Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Hurra heart-balloon-smiley-emoticon.gif ballong(for)førersken er vel hjemme igjen, i tråden sin. 

Hurra for deg også Lerka! :nori:

3 minutter siden, Mynona skrev:

Nå har vi akkurat kommet oss til Gøreme i innlandet i Tyrkia :) 

Så spennende My. :trene:Jeg synes dere er tøffe som begir dere ut på en sann eventyrreise. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Høres ut som du har hatt en veldig fin ferie @Aldrisur :)

Skummel jeg :klo: Nå tøyser du :fnise:.............Men jeg blir nok søt igjen en dag, skal du se :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Høres ut som du har hatt en veldig fin ferie @Aldrisur :)

Skummel jeg :klo: Nå tøyser du :fnise:.............Men jeg blir nok søt igjen en dag, skal du se :laugh:

Tøyser kanskje litt, men når jeg ser nøye etter synes jeg du ligner på han Moksnes-kameraten til Severus? Det er vel ikke han? :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Tøyser kanskje litt, men når jeg ser nøye etter synes jeg du ligner på han Moksnes-kameraten til Severus? Det er vel ikke han? :fnise: 

:laugh: Langt i fra, det er Valentine Morgenstern ( Jonathan Rhys-Meyers) fra Skyggejegerne: Demonenes by

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

:edie::hoppendeglad:

Tubaglad i dag Jerry? :fnise:

Akkurat nå, Severus skrev:

Moxnes not my comrade :fnise:

Ikke? 

Hvordan går det med myggstikkene dine? :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

:laugh: Langt i fra, det er Valentine Morgenstern ( Jonathan Rhys-Meyers) fra Skyggejegerne: Demonenes by

Å ja HAN ja. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Tubaglad i dag Jerry? :fnise:

Ikke? 

Hvordan går det med myggstikkene dine? :overrasket:

Det klør, jeg har soleksem. Er en outsider

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Severus skrev:

Det klør, jeg har soleksem. Er en outsider

Outsider? Det må da være fler enn deg som har myggstikk og soleksem? Hele østlandet er jo full av mygg og folk som ikke har vært noe særlig i sola denne sommeren. :ohmy:

Jeg håper du koser deg og har det fint innimellom jaffal. :klem:

:hallo:Nå er det tid for fjerde vaskemaskinomgang.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Outsider? Det må da være fler enn deg som har myggstikk og soleksem? Hele østlandet er jo full av mygg og folk som ikke har vært noe særlig i sola denne sommeren. :ohmy:

Jeg håper du koser deg og har det fint innimellom jaffal. :klem:

:hallo:Nå er det tid for fjerde vaskemaskinomgang.

 

De andre kjenner hverandre men ikke jeg, så jeg har mitt eget party. Nesten lest ut ei bok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Aldri! :hoppe: Så godt å høre dere har hatt en fin tur! :jepp: 

Tiden tikker avgårde mot termin, men jeg har fortsatt godt over måneden igjen :fnise::gravid: 5 dager igjen til jeg er høygravid! :overrasket: Har begynt å få litt på plass nå, er deilig. Mormor og tante hadde vært på shopping, så nå er det masse nye klær som venter på han :P 

Jeg har bunadsnerdet de siste helgene, først med folkedraktutstilling (av det lokale slaget) og så med foredrag om søljer og bunadssølv generelt :P Nå er jeg Austen-nerd :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Høres helt normalt ut å lengte etter egen seng :ler:   Er der ingen som drar deg med og inn i fellesskapet? 

Det fine nå er at uansett hvilke sprell han finner på, så er han i stand til å klare seg ute i verden på egenhånd, selv om han selvsagt har det best der han er. Har Tullemoren forstått at der er en lillebror på vei? 

Tja, ho er jo bare halvannet år, så spørs hvor mye ho skjønner :P Men ho har perioder hvor ho skal kose på magen, og når vi snakker om at det er en baby i magen til mamma, så finner ho stadig frem babydukka si/min (ho får leke alt ho vil med dukkene mine, men de er mine :fnise: De jeg har tatt vare på har en betydning for meg, så jeg er sær og vil ikke gi de videre :P ) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fælt :( Det er en fra hjembygda mi som er drept i en arbeidsulykke, ikke en jeg akkurat kjente, men kjenner til han og søstera. De mistet faren sin i mai, så døde han selv for to dager siden :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Høres helt normalt ut å lengte etter egen seng :ler:   Er der ingen som drar deg med og inn i fellesskapet? 

 

Nei, jeg har lest hele heftet om framtidsskolen, fler sider fra kings bay til kongens bord. Nå holder jeg på med avisa Klassekampen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...