Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går over, går bare lang tid siden det er så mye muskler og sånt nedi der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow...er du råsterk i halebeinet ditt Vex?

Skrevet

Nei bare sånn kroppen er bygget med musker og sener der nede

Skrevet

Ok, da fikk vi oppklart det :)

Skrevet

Hva trodde du var nede i bekkenet?

Skrevet

Jeg vet jo ikke helt nøyaktig hvordan du er skrudd sammen. Du kunne jo ha vært et helt spesielt eksemplar som tok voksne mannfolk i håndbak med halebeinet.... Just kidding, Vex. :klem:

• Liker 1
Skrevet

10174822_10151999115041570_6856361649078

Så ikke perlebretta sklir avgårde

Dette kreves det en del tålmodighet for å få til Vex! Hva gjør du med de nå du har perlet ferdig? Bruker du å "stryke det hele sammen", eller?

Ja, tok bilde selv. Og tenkte på deg. Det vR noen gamle damer i landsbyen som solgte de. Hadde lyst å kjøpe en lommebok eller noe i det stoffet, men det hadde de ikke.

Det ene paret som vi har vært sammen med i kveld... Jeg tenker at det er nødt til å være herr og fru aldri. De er akkurat som jeg forestiller meg dere :) også bor de like ved der dere bor også... Så flere ganger i kveld lurer jeg på om det er dere! Er dere i Tyrkia nå? :lur:

Det er så koselig og morsomt for oss med disse egenproduserte bildene dine My. Da føler vi liksom at vi er litt med på turen.

Og ja, det var oss. :fnise:

Wow...det er derfor hun ikke er her så mye; de er på hemmelig under cover-ferie... :sjokkert:

Noen hemmeligheter må man da få lov til å ha. :ler:

mmmmmhm, busted!! :jolie:

Ha-ha, jeg leste busted som på nynorsk og skjønte ikke helt betydningen med det samme. :fnise:

Å vi fikk ikke være med

Dere får bli med når turen ikke er så hemmelig da. Om en og en halv måned reiser jeg jo igjen. :hug:

Nei, men vi fikk jo boltre oss fritt her inne istedenfor. Blir du med og hopper på den store trampolina, Vex? ;)

Jeg hoppet på sånn diger trampoline i går jeg Hoppe. :hoppe: Det blei varmt gitt. :daane:

Huff, nå ser jeg for meg et kjempenys som infiserer landsdelen....

:hoho: Offameg!

Jeg lover, skad ræva de så kjenner du hvor dypt en nys kan sitte.

Det har du rett i Vex, det er utrolig hvor mye man egentlig bruker rompa til. Det merkes godt når den er skadet. :unsure:

---------------------------

Nå har jeg funnet meg en lun plass i hagen, satt ut skipperstolen min og her sitter jeg og, om ikke blomstrer, så kjenner jeg i hvertfall at det er godt for å hvile litt og la sola varme kropp og sjel.

Herren i huset pusser vinduene med vinduspussermaskinen sin. :sjokkert: Derfor stakk jeg av. Han blir så irritert når han ikke klarer å nå helt nederst på vinduet - det er fordi vi har sånne brede vinduskarmer.

SÅ, istedetfor å bry meg og si: Kan du ikke bruke vanlig nal? Gikk jeg og satte meg her. :fnise:

Er du hjemme igjen My?

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke enda. Bilen henter meg om 2,5 time, også skal jeg kjøre litt, vente masse og fly noen timer, toge litt og sååå er jeg hjemme til leggetid :)

Skrevet

Mankini.jpg

:opplyser:

:hoho: Det er skikkelig stilig Tekola!

På en strand i Thailand kunne vi stille klokka etter en fyr som spradet opp og ned den lange stranda med en sånn på seg hver dag klokka 17.00. :rodme:

Det må ha vært et veddemål. :fnise: Evt. hadde han kanskje brukket halebeinet? :laugh:

Nei ikke enda. Bilen henter meg om 2,5 time, også skal jeg kjøre litt, vente masse og fly noen timer, toge litt og sååå er jeg hjemme til leggetid :)

Å ja, jeg ligger litt foran skjemaet skjønner jeg. Da MÅ du ha en fin tur hjem! :hug:

Og du kan glede deg til å komme hjem, det er spådd fint vær helt til tirsdag! 18 grader i skyggen!

• Liker 1
Skrevet

...det er utrolig hvor mye man egentlig bruker rompa til.

Er det det? :klo: Dette må utdypes tror jeg. Bruskorkåpner? De som har større ferdigheter å vise til klarer kanskje det store glasset med sure agurker også...
  • Liker 1
Skrevet

Er det det? :klo: Dette må utdypes tror jeg. Bruskorkåpner? De som har større ferdigheter å vise til klarer kanskje det store glasset med sure agurker også...

:hoho: lol, og noen kan knekke kokosnøtter med rompa (rumpa?) til og med!

Skrevet

Mankini.jpg

:opplyser:

Men organene mine henger ikke langt nok ned.

Skrevet

Dette kreves det en del tålmodighet for å få til Vex! Hva gjør du med de nå du har perlet ferdig? Bruker du å "stryke det hele sammen", eller?

Ja har mammas strykejern

Skrevet

Det skal du bare være glad for. :sjokkert:

Skrevet

Jeg ser Harry P-film nummer tre. :)

Skrevet

Jeg ser på hver gang vi møtes. Koselig program der alle er snille mot hverandre.

Akkurat sånn som jeg liker at det er. :rodme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser Harry P-film nummer tre. :)

1557437_238762842992966_7659433408169984

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar opp hver gang vi møtes og ser det senere. :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...