Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

De svarte, tynne fyrstikkbena dine?

Fyrstikkben kan De selv ha! :jolie:
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

wJKJUvw.jpg

:opplyser:

Nå går jeg ut for å nyte naturen! :goodbye:

Ha en fortsatt fin dag. :klemmer:

Skrevet

Hade! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjeder meg. Aleeeene

Skrevet

Hjernen er alene! :opplyser:

Skrevet

Jeg skal perle noe fint

Skrevet

Det er kreativt og bra! Kanskje vi får se resultatet en gang?

Skrevet

Nytt gulvteppe til familien aldri? Med ballonger

779A48EA-F476-4134-99CF-B626FBB86289-308

• Liker 1
Skrevet

Vedder på at familien sitter ute og påskegriller et sted i dag. :spise: *ren ønsketenking fra min side*

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

wJKJUvw.jpg

:opplyser:

Nå går jeg ut for å nyte naturen! :goodbye:

Ha en fortsatt fin dag. :klemmer:

Heheheee :ler:

Det har vært (og er!) så utrrrrolig fantastisk vær i dag da! Har vært ute selv i hele dag, og måtte faktisk gå litt i skyggen fordi det ble for varmt å sitte i solsteika :sol: (Selv uten jakke på seg)

Hva har du bedrevet med ute i naturen da, gått tur? :skravle: Så noen bilder fra opera`en og fra diverse steder i oslo i dag på facebook og snapchat, og makan til stemning da! Det krydde virkelig av folk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke vært utenfor døra siden onsdag

Skrevet

Å stikke hodet ut av et vindu er også UT! ;)

Skrevet

Jeg kjeder meg. Aleeeene

Det er greit å kjede seg av og til, bare det ikke blir for mye av det liksom. Hvordan er været hos deg om dagen Vex? Er det turvær?

Nytt gulvteppe til familien aldri? Med ballonger

779A48EA-F476-4134-99CF-B626FBB86289-308

Oj, for noen vakre tepper My! Har du tatt bilde selv? Der du er nå?

Vedder på at familien sitter ute og påskegriller et sted i dag. :spise: *ren ønsketenking fra min side*

Ikke grillet, men vi satt ute og spiste lefser med røkelaks og philadelfiaost og drakk Farris og kaffe! :fnise:

Heheheee :ler:

Det har vært (og er!) så utrrrrolig fantastisk vær i dag da! Har vært ute selv i hele dag, og måtte faktisk gå litt i skyggen fordi det ble for varmt å sitte i solsteika :sol: (Selv uten jakke på seg)

Hva har du bedrevet med ute i naturen da, gått tur? :skravle: Så noen bilder fra opera`en og fra diverse steder i oslo i dag på facebook og snapchat, og makan til stemning da! Det krydde virkelig av folk!

Ja for et strålende vær! :hoppendeglad:

Jeg har både gått tur, vært på besøk og sittet ute i en stooooor hage og kost meg. Det var utrolig varmt i sola i dag, men kjølig i lufta når en er i skyggen.

Nå har vi også fått vasket terrassegulvet og møblene, og jeg gleder meg til jeg kan begynne å plante ute i kasser, potter og kurver! :strix:

Ballongfilmen står og surrer i bakgrunnen her. :bolledeig: Flotte bilder altså!

• Liker 1
Skrevet

Det regner, å jeg skifter mellom å perle og å spille xbox.

Skrevet

Her er det halvskumring, oppholds og fuglekvitter. :)

Skrevet

10174822_10151999115041570_6856361649078

Så ikke perlebretta sklir avgårde

• Liker 2
Skrevet

Kunst! ;)

Skrevet

Captain Morgan,cola og tangsprell, disse 3 tingene består blodet mitt av.

Skrevet

Du blir gjenfødt som en av dem når den tid kommer...

Skrevet

Ja, tok bilde selv. Og tenkte på deg. Det vR noen gamle damer i landsbyen som solgte de. Hadde lyst å kjøpe en lommebok eller noe i det stoffet, men det hadde de ikke.

Det ene paret som vi har vært sammen med i kveld... Jeg tenker at det er nødt til å være herr og fru aldri. De er akkurat som jeg forestiller meg dere :) også bor de like ved der dere bor også... Så flere ganger i kveld lurer jeg på om det er dere! Er dere i Tyrkia nå? :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...