Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2014 #2401 Skrevet 17. april 2014 Godmorgen på en rød dag i almanakken. Må si at jeg er veldig glad for at jeg ikke har det slik som på tegningene over her.Det er stille og fredfullt å ikke være opphengt i noen spesiell....på avstand.
Mynona Skrevet 17. april 2014 #2402 Skrevet 17. april 2014 God morgen. YouTube er sperra her i Tyrkia, så jeg får en sånn laaaang setning på tyrkisk også blir alt bittrsmått av det dere har skrevet Jaja, håper dere får en fin skjærtorsdag!
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2014 #2403 Skrevet 17. april 2014 Jeg sitter her og youtuber for deg! Ha en finfin dag du også!
Gjest Inggolf Skrevet 17. april 2014 #2404 Skrevet 17. april 2014 God morgen. YouTube er sperra her i Tyrkia, så jeg får en sånn laaaang setning på tyrkisk også blir alt bittrsmått av det dere har skrevet Jaja, håper dere får en fin skjærtorsdag! Bra du ikke er i Korea da, for da hadde alle mulige sider vært sperret Stakars Korea-menneskene, de er heldigvis temmelig uvitende, men dog.. 2
Gjest Inggolf Skrevet 17. april 2014 #2405 Skrevet 17. april 2014 hahahaaaaa, må le, og le, og le av dette bilde Ha en fin skjærtorsdag i solsteika i tyrkia, regnet i oslo eller hvor dere nå enn befinner dere i dag! 1
Gjest Tekola Skrevet 17. april 2014 #2406 Skrevet 17. april 2014 hahahaaaaa, må le, og le, og le av dette bilde Ha en fin skjærtorsdag i solsteika i tyrkia, regnet i oslo eller hvor dere nå enn befinner dere i dag! Det har vært en stille dag over alt i dag, virker det som. Litt fint det også, noen ganger!
FruN Skrevet 17. april 2014 #2408 Skrevet 17. april 2014 Her har det også vært stille og rolig Vi har fått skiftet dekk da, noe uplanlagt, for jeg ville til Tinn i påska Men jeg kan bare skylde meg selv...
Aldrisur Skrevet 18. april 2014 Forfatter #2410 Skrevet 18. april 2014 God Langfredagsmorgen alle sammen! Håper dere nyter påskefridager og spiser masse god mat og påskegodteri! Gårsdagen var en temmelig våt og grå en - i hvert fall her jeg bor, men i dag skinner sola fra en nesten skyfri himmel. Foreløpig blåser det kaldt, men får håpe det blir bedre ut over dagen. Etter regnet i går hadde vi en helt syyyk solnedgang, tok bildet av den (som jeg hadde tenkt til å vise dere i går kveld men fikk ikke tid). (Lurer på om ikke My får littegranne hjemlengsel nå asså) Ha en fin og lang fredag med dere. 1
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2014 #2411 Skrevet 18. april 2014 Wooooooooooow :hakeslepp: Er det mulig!? Å beskrive det bilde som et kunstverk....holder ikke! Aldriiii, ballongfilmen går på TVNorge kl 19 i kveld! (eller har du fått sett den kanskjeem?) 1
Mynona Skrevet 18. april 2014 #2412 Skrevet 18. april 2014 Nydelig. Ingenting er som hjemlige solnedganger.
Aldrisur Skrevet 18. april 2014 Forfatter #2413 Skrevet 18. april 2014 Ballongfilmen? Nei den har jeg ikke sett! Takk for opplysningen Noz. Håper jeg husker det nå da. Og der dukket My opp også jo! Ja, ikke sant? Du kommer hjem i morgen, eller?
Mynona Skrevet 18. april 2014 #2415 Skrevet 18. april 2014 Ja, i morgen kveld. Rundt midnatt. Hva slags video er det? YouTube er stengt her, så jeg ser bare noen setninger på tyrkisk.
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2416 Skrevet 18. april 2014 Wow! Sånn barne-tv hadde de ikke da jeg var barn. Så fantastisk! 1
Aldrisur Skrevet 18. april 2014 Forfatter #2417 Skrevet 18. april 2014 Ja, i morgen kveld. Rundt midnatt. Hva slags video er det? YouTube er stengt her, så jeg ser bare noen setninger på tyrkisk. Det er en trailer av Disneyfilmen Se Opp! Ballongfilmen som Noz nevnte. Wow! Sånn barne-tv hadde de ikke da jeg var barn. Så fantastisk! Jaaaaaaa!
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2014 #2418 Skrevet 18. april 2014 Dagen er vidunderlig påskesløv og jeg sitter med mine mentale bein solid plassert opp på bordet og hendene bak nakken. Avslapping er bra for alt. 1
Gjest Inggolf Skrevet 18. april 2014 #2419 Skrevet 18. april 2014 Det er jo en skandale at du ikke har sett ballongfilmen enda!! Skal du henge med de små vennene i kveld eller? For det er nok en veldig fin film for dem også...og du vet; De må jo tidlig krøkes 1
Aldrisur Skrevet 18. april 2014 Forfatter #2420 Skrevet 18. april 2014 Dagen er vidunderlig påskesløv og jeg sitter med mine mentale bein solid plassert opp på bordet og hendene bak nakken. Avslapping er bra for alt. Mentale ben? De svarte, tynne fyrstikkbena dine? Det er jo en skandale at du ikke har sett ballongfilmen enda!! Skal du henge med de små vennene i kveld eller? For det er nok en veldig fin film for dem også...og du vet; De må jo tidlig krøkes I dag er vi helt barnefri (i hvertfall foreløpig) Jeg skal se på den i kveld og se om den egner seg. Det er jo uansett litt sent for dem å se en film som begynner klokka sju, så får evt. ta den opp kanskje. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå