Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Stilig den smiletingen du har funnet der.... :fnise: 

...men det jeg egentlig skulle si var noe om at vi fortjener å være litt tertefine her i dag? :jepp: 
Så kan noen andre som har peiling på det bidra med de muligens boblende dråpene som tilbehør.
6a215d154a2691e68199d1ba9372bd50.jpg?t%5

Takk, mmmm..den så nydelig ut. :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er god og avkjølt. :jepp:  Spis og vær glad. Mere på kjøkkenet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aldrisur skrev:

graphics-strawberries-883846.gifJeg fant jeg fant! :fnise:

1 time siden, Aldrisur skrev:

Jeg fant dessverre ikke :rope:@Rumle, men hun kan da vel ikke være så langt unna? :klo:

Sesongen er ikke over Hoppetuss, de jeg handlet av sa at den nok ville vare i ca. 3 uker tiil. :strix:

Jeg kjøpte nydelige Korona-bær i bua ved bondens åker. De er litt dyrere der, men du verden så flotte. Store, søte og saftige bær. :rodmer:

Masse selvplukk i åkrene også. 

Jordbær :rodmer: det er så godt!! 3 uker til!! Jeg var redd sesongen var over. Hvilken bonde har du vært hos? Tror vi må finne oss en bonde når jeg kommer hjem. Har ikke spist norske korona bær enda i år! 

Godt tur hjem Severus. Håper det har ordnet seg med overnatting siste dagen i Oslo for deg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mynona skrev:

Jordbær :rodmer: det er så godt!! 3 uker til!! Jeg var redd sesongen var over. Hvilken bonde har du vært hos? Tror vi må finne oss en bonde når jeg kommer hjem. Har ikke spist norske korona bær enda i år! 

Godt tur hjem Severus. Håper det har ordnet seg med overnatting siste dagen i Oslo for deg :) 

https://www.saxebolbar.no/

Her har du en link til bonden som selger verdens beste jordbær. Du kjører mot Ås, tar tredje avkjøring fra E6 (etter Nordbytunnelen) mot høyre (altså retning Drøbak) så finner du gården på venstre side av veien etter ca. 5 minutters kjøring. 

Gi lyd fra deg når du kommer hjem @Severus, så vi får vite om du har kommet vel hjem. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aldrisur skrev:

https://www.saxebolbar.no/

Her har du en link til bonden som selger verdens beste jordbær. Du kjører mot Ås, tar tredje avkjøring fra E6 (etter Nordbytunnelen) mot høyre (altså retning Drøbak) så finner du gården på venstre side av veien etter ca. 5 minutters kjøring. 

Gi lyd fra deg når du kommer hjem @Severus, så vi får vite om du har kommet vel hjem. :)

Takk!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Fantastica skrev:

Hei alle herlige ballongfarere! Håper dere har det bra alle sammen, og at dagen i dag blir superfantastisk. Nyt de små øyeblikkene, det finnes magiske underverk overalt, klare til å gjøre livet bedre og mer innholdsrikt. 

Jeg satt her og tenkte på det var noe som gjorde meg glad tidligere i dag. Så kom jeg på det! Ditt innlegg over her, jeg føler livsgleden din og det er så herlig at du deler den med oss. 

:klem:

6 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg skal snart på båttur :)

Og dessuten glemte jeg å si god tur til deg Blair, GOD tur! (Kan hende du er hjemme igjen nå da) :fnise: I så fall håper jeg du har hatt en fin tur. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Aldrisur skrev:

Jeg satt her og tenkte på det var noe som gjorde meg glad tidligere i dag. Så kom jeg på det! Ditt innlegg over her, jeg føler livsgleden din og det er så herlig at du deler den med oss. 

:klem:

Og dessuten glemte jeg å si god tur til deg Blair, GOD tur! (Kan hende du er hjemme igjen nå da) :fnise: I så fall håper jeg du har hatt en fin tur. 

Takk for det, det var en fin tur med grilling og bading.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Ønsker at @Severus gir lyd fra seg før hun kommer hjem. Så vi vet at hun har det bra. 

Jeg kan rapportere på hennes vegne at ho fortsatt er i Oslo :opplyser: Er ellers enig :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Inside information :lur: 

Bare hun har det bra, så er allting bra. 

Oh yeah :lur: 

Og igjen, enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, FruN skrev:

Jeg kan rapportere på hennes vegne at ho fortsatt er i Oslo :opplyser: Er ellers enig :jepp: 

Er dere på samme plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

:skratte::hoho:  den venta jeg på, at du ikke vil hjem! 

Hvor er du og har du det bra? 

Jeg er på børsen, kanskje jeg sover i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...