgårde Dette kreves det en del tålmodighet for å få til Vex! Hva gjør du med de nå du har perlet ferdig? Bruker du å "stryke det hele sammen", eller? Ja, tok bilde selv. Og tenkte på deg. Det vR noen gamle damer i landsbyen som solgte de. Hadde lyst å kjøpe en lommebok eller noe i det stoffet, men det hadde de ikke. Det ene paret som vi har vært sammen med i kveld... Jeg tenker at det er nødt til å være herr og fru aldri. De er akkurat som jeg forestiller meg dere også bor de like ved der dere bor også... Så flere ganger i kveld lurer jeg på om det er dere! Er dere i Tyrkia nå? Det er så koselig og morsomt for oss med disse egenproduserte bildene dine My. Da føler vi liksom at vi er litt med på turen. Og ja, det var oss. Wow...det er derfor hun ikke er her så mye; de er på hemmelig under cover-ferie... Noen hemmeligheter må man da få lov til å ha. mmmmmhm, busted!! Ha-ha, jeg leste busted som på nynorsk og skjønte ikke helt betydningen med det samme. Å vi fikk ikke være med Dere får bli med når turen ikke er så hemmelig da. Om en og en halv måned reiser jeg jo igjen. Nei, men vi fikk jo boltre oss fritt her inne istedenfor. Blir du med og hopper på den store trampolina, Vex? Jeg hoppet på sånn diger trampoline i går jeg Hoppe. Det blei varmt gitt. Huff, nå ser jeg for meg et kjempenys som infiserer landsdelen.... Offameg! Jeg lover, skad ræva de så kjenner du hvor dypt en nys kan sitte. Det har du rett i Vex, det er utrolig hvor mye man egentlig bruker rompa til. Det merkes godt når den er skadet. --------------------------- Nå har jeg funnet meg en lun plass i hagen, satt ut skipperstolen min og her sitter jeg og, om ikke blomstrer, så kjenner jeg i hvertfall at det er godt for å hvile litt og la sola varme kropp og sjel. Herren i huset pusser vinduene med vinduspussermaskinen sin. Derfor stakk jeg av. Han blir så irritert når han ikke klarer å nå helt nederst på vinduet - det er fordi vi har sånne brede vinduskarmer. SÅ, istedetfor å bry meg og si: Kan du ikke bruke vanlig nal? Gikk jeg og satte meg her. Er du hjemme igjen My? 1
Gjest Tekola Skrevet 19. april 2014 #2468 Skrevet 19. april 2014 Halebein i fatle er det eneste som hjelper!
Mynona Skrevet 19. april 2014 #2469 Skrevet 19. april 2014 Nei ikke enda. Bilen henter meg om 2,5 time, også skal jeg kjøre litt, vente masse og fly noen timer, toge litt og sååå er jeg hjemme til leggetid
Aldrisur Skrevet 19. april 2014 Forfatter #2470 Skrevet 19. april 2014 Det er skikkelig stilig Tekola! På en strand i Thailand kunne vi stille klokka etter en fyr som spradet opp og ned den lange stranda med en sånn på seg hver dag klokka 17.00. Det må ha vært et veddemål. Evt. hadde han kanskje brukket halebeinet? Nei ikke enda. Bilen henter meg om 2,5 time, også skal jeg kjøre litt, vente masse og fly noen timer, toge litt og sååå er jeg hjemme til leggetid Å ja, jeg ligger litt foran skjemaet skjønner jeg. Da MÅ du ha en fin tur hjem! Og du kan glede deg til å komme hjem, det er spådd fint vær helt til tirsdag! 18 grader i skyggen! 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #2471 Skrevet 19. april 2014 ...det er utrolig hvor mye man egentlig bruker rompa til.Er det det? Dette må utdypes tror jeg. Bruskorkåpner? De som har større ferdigheter å vise til klarer kanskje det store glasset med sure agurker også... 1
Aldrisur Skrevet 19. april 2014 Forfatter #2472 Skrevet 19. april 2014 Er det det? Dette må utdypes tror jeg. Bruskorkåpner? De som har større ferdigheter å vise til klarer kanskje det store glasset med sure agurker også... lol, og noen kan knekke kokosnøtter med rompa (rumpa?) til og med!
Severus Skrevet 19. april 2014 #2473 Skrevet 19. april 2014 Men organene mine henger ikke langt nok ned.
Severus Skrevet 19. april 2014 #2474 Skrevet 19. april 2014 Dette kreves det en del tålmodighet for å få til Vex! Hva gjør du med de nå du har perlet ferdig? Bruker du å "stryke det hele sammen", eller? Ja har mammas strykejern
Aldrisur Skrevet 19. april 2014 Forfatter #2478 Skrevet 19. april 2014 Jeg ser på hver gang vi møtes. Koselig program der alle er snille mot hverandre. Akkurat sånn som jeg liker at det er. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #2480 Skrevet 19. april 2014 Jeg tar opp hver gang vi møtes og ser det senere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå