Severus Skrevet 4. juli 2017 #24321 Del Skrevet 4. juli 2017 Det er bare det at det er såpass mange gamle AKP MLere å skikkelige kommunister som bare gjør at jeg ikke føler at jeg passer inn. Når folk jeg kjenner begynner å diskutere masselinja, så lurer jeg litt. Å når vi kaller de lagene vi blir inndelt i på leiren kalles brigader, så blir jeg skeptisk. Jeg skal på leir, så vurderer jeg om jeg faktisk passer inn i Rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. juli 2017 #24322 Del Skrevet 4. juli 2017 SV er jo litt mer moderate enn Rødt, kanskje du passer bedre inn der? Men man kan jo ikke være enig i alt, ikke en gang i eget parti og det er alltid noen som er mer ekstreme enn andre. Du finner sikkert ut på leiren om du passer inn der eller om SV er et bedre politisk valg for deg. Masse lykke til uansett, jeg syns det er gøy at du er så politisk engasjert. Blir sikkert fint på leir. Jeg er ikke sånn veldig politisk engasjert, kunne aldri vært politiker selv, men jeg følger med og gjør min borgerplikt da, det er kjempeviktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. juli 2017 #24323 Del Skrevet 4. juli 2017 Vi laga handlenett også på de greiene istad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #24324 Del Skrevet 4. juli 2017 Den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. juli 2017 #24325 Del Skrevet 4. juli 2017 Det var et kult handlenett, Sev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. juli 2017 #24326 Del Skrevet 4. juli 2017 Det var ei i MDG som insisterte på MDG logo, så hun tegna den. Jeg laga resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24327 Del Skrevet 5. juli 2017 Noen som har en god serie aa anbefale her inne_ Jeg er paa leit etter noe nytt aa se paa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #24328 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Noen som har en god serie aa anbefale her inne_ Jeg er paa leit etter noe nytt aa se paa Har du sett suits? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24329 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Har du sett suits? Det har jeg ikke, er den bra_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #24330 Del Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Det har jeg ikke, er den bra_ Synes den er det handler om en ung mann som ble hevet ut av Harvard og nå driver med å hjelpe folk ta prøven og så løper han fra purken og ender opp i et advokatbygg hvor han lurer seg inn til intervju og ender opp med å få jobben. Og så må ingen få vite at han egentlig ikke er en advokat. De 5 første sesongene ligger på Netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24331 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Synes den er det handler om en ung mann som ble hevet ut av Harvard og nå driver med å hjelpe folk ta prøven og så løper han fra purken og ender opp i et advokatbygg hvor han lurer seg inn til intervju og ender opp med å få jobben. Og så må ingen få vite at han egentlig ikke er en advokat. De 5 første sesongene ligger på Netflix Skal sjekke den ut, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 5. juli 2017 #24332 Del Skrevet 5. juli 2017 Hva med Drop Dead Diva, Rumle? Den er kostelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24333 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Fantastica skrev: Hva med Drop Dead Diva, Rumle? Den er kostelig. Den har jeg aldri hoert om! Er det Netflix_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 5. juli 2017 #24334 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Den har jeg aldri hoert om! Er det Netflix_ Den var det. Nå er den borte, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24335 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) 1 minutt siden, Fantastica skrev: Den var det. Nå er den borte, ser jeg. Ah! Kjedelig naar serier bare forsvinner, skal legge den paa minnet om den dukker opp igjen. Sjekket den paa imdb naa, den ser artig ut! Endret 5. juli 2017 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2017 #24336 Del Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Ah! Kjedelig naar serier bare forsvinner, skal legge den paa minnet om den dukker opp igjen. Sjekket den paa imdb naa, den ser artig ut! Den er på Viaplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24337 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Den er på Viaplay Det har jeg ikke, men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juli 2017 #24338 Del Skrevet 5. juli 2017 19 minutter siden, Rumle skrev: Noen som har en god serie aa anbefale her inne_ Jeg er paa leit etter noe nytt aa se paa You Me Her er kjempemorsom synes jeg. Dramakomedieserie kanskje. Et par som plutselig ender opp med å forelske seg i en eskorte. Mye forviklinger og morsomheter. netflix. Sesong 2 har akkurat kommet og jeg gleder meg til å ta fatt på den etter ferien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. juli 2017 #24339 Del Skrevet 5. juli 2017 Morn. Ser ingen kjente og vennligsinnede her nå... Hvor er'em hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2017 #24340 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: You Me Her er kjempemorsom synes jeg. Dramakomedieserie kanskje. Et par som plutselig ender opp med å forelske seg i en eskorte. Mye forviklinger og morsomheter. netflix. Sesong 2 har akkurat kommet og jeg gleder meg til å ta fatt på den etter ferien. Ja, den har jeg faktisk lagt merke til, men hoppet over inntil videre. Skal gi den en sjanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå