Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2421 Skrevet 18. april 2014 De svarte, tynne fyrstikkbena dine?Fyrstikkben kan De selv ha! 1
Aldrisur Skrevet 18. april 2014 Forfatter #2422 Skrevet 18. april 2014 Nå går jeg ut for å nyte naturen! Ha en fortsatt fin dag.
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2427 Skrevet 18. april 2014 Det er kreativt og bra! Kanskje vi får se resultatet en gang?
Mynona Skrevet 18. april 2014 #2428 Skrevet 18. april 2014 Nytt gulvteppe til familien aldri? Med ballonger 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2429 Skrevet 18. april 2014 Vedder på at familien sitter ute og påskegriller et sted i dag. *ren ønsketenking fra min side* 1
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2014 #2430 Skrevet 18. april 2014 Nå går jeg ut for å nyte naturen! Ha en fortsatt fin dag. Heheheee Det har vært (og er!) så utrrrrolig fantastisk vær i dag da! Har vært ute selv i hele dag, og måtte faktisk gå litt i skyggen fordi det ble for varmt å sitte i solsteika (Selv uten jakke på seg) Hva har du bedrevet med ute i naturen da, gått tur? Så noen bilder fra opera`en og fra diverse steder i oslo i dag på facebook og snapchat, og makan til stemning da! Det krydde virkelig av folk! 1
Severus Skrevet 18. april 2014 #2431 Skrevet 18. april 2014 Jeg har ikke vært utenfor døra siden onsdag
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2432 Skrevet 18. april 2014 Å stikke hodet ut av et vindu er også UT!
Aldrisur Skrevet 18. april 2014 Forfatter #2433 Skrevet 18. april 2014 Jeg kjeder meg. Aleeeene Det er greit å kjede seg av og til, bare det ikke blir for mye av det liksom. Hvordan er været hos deg om dagen Vex? Er det turvær? Nytt gulvteppe til familien aldri? Med ballonger Oj, for noen vakre tepper My! Har du tatt bilde selv? Der du er nå? Vedder på at familien sitter ute og påskegriller et sted i dag. *ren ønsketenking fra min side* Ikke grillet, men vi satt ute og spiste lefser med røkelaks og philadelfiaost og drakk Farris og kaffe! Heheheee Det har vært (og er!) så utrrrrolig fantastisk vær i dag da! Har vært ute selv i hele dag, og måtte faktisk gå litt i skyggen fordi det ble for varmt å sitte i solsteika (Selv uten jakke på seg) Hva har du bedrevet med ute i naturen da, gått tur? Så noen bilder fra opera`en og fra diverse steder i oslo i dag på facebook og snapchat, og makan til stemning da! Det krydde virkelig av folk! Ja for et strålende vær! Jeg har både gått tur, vært på besøk og sittet ute i en stooooor hage og kost meg. Det var utrolig varmt i sola i dag, men kjølig i lufta når en er i skyggen. Nå har vi også fått vasket terrassegulvet og møblene, og jeg gleder meg til jeg kan begynne å plante ute i kasser, potter og kurver! Ballongfilmen står og surrer i bakgrunnen her. Flotte bilder altså! 1
Severus Skrevet 18. april 2014 #2434 Skrevet 18. april 2014 Det regner, å jeg skifter mellom å perle og å spille xbox.
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2435 Skrevet 18. april 2014 Her er det halvskumring, oppholds og fuglekvitter.
Severus Skrevet 18. april 2014 #2438 Skrevet 18. april 2014 Captain Morgan,cola og tangsprell, disse 3 tingene består blodet mitt av.
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2439 Skrevet 18. april 2014 Du blir gjenfødt som en av dem når den tid kommer...
Mynona Skrevet 18. april 2014 #2440 Skrevet 18. april 2014 Ja, tok bilde selv. Og tenkte på deg. Det vR noen gamle damer i landsbyen som solgte de. Hadde lyst å kjøpe en lommebok eller noe i det stoffet, men det hadde de ikke. Det ene paret som vi har vært sammen med i kveld... Jeg tenker at det er nødt til å være herr og fru aldri. De er akkurat som jeg forestiller meg dere også bor de like ved der dere bor også... Så flere ganger i kveld lurer jeg på om det er dere! Er dere i Tyrkia nå? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå