Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
23 minutter siden, Rumle skrev:

:vinke:

 

Noen som har en god serie aa anbefale her inne_ Jeg er paa leit etter noe nytt aa se paa :jepp:

Lethal Weapon er veldig bra, 1 sesong ligger på Viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Lethal Weapon er veldig bra, 1 sesong ligger på Viaplay.

Viaplay har jeg heller ikke, dessverre. Men, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 minutter siden, Rumle skrev:

Det har jeg ikke, men takk for tipset :)

Ser den forsvinner derfra om 26 dager /: Da må jeg komme i gang selv :P 76 40 minutters episoder på 26 dager. Er det realistisk mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Ser den forsvinner derfra om 26 dager /: Da må jeg komme i gang selv :P 76 40 minutters episoder på 26 dager. Er det realistisk mon tro?

Hmm hvis det blir mye daarlig vaer i juli, kanskje_ :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hmm hvis det blir mye daarlig vaer i juli, kanskje_ :laugh:

Man må nok være veldig glad i advokat serier da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart kommer GoT :mynona:

Lillemor har endelig fått badet i plaskebassenget sitt i dag, det var stas! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Morn.  :takke:

Ser ingen kjente og vennligsinnede her nå...  :sukk:

Hvor er'em hen?

Ikke her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Severus skrev:

Ikke her

Ok. Greit. 

Har forstått at du har mye i mot meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som har noe i mot meg, det er du som blir sur når noen tuller med deg. Ikke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Nå skal jeg spise kinamat og se på drop dead diva :biggrin:

Åh, kinamat er så digg! And i sterk saus med chili er min favoritt. Her blir det snart sushi. Lett og god mat i tropevarmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Salka skrev:

Åh, kinamat er så digg! And i sterk saus med chili er min favoritt. Her blir det snart sushi. Lett og god mat i tropevarmen. 

Er det tropevarme hos deg?? Da kan du godt sende noe av den varmen til meg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Er det tropevarme hos deg?? Da kan du godt sende noe av den varmen til meg :laugh:

Sender deg 15 av de minst 30 gradene som er her. :laugh: Jeg er så lei den varmen. Mest fordi jeg blir syk av den, selve været er jo helt perfekt og jeg skulle ønske jeg tålte varmen så jeg kunne nyte sommeren litt mer. Kan ikke trene hester før sent på kvelden og i helgen rir jeg ofte på natten også siden jeg blir så uggen av varmen, magen klikker i kramper og jeg får vondt i kroppen i tillegg til at jeg blir helt ufattelig slapp. Er kronisk syk med kronisk utmattelse fra før også og varmen gjør det enda verre. :( 18-22 grader, lettskyet og litt sval vind er helt perfekt! :) Lunkne temperaturer er best syns jeg. Godt både for meg og hestene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Salka skrev:

Sender deg 15 av de minst 30 gradene som er her. :laugh: Jeg er så lei den varmen. Mest fordi jeg blir syk av den, selve været er jo helt perfekt og jeg skulle ønske jeg tålte varmen så jeg kunne nyte sommeren litt mer. Kan ikke trene hester før sent på kvelden og i helgen rir jeg ofte på natten også siden jeg blir så uggen av varmen, magen klikker i kramper og jeg får vondt i kroppen i tillegg til at jeg blir helt ufattelig slapp. Er kronisk syk med kronisk utmattelse fra før også og varmen gjør det enda verre. :( 18-22 grader, lettskyet og litt sval vind er helt perfekt! :) Lunkne temperaturer er best syns jeg. Godt både for meg og hestene. :) 

Huff, det høres ikke mye greit ut :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Huff, det høres ikke mye greit ut :hug:

Nei, er fryktelig kjipt og utmattelsen er det aller verste. :( Blir dønn utslitt av den minste ting og jeg har aldri hatt overskudd, ikke en gang som barn. Men det er medfødt og uhelbredelig, så ikke noe som kan gjøres noe med. Er noe dritt, men sånn er det, må gjøre det beste ut av livet likevel selv om jeg ikke orker mange ting som de fleste andre orker. Håper varmen slipper taket snart ihvertfall, da slipper jeg ihvertfall å være så uggen hele tiden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg frøs nesten ihjel igår, glad jeg tok på meg kofte før jeg gikk ut. Ullgenser mafian i NU er ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...