Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Severus skrev:

Man kan sove uten gardiner nesten i forhold til hjemme 

Lykke til i morgen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner at en stolthetsfølelse sniker seg inn når jeg tenker på Sevs strabaser og overvinnelser.
Rak i ryggen og fest blikket mot...dit du skal nå!  :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mynona skrev:

God morgen fra Balkan! En uke på tur allerede! Tiden flyr! 

Har dere det fint_! :) God tur videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye "fin" musikk på radioen ja :ler: vi har det veldig fint. Har vært i 4 land på 8 dager nå. Opplevd og sett masse. 9 dager igjen med ferie! "Bare" ett land igjen. 

Håper dere har litt sommerlig hjemme og. Nå er det 31 grader og det føles behagelig etter å ha vært i 38-40 grader den siste uka. Kommer til å fryse i hjel når jeg kommer hjem. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært akkurat passe sommer :nigo: Sol, men ikke for varmt :) Deilig når man har ekstra innebygget varme for tiden :fnise: Dessverre lite skygge å by på, så lite utetid, men får til noe :) 

Håper været og stemningen holder seg! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg vil ha mer varme...det er ikke varmt nok!

Vanligvis ville jeg sikkert vært enig :fnise: Gleder meg til neste år, når vi (forhåpentligvis) bygger platting og får opp parasoll og slikt. Da tåler jeg vel varme bedre og :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med overskyethet, nattetemp og litt regn innimellom. Kommer det vind i tillegg
på soldagene, da kan det vel ikke bli bedre i en norsk sommer...for min del altså. :)  Alt bra så langt her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   TO stk brytere i full aksjon levert på Lerkedøra. :jepp: Slit dem med helsa. 
1702363.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mynona skrev:

Mye "fin" musikk på radioen ja :ler: vi har det veldig fint. Har vært i 4 land på 8 dager nå. Opplevd og sett masse. 9 dager igjen med ferie! "Bare" ett land igjen. 

Håper dere har litt sommerlig hjemme og. Nå er det 31 grader og det føles behagelig etter å ha vært i 38-40 grader den siste uka. Kommer til å fryse i hjel når jeg kommer hjem. :fnise: 

Hoeres artig ut .. minus varmen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...