Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

:klo:  var den pusen på rømmen for x antall sider siden og? Eller er her flere gatter med Gjest Bårdsens utbryter- og løsgjengertrang? 

Begge kattene har vært på tur i sommer. Først Lizzy, som var borte i 4 dager, så en uke. Så tok Fanny seg en tur som da har vart til nå :) Var ei som hadde sett ho sprette over veien noen hundre meter oppi her, og sa ifra. Så jeg dro opp og ropte litt, og da kom ho mot meg :rodmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hipp hipp hurra for pusen! :hoppendeglad: 

Katter assa. :lur:

Jaaa! :hoppendeglad: 

og ja! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

nRP0B8S_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

TQnsUJT_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

Vi pynta iallfall

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

En i brigaden som tegna

• Liker 1
Skrevet

Hei, @Severus.

Trist at noe du gledet deg til ikke sto opp til forventningene. Leit å lese om opplevelsen din av noe som burde ha vært noe fint.

:hug:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
11 timer siden, Severus skrev:

nRP0B8S_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

TQnsUJT_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

Vi pynta iallfall

Det så fint ut :)

Skrevet

Jeg får ikke sett bildene til Sev jeg :snurt: står bare masse bokstaver og tall. 

• Liker 1
Skrevet

Har noen lagt Mymoddefilter på RV-bildene? :fnise:  Litt morsomt er det jo....egentlig. 

17 timer siden, Fantastica skrev:

I dag har jeg brukt svimlende mye penger, jeg har kjøpt meg PIANO!!! 

Fenomenalt, rett og slett!!! :jepp: Jeg vil også ha det, men kan ikke spille...derfor lar jeg det være. 

15 timer siden, Severus skrev:

Vises det at jeg har sovet rundt 10 timer på 3 dager?

Ja. Syns ganske synd på deg nå altså. :klem: 

14 timer siden, Severus skrev:

Jeg skal melde meg inn i SV, farvel ytre venstre hallo litt mindre ekstremt

Det syns jeg at du skal gjøre og i tillegg skriv en e-post til rette vedkommende i RV-ledelsen og fortell
rett fra levra hvordan du opplevde denne "sammenkomsten" noen sommerdager i 2017. 

12 timer siden, FruN skrev:

Pusen jeg har savnet i nesten 3 uker er hjemme igjen 

Gratulerer. Den har sikkert vært på et skikkelig "haraball" et sted der matmor ikke kunne se den. :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Nå snakker de om hvordan vi skal få økonomisk revolusjon. Spørsmålet kom til meg som knapt har sovet den siste uka, så jeg kom den regla om at SV er bedre.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Severus skrev:

Nå snakker de om hvordan vi skal få økonomisk revolusjon. Spørsmålet kom til meg som knapt har sovet den siste uka, så jeg kom den regla om at SV er bedre.

Det er kanskje ikke det som opptar en mest når man ikke har sovet ordentlig de siste døgnene, kroppen full av myggstikk, soleksem, er sulten og lengter hjem? :kose:

Været er strålende i hvert fall.

Jeg driver å klipper hekken som har vokst seg laaaaangt ut i veien. Må ta noen pauser innimellom for sola steiker noe voldsomt på den siden av huset. :svett: Jeg klager ikke altså, tar bare noen pauser. :jepp: 

Og dere andre da? På badestranda eller....? :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Neida, her er det full gjennomtrekk og lutter glede for at jeg ikke må noen utendørsaktiviteter i dag. :) 

36 minutter siden, Aldrisur skrev:

"Jeg driver å klipper hekken som har vokst seg laaaaangt ut i veien."

Er dette egentlig en beskrivelse av noe ganske privat som burde ha lagt i en annen tråd?  (  :fnise: ) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Neida, her er det full gjennomtrekk og lutter glede for at jeg ikke må noen utendørsaktiviteter i dag. :) 

Er dette egentlig en beskrivelse av noe ganske privat som burde ha lagt i en annen tråd?  (  :fnise: ) 

Ha-ha-ha :laugh: Jeg har hørt om *busk*, men en hel hekk da... Får da være måte på. :fnise:

*Full gjennomtrekk og lutter glede* høres også ganske privat ut spør du meg. :rulle: (Men det gjør du vel ikke) :hoho:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

:sjokkert:  

Juballongen er uegnet for sarte sjeler.  

Jaggu godt vi ikke tilhører den gruppen Lerke. :engel:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

(Men det gjør du vel ikke)

Jeg bare sitter her og tenker litt høyt for meg selv jeg. Morsomt når folk skriver èn ting,
som lett kan tolkes på flere vis. Men det vet dere vel nå? ;) 

Han der er da ikke sart, Lerke. :fnise: En av de klokeste som finnes han er. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

Ja hvem vet. :laugh:

Du er en mester i å lese det som egentlig ikke er betydningen du Hoppetuss. Det skal du ha. :nori:

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...